Litaj otáčky při zapnutí vyhřívání

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Odpovědět
Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Litaj otáčky při zapnutí vyhřívání

Příspěvek od rychlyradim » 24 říj 2006, 20:51

Dotaz, zjistil jsem jednu závažnou věc, jak už jsem přidával do sekce motory že mi lítaj otáčky, tak jsem zjistil, že když zapnu ohřev zadního skla+zrcátka, tak mi začnou také lítat otáčky (samo že stojím na místě)!!!! až jednou prošlápnu plyn tak je to dobré?!?! čím myslíte že by to mohlo být?! docela mě to i štve!!!! myslíte že by mohla být v autě slabá autobaterie nebo je to někde v elektrice?! :idea: :roll:

Reklama
 

Svata
Příspěvky: 57
Registrován: 25 led 2006, 16:46
Bydliště: Vsetín

Re: Litaj otáčky při zapnutí vyhřívání

Příspěvek od Svata » 28 říj 2006, 08:10

rychlyradim píše:Dotaz, zjistil jsem jednu závažnou věc, jak už jsem přidával do sekce motory že mi lítaj otáčky, tak jsem zjistil, že když zapnu ohřev zadního skla+zrcátka, tak mi začnou také lítat otáčky (samo že stojím na místě)!!!! až jednou prošlápnu plyn tak je to dobré?!?! čím myslíte že by to mohlo být?! docela mě to i štve!!!! myslíte že by mohla být v autě slabá autobaterie nebo je to někde v elektrice?! :idea: :roll:
Může to být baterií. Po nastartování (v nízkých otáčkách) není baterie řádně dobíjena, zvlášť má-li odběr na na skla a zrcátka. Po prošlápnutí plynu se otáčky a tím i dobíjení zvýší. Alternátor dostane vyšší otáčky a tento impuls stačí baterii na "oživení" a dobíjecí proud už pak stačí k udržení všech těch
"zbytečných" hlídacích systémů.

Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rychlyradim » 28 říj 2006, 22:13

no tak jsem nadále zjistil, že když zapnu třeba ofuk od 2 nahoru na místě, tak taktéž mi začnou lítat otáčky! a myslím že k tomu i patří otáčení volantem na místě co jsem zde již psal že se mi zhoupnou otáčky! daám to určitě do servisu co mi s tím podělají!!!!
A co musím dodat tak dnes jsem jel autem Brno - Ždár nad Sáz. a myslel jsem že zešílím!!!!!! Osádka vozidla 4 lidé vč. mě jako řidiče a vůbec jsem neviděl přes ty hnusný zarosený skla!!!!at jsem dělal co jsem dělal prostě se to nedalo! vím že už se to tu řešilo!!!!! - i při zapnuté klimě mě to na chvíli pomohlo ale když už všem byla zima a já to vypl tak ihned!!!se mi opět zarosila skla!!! ale at mám otevřenou nebo zavřenou klapku tak je to pořád stejné!myslím že je to v něčem jiném! nevím jestli je normální abych měl ve vnitř jako v sauně!!!!!!! :twisted: takový auto je totiž úplně na dvě věci!!!!! nědělá mi to ani blbá 120cítka!!! nemá s tím někdo větší zkušenosti? protože tohle už není normální! to raději astru prodám a to jsem ji před 3měsícemi hurá kupoval!!! :evil: :evil:

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 28 říj 2006, 22:15

rychlyradim píše: ale at mám otevřenou nebo zavřenou klapku tak je to pořád stejné
no tak si kup novej pylovej filtr, nebo jestli si ho už měnil tak ho nandej pořádně :roll:
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Uživatelský avatar
frydom
Příspěvky: 24
Registrován: 03 říj 2006, 15:56
Bydliště: roďiště SIGMUNGA FREUDA :)

Příspěvek od frydom » 28 říj 2006, 23:17

rychlyradim píše:no tak jsem nadále zjistil, že když zapnu třeba ofuk od 2 nahoru na místě, tak taktéž mi začnou lítat otáčky! a myslím že k tomu i patří otáčení volantem na místě co jsem zde již psal že se mi zhoupnou otáčky! daám to určitě do servisu co mi s tím podělají!!!!
:evil: :evil:
Hoj prosim tě když zjistiš ten problem s volantem tak napiš děla mi to taky a nevim cim to je.Pokud zjistim čim to je tak napíšu

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 28 říj 2006, 23:19

vzhledem k tomu že elektrohydraulickej posilovač je největší žrout proudu zkoukni alternátor a baterku.... :wink:
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

pepca

Příspěvek od pepca » 28 říj 2006, 23:37

manli2 píše:vzhledem k tomu že elektrohydraulickej posilovač je největší žrout proudu zkoukni alternátor a baterku.... :wink:
:wink: souhlas,mně tohle udělalo právě v čera,nechal jsem v autě dceru,poslouchala cedečka,já vůl ještě nechal zapnutý klíček,běžel i větrák topení na jedničku,šel jsem pouze za kámošem do dílny se domluvit na kontrolu světel,bohužel se pokecalo a bylo z toho skoro 30 minut,vrátím se vlezu do auta natočím ho a ouha,servo nemakalo,cca minutu,a to jsem musel přidat otáčky,no samozřejmně byla slabá baterka,vzhledem k tomu,že je tam původní osm let stará,tak jí moc šancí nedávám,ještě jsem jí natloukl,ted to je dobrý,servo jde i na volnoběh,ale zda bude baterka držet kdo ví,možná byla slabší,a to mé půlhodinové drbání jí asi nepřidalo. :( :oops: :oops:

Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rychlyradim » 29 říj 2006, 11:50

už mám v plánu zkusit měnit autobaterii, ikdyž je tam nová! ale když jsem to kupoval před 3 měs tak mi řekli že tam dali novou ale je to nějaký šmejd 55Ah!! zkusím tam dát Vartu a uvidíme co to udělá|!! ale mám takový pocit že to bude určitě tím!!! ale nebudu předbíhat! a na ten filtr už jdu! měl jsem totiž za to že mi ho mechanik měnil! ale pokud se nepletu jsou tam dva! jeden pilový filrt a kabinový!! nepletu se? :idea:

Uživatelský avatar
TOMHAJ
Příspěvky: 607
Registrován: 24 led 2006, 12:22

Příspěvek od TOMHAJ » 29 říj 2006, 15:19

filtr je tam jen jeden,at tomu nekdo rika pylovy,ci kabinovy 8)

Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rychlyradim » 29 říj 2006, 16:17

no nevím ale já tam vidím dva! jeden tvaru válce hned nad kastlíkem! ten mi měnili v servisu a stál mě 180,-Kč a pak tam je kabinový ten co se dělí na delphi a ten druhý! a ten stojí kolem 300Kč! tak pak tedy nevím.. :?: :idea:

Uživatelský avatar
TOMHAJ
Příspěvky: 607
Registrován: 24 led 2006, 12:22

Příspěvek od TOMHAJ » 29 říj 2006, 17:02

to tedy nevim?? :idea: :D

pepca

Příspěvek od pepca » 29 říj 2006, 17:58

rychlyradim píše:no nevím ale já tam vidím dva! jeden tvaru válce hned nad kastlíkem! ten mi měnili v servisu a stál mě 180,-Kč a pak tam je kabinový ten co se dělí na delphi a ten druhý! a ten stojí kolem 300Kč! tak pak tedy nevím.. :?: :idea:
:lol: tam by měl být jen ventilátor :lol:

Uživatelský avatar
TOMHAJ
Příspěvky: 607
Registrován: 24 led 2006, 12:22

Příspěvek od TOMHAJ » 29 říj 2006, 18:09

neco ve tvaru valce tam mam,ale to je spolujezcuv airbag....chtelo by to fotecku :D

Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rychlyradim » 30 říj 2006, 17:09

jo jo asi máš recht! :oops: 8)

Odpovědět