Stránka 1 z 1

Kontrolka motoru + dobíjení

Napsal: 10 lis 2006, 10:57
od PV
Mám OPEL ASTRA G 1.7DTI r.v.2000. Ve středu se mi rozsvítila kontrolka motoru (střední v otáčkoměru). Tak jsem zajel do servisu OPEL. Tam mi řekli, že je to něco ohledně vzduchu. Předpokládám, že asi váha vzduchu, případně EGR ventil. Nicméně jsem odjel a chci si vyblikat kódy chyb sám a případně si díl vyměnit sám(v OPELu jsou výměnáři a vydřiduši). Můžete mi poradit jak na to? Již jsem četl, že to lze když propojím piny 5+6. Otázka, ale je zda to lze u vozu r.v.2000 (v odkazech jsem našel jen vozy do r.v.1999)? Na kterém konektoru? U pojistek v motor. prostoru nebo na konektoru pod ruční brzdou? A jak ty piny poznám? Navíc ještě v pátek mi začla svítit kontrolka dobíjení a nejde mi servo. Jak proměřit alternátor, resp. jak zjistím jestli je potřeba repase altelnátoru nebo je vadný regulátor? Je možné, že to servo souvisí s dobíjením baterie?

Velice děkuji za případné odpovědi.

Napsal: 10 lis 2006, 13:18
od Melodi
Jak když jsem koupil Astru tak mi odešel diodový mustek na alternatoru a vyřadilo to nějaky el. okruh v autě (vyplo se servo, svitilo dobíjení a pomátly se přístroje), už mam všechno ok

Napsal: 10 lis 2006, 13:26
od PV
Myslíš, že by s tím mohlo souviset i kontrolka motoru? I když se rozsvítila 2 dny předem? Kdo ti to opravoval, reps. jak to opravit a kolik to bude asi stát?

Napsal: 15 lis 2006, 17:39
od Doktor Br.
Proč jsi se nezeptal v tom Opelu který díl je vadný nebo jsi tam vůbec nebyl?Servo je zapojený tak aby začlo fugovat až motor běží, proto nepracuje s kontrolkou dobíjení. A jestli máš motor Y17DT tak tam jsem EGR vadný ještě neviděl a váhu jen ojediněle.To o těch mechanikách se mě moc nezdálo když jsi tam sám napsal si to VYMĚNÍŠ. :twisted: