Stránka 1 z 1

Zamena kabl. zväzku vstrekovania Z-Let+čidlo hladiny oleja

Napsal: 17 dub 2014, 10:12
od jerry mouse
Otázka asi najskôr pre Dennyho alebo Vojtu: Riešim v engine z20let model 2001 vymenu vstrekovacieho kabeloveho zväzku za iný z kabelom na pripojenie vyšky hladiny oleja, konkretne ten nový zväzok ma ident K6X a motor odmieta vstrekovať palivo, po vymene za pôvodny bez snimačovy zväzok B6E ide motor OK. Ten novši zväzok je od modelov 2002 a vyššie tak sa chcem informovať zasvetenych či sa menilo aj niečo na RJ motora myslim typ-verzia alebo iny vyrobca pripadne ine zapojenie. Dakujem za odpovede. 8) :wink: EDIT: Takže B6F je kablovy zväzok pre motorizacie zo snimačom hladiny oleja do r.2002. to je ten ktorý prave potrebujem.

Re: Zamena el. kabloveho zväzku vstrekovania Z-Let

Napsal: 17 dub 2014, 12:04
od Vojta
tak si tam jenom domotej ty dva kabely na čidlo a máš to, ale už by sis měl nainstalovat ten TIS :-D

Re: Zamena el. kabloveho zväzku vstrekovania Z-Let

Napsal: 17 dub 2014, 14:28
od jerry mouse
:P :P :P

Re: Zamena el. kabloveho zväzku vstrekovania Z-Let

Napsal: 17 dub 2014, 20:32
od jerry mouse
Vojta píše:tak si tam jenom domotej ty dva kabely na čidlo a máš to, ale už by sis měl nainstalovat ten TIS :-D
... no ale v TIS scheme som nenašiel ani naznak po zapojeni na hladinu oleja. :( :( :shock:

Re: Zamena el. kabloveho zväzku vstrekovania Z-Let

Napsal: 17 dub 2014, 21:10
od Vojta
je to přímo u displeje

Re: Zamena el. kabloveho zväzku vstrekovania Z-Let

Napsal: 17 dub 2014, 22:11
od jerry mouse
Parada 8) diky už to mám :) :) :) je to úplne jednoduche ako facka, zhrnem to jednoducho pre tých borcov čo maju čidlo ale nemaju to funkčne vdaka absencii kabla k snimaču. Takže čo ktomu potrebujeme teda okrem chuti a MID displeja :) , v podstate iba potrebný konektor ktorý sa nasúva na spominane čidlo a + asi 2x2m 0.75mm kabla na prenesenie informacii ku konektoru č. X22/6pin. To je ten stredne veľký sivozelenej farby čo sa schovava pri plusovom pole u baterii auta.V konektore X22 sú v podstate iba dva voľne piny čo nam trochu zjednoduši hľadanie takže, do pinu č.1 vľavo dole ak je dražka na konektore smerom hore tak tam sa zapaja hnedozeleny čo je signal od plavaka a do pinu č.2 hned nad nim hore hneda zem taktiež od plavaka-snimača hladiny oleja v olej vani. Konektor do olej vane je osadeny takto: Ked je otvorena čast širšej časti konektoru smerom dole a pri pohľade priamo do konektoru tak pin č.1 je na ľavej strane, vaša ľavačka a pin č.2 zase na pravej strane. Odhadovana praca cca 0,5hod pri priemernej zručnosti, ale najidealnejšie by si bolo dobre zohnať potrebnu čast kabelaže niekde na vrakači, pasuje to aj z iných Z-kových motorov, myslim 1.6, 1.8 a 2.2. 8) Je to jednoduchšie ako som si to predstavoval takže, Vojto ešte raz special THANKS. 8) 8) 8) :wink: EDIT: U novšieho zväzku K6X je pin č.1 osadeny identicky ako v predchadzajucom zväzku ale pin č.2 je pre zmenu teraz hnedobiely drôt a ide od konektoru X22 priamo do RJ motora a nasledne k snimaču hladiny, zrejme možna ochrana zniženia vykonu pri nizkej hladine oleja.