Stránka 1 z 2

Teploměr chladící kapaliny neukazuje!!!!!!

Napsal: 22 úno 2006, 22:36
od SnowMan
Ahoj. Podobný problém jsem tu našel ale mě se nehne rafička ani po 50km natož po 15. Teda včera to ukazovalo tak po těch 15 ale pak jsem to chcípnul nastartoval a nic a dneska......NIC :( V "jak na to jsem našel že se musí měnit celá přístrojovka, ale kolik to sakra bude stát? :shock: Nevíte prosím někdo čím to může být- uklepanej drátek oxid v kontaktech......?????
Prosím poraďte.

Napsal: 22 úno 2006, 23:16
od YANEK
:roll: to má tatík na fku měnil sem čidlo a furt nic tak asi přístrojka :cry:

WTF kde je cidlo.....????

Napsal: 23 úno 2006, 22:44
od SnowMan
To je supr prosím prosím kde je to čidlo? :?: V jak nato jsem to u X16SZR nenašel. :x Ale jeden oplista v servisu říkal že po levý straně hlavy tzn u termostatu tzn po krytem rozvoďáku ale já to prostě nenašel. :x Podotýkám že mám klimku takže to možná bude jinak.

Napsal: 23 úno 2006, 23:24
od YANEK
:roll: to nevim ale čidla mívaj opli na sacích parohách teda kadett i astra f ho tam má :wink:

kalbel

Napsal: 24 úno 2006, 08:00
od SnowMan
Tak prej to může bejt zlomenej kabel. Doufám že to bude jenom to. Až ten senzor najdu :? Tak mám ten drát ukostřit a budík musí vyletět na maximum. Třeba ti to pomůže.

Napsal: 25 úno 2006, 03:41
od YANEK
:wink: ok diky zkusim to :D

jeden nebo dva dráty????

Napsal: 25 úno 2006, 13:08
od SnowMan
Zdravím, tak oplista rikal že to je jednodratový čidlo ale podle toho co jsi psal. To že je to na sání, tak tam je takovej mosaznej šroub s bílým konektorem ale je to dvoudrát :shock: Takže už fakt nevim..... Jdu dělat pokusy s multimetrem. Uvidíme co naměřim. Teda jestli něco naměřim je k tomu přístup jak k penězum. :twisted:

dodatek

Napsal: 25 úno 2006, 13:10
od SnowMan
Jo a ještě něco v Fku je X16SZR asi stejnej co v Gčku NE???

Napsal: 25 úno 2006, 16:44
od YANEK
:D v fku má tatík jednodrát to vim natuty stejný jako sem měl u kadetta ale u gečka sem ho nehledal ještě :roll:

Uspěchy neuspěchy

Napsal: 08 bře 2006, 15:42
od SnowMan
Tak zdravim. Do pokusu jsem se nakonec nepustil ač mám elektrotechnické vzdělání ale přecejenom nechci něco zkur*** hned do začátku. Takže jsem hledal a hledal a hledal ale jinej senzor než ten dvoudrát který by mohl měřit teplotu chl. kapaliny jsem nenašel. Takže hurá k oplistovi na diagnostiku :? Mno a tenhle motor X16SZR s klimkou nemá jednodrát a ten senzor jde ještě přes řídící jednotku a pak do palubky......takže palubka v háji i když prej možná ne tak docela :( Vypadá to na nějaký potíže s konektorem nebo nedejbože s multimetrem :?
Příšt týden mu to svěřím tak se pak ozvu :roll:

Re: Uspěchy neuspěchy

Napsal: 08 bře 2006, 16:00
od Vojta
SnowMan píše:Tak zdravim. Do pokusu jsem se nakonec nepustil ač mám elektrotechnické vzdělání ale přecejenom nechci něco zkur*** hned do začátku. Takže jsem hledal a hledal a hledal ale jinej senzor než ten dvoudrát který by mohl měřit teplotu chl. kapaliny jsem nenašel. Takže hurá k oplistovi na diagnostiku :? Mno a tenhle motor X16SZR s klimkou nemá jednodrát a ten senzor jde ještě přes řídící jednotku a pak do palubky......takže palubka v háji i když prej možná ne tak docela :( Vypadá to na nějaký potíže s konektorem nebo nedejbože s multimetrem :?
Příšt týden mu to svěřím tak se pak ozvu :roll:
multitimer a ne multimetr (tomu kdo to napsal do chytrý knížky bych dal korunu)

Napsal: 08 bře 2006, 16:51
od SnowMan
Aha takže soudruzi v NDR udělali chybičku....... :o

Napsal: 08 bře 2006, 16:52
od SnowMan
ještě že se tak hloupě ptám ale co by stál novej??? Nevíte???

Napsal: 08 bře 2006, 17:17
od Vojta
SnowMan píše:Aha takže soudruzi v NDR udělali chybičku....... :o
spíš překladatelka...

Napsal: 08 bře 2006, 19:25
od SnowMan
No jak jsem tak študoval tak ten MULTIhentenoný tajmr, tak to asi nemá s palubkou co dočinění. tak uvidíme co vykoumá