Alternátor astra 1,7 DTI
Napsal: 15 srp 2013, 22:07
Zdravím Vás borci.
Problematika alternátoru mě trápí po celou dobu co vlastním tuto astru...
Vysvětlím situaci. Po zakoupení vozu jsem jezdil bez problémů... náhle odešel alternátor(dioda) nechal jsem si to opravit>vyměnit diodu, po měsíci znova.... tak jsem dal celý jiný alternátor(z druhého vozu) jenže ten odešel asi po půl roce také. Tak jsme vzali původní a opět nahradili spálené diody novými.takto se to opakovalo asi 4x. Objednali jsme tedy místo 35A diody 50A. Vyměnili sme je jak postupně odcházeli. Když už byly všechny 50A v novém uložení(chladiči) tak jsem si myslel že bude pokoj... ale opět jsem ujel tradičních cca 850-950Km od opravy a zase jedna dioda v háji. Neví někdo čím by to mohlo být?.. Zkoumal jsem co by mohlo mít velké proudové rázy... a je to servořízení... ale když ho tam montovali tak to je na to snad dymenzované ne?? Jinak je to vozidlo bez klimy a altik je z vozidla s klimou (tuším že je výkonnější)
Problematika alternátoru mě trápí po celou dobu co vlastním tuto astru...
Vysvětlím situaci. Po zakoupení vozu jsem jezdil bez problémů... náhle odešel alternátor(dioda) nechal jsem si to opravit>vyměnit diodu, po měsíci znova.... tak jsem dal celý jiný alternátor(z druhého vozu) jenže ten odešel asi po půl roce také. Tak jsme vzali původní a opět nahradili spálené diody novými.takto se to opakovalo asi 4x. Objednali jsme tedy místo 35A diody 50A. Vyměnili sme je jak postupně odcházeli. Když už byly všechny 50A v novém uložení(chladiči) tak jsem si myslel že bude pokoj... ale opět jsem ujel tradičních cca 850-950Km od opravy a zase jedna dioda v háji. Neví někdo čím by to mohlo být?.. Zkoumal jsem co by mohlo mít velké proudové rázy... a je to servořízení... ale když ho tam montovali tak to je na to snad dymenzované ne?? Jinak je to vozidlo bez klimy a altik je z vozidla s klimou (tuším že je výkonnější)