Stránka 1 z 1
jak obejít imobilizér
Napsal: 02 zář 2011, 22:28
od Frantass
cus kluci. Mám delikátní otázku, dá se u Aster vytáhnout imobilizér a následně propojit řj se spínačkou, tak aby nebyl problém se startováním? Vím, že to u řady automobilových značek jde a zajímalo by mě, jestli by se to i v tomto případě dalo tak pěkně ochc..t. Astru G by v dnešní době ukradl jen debil.
Re: jak obejít imobilizér
Napsal: 02 zář 2011, 22:30
od adam09
a proč to chceš rušit ?
Re: jak obejít imobilizér
Napsal: 02 zář 2011, 22:37
od Defender
Jestli nemáš origo klíč s imo tak se to snad dá tady přez kluky, nebo přez autorizaák vyřešit jiným klíčem a programováním, jinou cestu bych ani zde neventiloval a nedoporučoval
Re: jak obejít imobilizér
Napsal: 02 zář 2011, 22:53
od Frantass
občas špatně chytá, při startu blbne komplet elektro. Už jsem to jednou zažil se zohlým klíčkem. Uvidíme až co ukáže diagnostika a autorizák. Jen jsem se chtěl zeptat za účelem ušetření nějaký tý koruny, ale rozumím, dále ventilovat nebudu
Re: jak obejít imobilizér
Napsal: 02 zář 2011, 23:20
od Defender
Obrať se na RomanaK nebo někoho zde kdo rozumí Astrám v elektronice, určitě to vyřešíte
Re: jak obejít imobilizér
Napsal: 04 zář 2011, 19:56
od Frantass
Dík za radu. Příští měsíc mám cestu do Brna, tak si s ním dám rande
Re: jak obejít imobilizér
Napsal: 05 zář 2011, 20:58
od Arwy
Určite sa to dá, len musíš nájsť niekoho kto má k tomu softvér a hardvér a zruší fukciu imobilizéru v RJ motora.
Re: jak obejít imobilizér
Napsal: 07 zář 2011, 12:37
od palix
Daj si to normálne do poriadku, aby to chodilo tak ako má. Neurazte sa prosím, ak kúpim auto, tak by som mal mať aj na jeho prevádzku a údržbu. Platí to u jazdených aj nových áut.
Re: jak obejít imobilizér
Napsal: 05 říj 2011, 22:16
od Frantass
Tak nakonec byl problém v konektoru řj, aspoň doufám.
Ano s tím souhlasím, že je potřeba auto udržovat a opravovat, sám mám doma prasátko jen na opravy. Když by se ale určitý, teď už, zbytečnosti daly elegantně obejít, ušetřilo by to dost práce a problémů. Například EGR ventil, proč si ho tady každý druhý zaslepuje? Protože by se mu dřív nebo později stejně vys... a origo není nejlevnější záležitostí. Myslel jsem, že něco podobného by šlo provést s funkcí imobilizéru, jako to jde i u jiných značek, jestli to opravdu nejde nebo to je nemorální vůči prodejcům dílů, tak to uznávám a beru svoje slova zpět
Re: jak obejít imobilizér
Napsal: 06 říj 2011, 07:16
od Alzafir
Ten EGR se zaslepuje spíš z důvodu, aby nešel humus z výfuku do sání. Navíc u benzínu musí být ve většině případů i funkční
Re: jak obejít imobilizér
Napsal: 06 říj 2011, 08:38
od pankid
Alzafir píše:Ten EGR se zaslepuje spíš z důvodu, aby nešel humus z výfuku do sání. Navíc u benzínu musí být ve většině případů i funkční
Nemusí. Sám jsem ho zaslepoval, až když byl mrtvý u motoru Z16XE modelový rok 2003. Důležité je přeprogramovat řídící jednotku TECHEM2, aby EGR vůbec neregistrovala a nerozsvěcovala kontrolku. A je klid.
Re: jak obejít imobilizér
Napsal: 07 říj 2011, 07:29
od Frantass
když máš egr ještě ok, tak jen stačí pro z-kový motorky do záslepky vyvrtat dírku pro výstup jehly, pokud je teda ještě ok. Já to preventivně zaslepil, odslepim leda na stk. Když to tam montují už z výroby, tak by tam toho humusu moc jít nemělo, ikdyž chtěli jen dohnat ekonormy, by byli sami proti sobě.
Ještě mam jeden dotaz, který se moc netýká tématu, ale když už sem se rozepsal.... vždycky se mi v průběhu jízdy (častěji při hrbolatém terénu) rozsvítí kontrolka motoru, bez cukání bez ničeho. Diagnostika a vyblikání ukázaly chybu 0340 (čidlo vačky), bylo ale měněné. Mohla by to být řj, ale než začnu shánět novou, šel bych nejdřív po kabeláži. Nevíte na jakým pinu řj (x16xel) je vyveden výstup na toto čidlo? Nikde se mi to nepodařilo najít.
Re: jak obejít imobilizér
Napsal: 07 říj 2011, 10:02
od pankid
Frantass píše:když máš egr ještě ok, tak jen stačí pro z-kový motorky do záslepky vyvrtat dírku pro výstup jehly, pokud je teda ještě ok. Já to preventivně zaslepil, odslepim leda na stk. Když to tam montují už z výroby, tak by tam toho humusu moc jít nemělo, ikdyž chtěli jen dohnat ekonormy, by byli sami proti sobě.
Ještě mam jeden dotaz, který se moc netýká tématu, ale když už sem se rozepsal.... vždycky se mi v průběhu jízdy (častěji při hrbolatém terénu) rozsvítí kontrolka motoru, bez cukání bez ničeho. Diagnostika a vyblikání ukázaly chybu 0340 (čidlo vačky), bylo ale měněné. Mohla by to být řj, ale než začnu shánět novou, šel bych nejdřív po kabeláži. Nevíte na jakým pinu řj (x16xel) je vyveden výstup na toto čidlo? Nikde se mi to nepodařilo najít.
Záslepka pro Z motory má již dírku pro výstup jehly. EGR stačí zaslepit až když není OK. Sám jsem to tak udělal.
Re: jak obejít imobilizér
Napsal: 07 říj 2011, 11:16
od Alzafir
To
pankid: jasně že nemusí, taky jsem psal " ve většině případů"
To
Frantass: vačka- A je napájení, drát BK0,75
B výstup do ECU, drát YEVT0,75, vede na pin 10 ECU
C zem, drát BN0,75
Re: jak obejít imobilizér
Napsal: 07 říj 2011, 14:19
od Frantass
to Alzafir: Dík moc, kde ještě prosim tě najdu to čidlo?