Stránka 1 z 3

vybití baterie

Napsal: 28 úno 2006, 10:32
od Lysek Vladimír
Ahojky, když mi moje astřička stojí dva dny bez startu, tak bohužel už neodjedu! mám totálně vybitou baterii. V servise mi to proměřovali ale na nic nepřišli. Je to začarovaný kruh! Mám 2.0DTI 16V. vkesyl

Napsal: 28 úno 2006, 13:17
od din
Diesel v zimnych mesiacoch len tak lahko nenatocis, ak mas slabu batery. Ono to sice toci, ale na to, aby si diesel nastratoval musi byt ako sa vravi svih. Tu baterku kludne vyhod z auta a daj ju nejakemu kamosovi s benzinakom (jemu este posluzi) a ty si kup novu bateriu. S tym nic nespravis - skratka dosluzila. Len nechapem tej veci, ze to servisakom nejde do hlavy. Alebo som ta zle pochopil a mas problemy s elektroinstalaciou v aute a nieco ti vybija baterku? - to je ina vec. Potom treba skontrolovat alarm a centrál (ak boli dodatocne montovane)

Baterie

Napsal: 07 bře 2006, 14:05
od G.T.X
Taky se mi stávalo, že se mi vybíjela baterie. Když jsem byl v servisu, kde vše proměřili na nic nepřišli. ( vybíjelo se to jenom někdy, vybila se baterie, dal jsem novou a byl třeba 2 měsíce klid ). V autě nebylo dodatečně nic montovaný. Až když se to stalo po několikáté zjistili, že baterii vybíjí autorádio, a to i když je vypnutý a je z něj vyndanej přední panel. Byl to Philips CAR 400 a byl tam origo už při koupi.

Gary

Napsal: 07 bře 2006, 18:39
od Gary
Musíš měřit napětí v klidu a postupně vyndavat pojistky.Pak zjistíš kde ti to utíká a pak to dohledáš.Samo že něco je pod proudem stále že.

vybití baterie

Napsal: 09 bře 2006, 19:29
od Lysek Vladimír
Dekuji Ti za skvělou radu! Dnes jsem to proměřil a postupoval jsem tak jak jsi mi poradil. Baterií mi vybíjí autoradio. Teď mě čeká jen oprava. Díky vkesyl

Napsal: 28 dub 2008, 19:49
od ondrazalsky
pridavam se do Klubu Vybitych Baterii - ted po cca 3 dnech stani neodemkl central, takze jsem to otevrel klicem a baterka byla totalne prazdna, neblikala ani ta malinka cervene kontrolka na radiu ani nouzove blinkry proste totalni tma. je to original, pravdepodobne jeste z vyroby (rv 99), zhaslo ji chudere to kouzelny zeleny oko - asi uz navzdy. tak jsem hned koupil novou, ta stara uz to mela fakt asi za sebou. ALE (vzhledem k tomu, ze s tou starou baterkou jsem nikdy nemel sebemensi problem, za tech 50.000km se mi nestalo ze bych musel startovat napodruhe) chci mit jistotu, ze neprijdu jednou k autu a i ta nova baterka (Banner 55mah cena 2267Kc) bude zase na nule, prosim o podrobnejsi NAVOD na to "promerovani pojistek jednu po druhe" o kterem tady byla rec... jsem neodbornik. DIKY!

Napsal: 28 dub 2008, 21:11
od medva1
no zapoj do serie s kabelem na plus miliampermetr a musí tam být mezi 15 - 25 mA za klidu auta i zhasnuté osvětlení kabiny když tam bude víc něco ti takně užírá baterku a pak nastává to známe postupně vyndavej pojistky.... dokud se ta spotřeba nesníží na tu výše uvedenou hodnotu .... předpoklad je že by to mohl být centrál, radio, osvětlení kabiny, řídící jednotka, téměř určitě by to neměli být např světla i když náhoda a zkrat je blbec.... :shock: :D

Re: vybití baterie

Napsal: 28 dub 2008, 21:15
od Svata
Lysek Vladimír píše:Dekuji Ti za skvělou radu! Dnes jsem to proměřil a postupoval jsem tak jak jsi mi poradil. Baterií mi vybíjí autoradio. Teď mě čeká jen oprava. Díky vkesyl
Je to obvyklá závada. Měl jsem v Astře neorig. rádio a někdo přede mnou přepojil patici. Dal jsem origoš, a ouha... Baterie se vybila. Takže pozor i při výměně originálu za neoriginál.

Napsal: 28 dub 2008, 21:34
od ondrazalsky
medva1 píše:no zapoj do serie s kabelem na plus miliampermetr a musí tam být mezi 15 - 25 mA za klidu auta i zhasnuté osvětlení kabiny když tam bude víc něco ti takně užírá baterku a pak nastává to známe postupně vyndavej pojistky.... dokud se ta spotřeba nesníží na tu výše uvedenou hodnotu .... předpoklad je že by to mohl být centrál, radio, osvětlení kabiny, řídící jednotka, téměř určitě by to neměli být např světla i když náhoda a zkrat je blbec.... :shock: :D
takze odpojit od baterky PLUS OBJIMKU (co je nasazena na plusu baterie) a mezi tu PLUS OBJIMKU a plusovy pol baterie zapojit jen ampermetr?

ok zitra zkusim diky

ps: doufam ze tohle necte zadny z mych profesoru na stredni prumyslove skole elektrotechnicke, kde jsem pred 15 lety maturoval (slaboproud). uz je to holt davno...

Napsal: 04 kvě 2008, 12:29
od ondrazalsky
tak jsem to myslim zvladl, bez urazu, hodnoty jsou v normalu, tedy muj problem byl pravdeporobne skutecne zpusoben tim, ze baterie byla uz proste stara a rozhodla se "odejit". za rady diky.

Napsal: 14 kvě 2008, 14:06
od capp
Tak sem se do vašeho klubu vybitých baterií dostal taky.Včera mě to na palubce začlo všecko blikat a tak tak sem dojel k servisu s bateriemi.Než sem servisáka stilhl dotáhnout k autu zdechl motor a šmitec.Dal tam novou baterii a natočili sme to ale zjištění je takové,že to dobíjí jen 13.4A a povytažení klíčku ze spínačky a zavření auta si to bere 5,4A a po otočení klíčkem nesvítí kontrolka baterie na palubce.Nevíte prosím čím to může být?Dík za nápady

Napsal: 14 kvě 2008, 20:44
od datlik
capp píše:Tak sem se do vašeho klubu vybitých baterií dostal taky.Včera mě to na palubce začlo všecko blikat a tak tak sem dojel k servisu s bateriemi.Než sem servisáka stilhl dotáhnout k autu zdechl motor a šmitec.Dal tam novou baterii a natočili sme to ale zjištění je takové,že to dobíjí jen 13.4A a povytažení klíčku ze spínačky a zavření auta si to bere 5,4A a po otočení klíčkem nesvítí kontrolka baterie na palubce.Nevíte prosím čím to může být?Dík za nápady
U Opla je častý problém v alternátoru-diody jsou podimenzované a odchází.Nech si zkontrolovat altec (p.Jiskra Jelínkova ulice číslo?).Diody tě budou stát asi kolem 1000kč.Jinak odpojil bych to od baterie,protože si ji při proudu 5,4A vybiješ a zbytečně se ničí.

Napsal: 17 kvě 2008, 16:39
od capp
To datlik:
Koupil sem jinej altík (1000 kč)v domění,že ráno pojedu.Kamoš mě ho včera namontoval a je to to samý i s dobíjením. :( Baterii sem odpojil...Dík

Vybití baterie

Napsal: 25 kvě 2008, 13:34
od capp
Takže ten novější altík pracuje jak má...dobíjí 14.2V při 800 - 3500 otáčkách.Odběr při zavřeném autě je 0,02A což by mělo být v lati.

Napsal: 04 zář 2008, 15:16
od pansuu
Zdar chlapi, taky teď řeším problém zvaný baterka. Doufám, že je to mrtvá baterka. Už poněkolikátý musím asi po 3-4 dnech nabíjet. Když se blíží ta doba, začnou se dít podivné věci:
1. ručičky na palubce jdou při startu "za roh" a chvilku se klepou jakoby v epileptickým záchvatu pod nulou
2. po nastartování zůstávají svítit poněkud dýl kontrolky ruční brzdy(již odbržděné) a hladový oko(benzínu dost)
Podle toho poznám, že ještě tak 2-3x natočím a šlus. Opravář mi to proměřoval, dobíjení 14,45V.
A teď otázka? Je to baterkou nebo je to dobíjení málo?