Y22DTR malo bobiji !!!!

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Uživatelský avatar
petanek192
Příspěvky: 108
Registrován: 10 lis 2012, 10:58

Y22DTR malo bobiji !!!!

Příspěvek od petanek192 » 01 čer 2013, 17:32

zdravime vas panstvo verim ze tady je nekdo kdo dokaze poradit s nemalim problemem ....

vec se ma tak koupil sem Vectru B s nejakym polakem baterkou pohoda po par dnech jezdeni a jelikoz sem mel jeste doma byvalou vectru X20DTH se kterou sem taky popojizdel nez sla do sveta tak sem pozoroval ze starter toci jako bejk u stare vebe a tam sem zacal pocitovat rozdily ....

pri mereni na 2.2dti sem na volnobeh dobijel 13.3V a po zapnuti svetel, radio, vetrak..... sme byl na 12.6V a to i v otackach ..... rikam si alternator tak se nevahal a prohodil sem altik ze stare vebe a nic porad stejny problem ... dokonce sem i posilil kabel s altiku na baterku pres starter , a nic pak sem ze zoufalstvi prohodil baterie a ejhle bylo po problemu ale baterie byla taky polak a co si budeme povidat taky zadny zazrak ale co problem to resilo tak sem nevahal koupil sem vartu silver 77AH 780A a spokojene sem preckal zimu (aspon doufam ze starty nebyl nejmensi problem)....

ted po pul roce opet nedobijime kamarad mel doma Frei baterku 74ah tak sem ji tam dal a pohoda opet dobijelo ale jen 1-2 dny ted je opet problem .... uz nevim co mam delat a hlavne my dochazeji napady co a jak dal :-(

jinak X20DTH ma 100A altik a Y22DTR ma 120A kazdopadne ta 120KA dobijela ve stare vectre tak jak mela ...


dekuji za kazdy nazor nebo radu
Definice saabu: Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska.

Nya bilar Saab 2,3Turbo AERO 250ps
Vectra B 2,2DTI Caravan Webasto
Italjet formula 125 TWIN Franco Morini POWERED

Reklama
 

Uživatelský avatar
vasekpetr1
Příspěvky: 3106
Registrován: 24 led 2006, 08:33
Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče

Re: Y22DTR malo bobiji !!!!

Příspěvek od vasekpetr1 » 01 čer 2013, 18:55

Pokud jsou kabely, oka, ukostření motoru i alternátor v pořádku, tak bych viděl zásadní problém v těch baterkách: asi už mají něco za sebou a postupně odchází. Chce to funglovku nebo nechat udělat kapacitní zkoušku baterek u autoelektrikáře, abys měl jistotu. Doma měřákem prd zjistíš.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.

A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)

Uživatelský avatar
petanek192
Příspěvky: 108
Registrován: 10 lis 2012, 10:58

Re: Y22DTR malo bobiji !!!!

Příspěvek od petanek192 » 01 čer 2013, 19:02

ja uz prave neverim nicemu .... zitra bych mel mit schuzku s clovekem kterej se zivi tm ze opravuje altiky a startery prej uvidi co se da delat ...

radeji vymenim altik baterku a atp nez hledat kde jaka kostra popripade spatnej kabel ...
Definice saabu: Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska.

Nya bilar Saab 2,3Turbo AERO 250ps
Vectra B 2,2DTI Caravan Webasto
Italjet formula 125 TWIN Franco Morini POWERED

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Y22DTR malo bobiji !!!!

Příspěvek od Alzafir » 02 čer 2013, 11:39

petanek192 píše:... radeji vymenim altik baterku a atp nez hledat kde jaka kostra popripade spatnej kabel ...
To snad nemůžeš myslet vážně :shock: :shock:
Takže vyměníš altík a baterku a když to tím nebude, co budeš dělat jako další krok? Nové auto?
Já bych prošel právě ty zemnící body, pár jich na autě je, nezabere to moc času je zkontrolovat.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Uživatelský avatar
petanek192
Příspěvky: 108
Registrován: 10 lis 2012, 10:58

Re: Y22DTR malo bobiji !!!!

Příspěvek od petanek192 » 02 čer 2013, 12:40

ale tak sem to nemyslel :-) ... dnes noviny alternator je v poradku kabel altik + a motor kostra mame 14,4Vplus minus a altik + a minus na baterce mame 13,3V tudis jsem dosel k zaveru ze je spatna kostra mezi motorem a baterkou to je ale velkej otaznik pac kdyz sem vzal startovaci kabel a dal ho na baterii a druhej konec na motor tak nic porad malo .....

jeste takova tresnicka na dortik kdyz sem spoustel C20XE v corse B tak sem zapomel na kostrici takovej pletenec z nosniku na prevodovku a necvaknul ani starter .... vectra ma asik hromadu koster

a nebo jestli se nepletu jde kostrici kabel na starter a porusen je mezi starterem a motorem

pouze spekuluju kdo to nemuze pochopit tak at se podiva s okna a hlavne kdyz uz to rozeberu tak dokud to nebude makat tak to neslozim

takze otazka zni kde a jak je motor Y22DTR u kostren
Definice saabu: Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska.

Nya bilar Saab 2,3Turbo AERO 250ps
Vectra B 2,2DTI Caravan Webasto
Italjet formula 125 TWIN Franco Morini POWERED

Uživatelský avatar
vasekpetr1
Příspěvky: 3106
Registrován: 24 led 2006, 08:33
Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče

Re: Y22DTR malo bobiji !!!!

Příspěvek od vasekpetr1 » 02 čer 2013, 13:11

Zkusil bych vylučovací metodou doměřit, na kterém kabelu (špatně slisovaném oku) se ti dělá ten úbytek napětí. Takže: voltmetr na svorku alternátoru a kostru - měl by být těch 14,2V a pak postupovat dále, kam jdou kabely, kostra motoru - mínus baterky - musí být 0V. Pokud je rozdíl, tak zkontroluj jak kabely, tak i svorky baterky - vnitřek zoxiduje a vzniká přechodový odpor.
Tady máš schema hlavních rozvodů:
Hlavní rozvody.JPG
Naposledy upravil(a) vasekpetr1 dne 02 čer 2013, 13:14, celkem upraveno 1 x.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.

A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)

Uživatelský avatar
pajak7
Příspěvky: 533
Registrován: 10 čer 2012, 00:55
Bydliště: Tanvald-Žďár skoro v lese

Re: Y22DTR malo bobiji !!!!

Příspěvek od pajak7 » 02 čer 2013, 13:13

Nevím jak u Vectry ale u Zafiry 2.2 DTI je motor ukostřen od baterie k spodnímu šroubu na startéru(myšleno šroub co drží startér na motoru) a myslím že u Vectry to bude taky tak. Měl jsem problé podobný a nakonec to bylo v kabelu co vede do svorky na baterii byl tam přechodový odpor a tak jsem svorku vyměnil a dobíjení funguje jak má.
Opel Astra H GTC 1.9 CDTI 110 kW
pajakuv ASTROLET.

Opel Astra G caravan 2.2 DTI Y22DTR r.v.2004 .....EX
pajakova Esmeralda, EGR šidítko by Alzafir od 254 500 km

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: Y22DTR malo bobiji !!!!

Příspěvek od spermin » 02 čer 2013, 13:17

nedávej druhý konec na motor, ale přímo na alternátor, asi je špatné ukosření motoru.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Uživatelský avatar
petanek192
Příspěvky: 108
Registrován: 10 lis 2012, 10:58

Re: Y22DTR malo bobiji !!!!

Příspěvek od petanek192 » 02 čer 2013, 13:19

sem ani nedoufal ze nejake schema mi neco rekne :D

jinak stou svorkou to nebude asi uplne od veci pac vzdy kdyz prohodim baterku tak to chvilku maka no neda mi to asi pojdu s tou skouseckou pokracovat diky moc za kazdy nazor radu
Definice saabu: Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska.

Nya bilar Saab 2,3Turbo AERO 250ps
Vectra B 2,2DTI Caravan Webasto
Italjet formula 125 TWIN Franco Morini POWERED

Uživatelský avatar
petanek192
Příspěvky: 108
Registrován: 10 lis 2012, 10:58

Re: Y22DTR malo bobiji !!!!

Příspěvek od petanek192 » 02 čer 2013, 15:36

Vyreseno aspon prozatim !!!

bylo to svorkou na baterce ackoliv sem v nedeli lepsi nesehnal dal sem tak ty ksunty z pumpy to do pristiho vikendu dolatim .

kazdopadne dekuji vsem za napady a rady

rozhodl sem se ze to cele prekopam tim padem se nabizi otazka ktere kabely na to idealne koupit myslim prurez ideal asi co jsou na svareckach nejen kvuli medi ale i sile izolace no ne ????
Přílohy
tohle je ta smejdka
tohle je ta smejdka
Definice saabu: Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska.

Nya bilar Saab 2,3Turbo AERO 250ps
Vectra B 2,2DTI Caravan Webasto
Italjet formula 125 TWIN Franco Morini POWERED

Uživatelský avatar
petanek192
Příspěvky: 108
Registrován: 10 lis 2012, 10:58

Re: Y22DTR malo bobiji !!!!

Příspěvek od petanek192 » 04 čer 2013, 19:40

zdar koukam ze se nikdo nevi asik

otazka zni jaky prurez v mm2 maji originalni kabely od baterie na altik pres starter ????

diky
Definice saabu: Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska.

Nya bilar Saab 2,3Turbo AERO 250ps
Vectra B 2,2DTI Caravan Webasto
Italjet formula 125 TWIN Franco Morini POWERED

Uživatelský avatar
mirda2908
Příspěvky: 5276
Registrován: 31 črc 2009, 16:04
Bydliště: Plzen
Kontaktovat uživatele:

Re: Y22DTR malo bobiji !!!!

Příspěvek od mirda2908 » 04 čer 2013, 20:06

pri 100A altiku muze byt 8mm.Ja sem kupoval 10mm a rikal ze to je zbytecne predymenzovano ze by stacila 8mm.
[color=#000000]Mirdova2908-Tempomat,4xEl.okna,Pp od davida a mnoho dalsich veci[/color]
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013

Uživatelský avatar
petanek192
Příspěvky: 108
Registrován: 10 lis 2012, 10:58

Re: Y22DTR malo bobiji !!!!

Příspěvek od petanek192 » 04 čer 2013, 20:12

to je hezke ale ty o voze a ja o koze ....

prumer tak nejak tusim ale potrebuju prurez v mm2

ale jiak dik za reakci

popripade bych toho kabelu chtel vzit vic i na start kabely altik mam 120A 8)
Definice saabu: Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska.

Nya bilar Saab 2,3Turbo AERO 250ps
Vectra B 2,2DTI Caravan Webasto
Italjet formula 125 TWIN Franco Morini POWERED

Uživatelský avatar
vasekpetr1
Příspěvky: 3106
Registrován: 24 led 2006, 08:33
Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče

Re: Y22DTR malo bobiji !!!!

Příspěvek od vasekpetr1 » 05 čer 2013, 13:13

Na tom schemátku, co jsem dal nahoře, máš vyznačeny i průřezy kabelů:
od - baterky na kostru vozu je 16mm2
od + baterky na starter je 25mm2 (může být i 16mm2)
od + baterky na pojistkovku je 25mm2
od starteru na alternátor je 16mm2
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.

A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)

Uživatelský avatar
petanek192
Příspěvky: 108
Registrován: 10 lis 2012, 10:58

Re: Y22DTR malo bobiji !!!!

Příspěvek od petanek192 » 06 čer 2013, 12:40

Parada diky to sem presne potreboval vedet mel sem strach ze bude 25mm2 malo ale když je to tak tak je to parada dam to vsude at to lita :-)

To i na ty startovaci kabely bude pecka ne ? :D
Definice saabu: Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska.

Nya bilar Saab 2,3Turbo AERO 250ps
Vectra B 2,2DTI Caravan Webasto
Italjet formula 125 TWIN Franco Morini POWERED

Odpovědět