Popíšu to postupně podle schematu....pin.....význam.....barva drátu:
1......mlhovka zadní..................................BKBU
2......zem...............................................BN
4......trvalé napájení 12V...........................RD
5......automat.převodovka.........................BNYE
6......automat. převodovka, sport program....BNVT
7......odbočovací signál přívěs....................WHGN
8......blinkr vpravo....................................BKGN
9......blinkr vlevo......................................BKWH
10....ABS................................................BNYE
11....mlhovka přední..................................BK
12....bezpečnostní pás..............................BNBK
13....ESP-TC...........................................BNGN
15....xeneny............................................BNBU
16....dobíjení...........................................BUWH
17....dálková světla..................................WH
18....airbag.............................................OG
19....diagnostika......................................BNWH
20....display............................................GN
22....napájení 12V, klíč v poloze II...............BK
24....zem................................................BN
25 ...měřič paliva.....................................BUBK
27....signál rychlosti.................................BURD
28....display...........................................BU
29....engine............................................BNBU
30....žhavení..........................................BUYE
31....jednotka chlazení.............................BNBU
33....tlak oleje........................................BUGN
34....MIL................................................BNBU
35....brzdový systém...............................BNWH
36....stmívač od multitimeru......................GYYE
Ne všechny kontrolky jsou zapojené tak, že bys připojil společný drát na plus a jen přizemňoval diody jednotlivých indikátorů.
Ale např v tvém případě dáš plus na 22 a minus na 29. Měla by svítit kontrolka enginu.
Možná když tu hodíš foto, jak vypadá palubovka po inicializaci systému, když otočíč klíčem a necháš je pozhasínat, bude jasné, co ti chybí, ať nehoníš duchy
No a samotná LEDka může být ok, je tam vřazený ještě odpor v proudové cestě