Další konzultace na téma Servo - AstraManův problém
Napsal: 04 říj 2010, 09:06
Zdravím kolegové,
Tak po vyřešení nouzového režimu motoru při volnoběžných otáčcích ( raději nebudu popisovat, co vše se muselo měnit, jinak padnu do mdlob ) jsem se opět díky dennymu dokopal k příčině klidového odběru 220mA ( z původních loňských 170mA )... Ač jsem tomu ze začátku nechtěl věřit, tak příčinou je nakonec servo A přišlo se na to tak, že při vyndání hlavní pojistky serva, která je v motorovém prostoru mezi dalšími pár hlavními, klesnul klidový odběr na nějakých 20Ma
Nicméně mám jednu záludnou otázku... Jestli to správně chápu, tak servo by se mělo zapnout až při sepnutí spínací skříňky, ne ? A v mém případě si bere šťávu i po zhasnutí motoru a vyndání klíče ze spínací skříňky, čili by měla být teoreticky chyba ve spínací skříňce... Ale na ní není specifická pojistka, co ?
Servo funguje za chodu tak jak má a ani z něj neuniká olej. Ani nemám stejný problém, jako měl tehdy lukipuki tuším, jak při sepnutí spínací skříňky ještě před samotným nastartováním se zvyšovala postupně frekvence nějakého bzučení z motorového prostoru právě od serva. A diagnostika také nic nehlásí za závadu
Opravit se moje servo údajně ( dle slov dennyho a RomanaK, takže žádný laidský názor ) nedá a koupit nové je docela ranec peněz pro mě Jen mě tedy zajímá, zda chápu správně to ohledně zapnutí serva při sepnutí spínací skříňky ? Abych věděl, jestli má cenu natáhnout samostatný vypínač přímo na tu pojistku serva ( doufám, že je jen k servu a k ničemu dalšímu, kdyžtak kdo má detailně prostudovaný motor X20DTL, ať mě prosím ujistí a nebo vyvede z omylu ) a nebo nějakým způsobem pouze ke spínací skříňce
Ten vypínač mě připadá jednodušší proto, že nechci 4 denně lézt do motorového prostoru a odpojovat/zapojovat baterii Abych pak nakonec nezmagořil ještě celou elektroniku v autě, což při mé smůle bude raz dva
Možná příjde i někdo s jiným nápadem, pokud máte někdo k tomuto tématu jakýkoliv nápad apod, tak neváhejte a pište... Předem mnoooooooogo díky za reakce ( ať už pozitivní, nebo negativní ) Já budu jen pevně doufat, že nepříjdete někdo s tím, že se Vám dělo totéž a byla vadná přímo v ŘJ motoru ( špatně nahraný SW, neproběhlá aktualizace SW či největší noční můra - vadný tištěný spoj či něco jiného, pro mě nepochopitelného )
PS: Pokud se sem toto téma nehodí, tak jej může někdo z moderátorů přesunout do patřičné sekce...
Tak po vyřešení nouzového režimu motoru při volnoběžných otáčcích ( raději nebudu popisovat, co vše se muselo měnit, jinak padnu do mdlob ) jsem se opět díky dennymu dokopal k příčině klidového odběru 220mA ( z původních loňských 170mA )... Ač jsem tomu ze začátku nechtěl věřit, tak příčinou je nakonec servo A přišlo se na to tak, že při vyndání hlavní pojistky serva, která je v motorovém prostoru mezi dalšími pár hlavními, klesnul klidový odběr na nějakých 20Ma
Nicméně mám jednu záludnou otázku... Jestli to správně chápu, tak servo by se mělo zapnout až při sepnutí spínací skříňky, ne ? A v mém případě si bere šťávu i po zhasnutí motoru a vyndání klíče ze spínací skříňky, čili by měla být teoreticky chyba ve spínací skříňce... Ale na ní není specifická pojistka, co ?
Servo funguje za chodu tak jak má a ani z něj neuniká olej. Ani nemám stejný problém, jako měl tehdy lukipuki tuším, jak při sepnutí spínací skříňky ještě před samotným nastartováním se zvyšovala postupně frekvence nějakého bzučení z motorového prostoru právě od serva. A diagnostika také nic nehlásí za závadu
Opravit se moje servo údajně ( dle slov dennyho a RomanaK, takže žádný laidský názor ) nedá a koupit nové je docela ranec peněz pro mě Jen mě tedy zajímá, zda chápu správně to ohledně zapnutí serva při sepnutí spínací skříňky ? Abych věděl, jestli má cenu natáhnout samostatný vypínač přímo na tu pojistku serva ( doufám, že je jen k servu a k ničemu dalšímu, kdyžtak kdo má detailně prostudovaný motor X20DTL, ať mě prosím ujistí a nebo vyvede z omylu ) a nebo nějakým způsobem pouze ke spínací skříňce
Ten vypínač mě připadá jednodušší proto, že nechci 4 denně lézt do motorového prostoru a odpojovat/zapojovat baterii Abych pak nakonec nezmagořil ještě celou elektroniku v autě, což při mé smůle bude raz dva
Možná příjde i někdo s jiným nápadem, pokud máte někdo k tomuto tématu jakýkoliv nápad apod, tak neváhejte a pište... Předem mnoooooooogo díky za reakce ( ať už pozitivní, nebo negativní ) Já budu jen pevně doufat, že nepříjdete někdo s tím, že se Vám dělo totéž a byla vadná přímo v ŘJ motoru ( špatně nahraný SW, neproběhlá aktualizace SW či největší noční můra - vadný tištěný spoj či něco jiného, pro mě nepochopitelného )
PS: Pokud se sem toto téma nehodí, tak jej může někdo z moderátorů přesunout do patřičné sekce...