tak sa mi sem-tam zapína kontrolka Systém riadenia motora (kľúč) - diagnostika ukázala Relé ventilátora chladiča (ak si dobre pamätám). Kde to nájdem a je možné to (lacno) vymeniť? Auto jazdí normálne, asi až v lete to bude vadiť

No myslím, že sa nepomýlil, aj ja to som čítal...vasekpetr1 píše:Ten, kdo ten chybový kód vyhodnocoval, díval se správně? Chyba relé chladiče bych tipl na uloženou závadu v řídící jednotce chlazení, může být problém v nefunkčním ventilátoru chlazení či v pouhém nízkém tlaku klimatizace. Jenže při chybě řídící jednotky chlazení se objeví kontrolka nádoby s vločkou. Vlastní ŘJ chlazení je u některých vozů umístěna na čelním příčníku za nárazníkem vlevo po směru jízdy, u některých je nad levým podběhem.
Je také možné, že tvůj vůz jednotku nemá a hlášku dělá ŘJ motoru. Co teplota motoru? Neleze příliš směrem nahoru?
Fajn, ale na mňa musíš trošku polopatistickydenny píše:Dle roku výroby bys měl mít tuto jednotku motoru a tam odpadá jednotka chlazení.
Pozice 208.
Diki Arwy za informácie...Arwy píše:Schéma je jednoduchá. Relé sú trvalo napájané cez poistku (všetky cez tú istú) a RJ motora ich podľa potreby ukostruje. Oprava tejto RJ je doma v podstate nemožná. Osobne by som odporúčal opravu cez http://www.autoakademie.cz/index.php/pr ... otkymotoru .
Pokud máš auto s ŘJ chlazení a máš na mysli pojistkovou skříňku v kabině, tak to si myslím, že pro vnější ventilátory nebude. Rychlost běhu ventilátorů řídí jednotka s kontakty relé uvnitř modulu a na samotné motory odchází kabelové svazky z jednotky - viz schema vpravo.RomanM píše:Ahojte.
Mali by to byť dve relé, vlavo dolu v poistkovej skrinke...
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |