Displeje Astra G (TID MID GID CID)
Napsal: 14 led 2010, 16:14
Trošku som sa nudil tak som dal dokopy niečo stručne o displejoch ktoré sa montovali do Astry G. Niekde sa môžu vyskytovať aj nejaké tie chybičky je to prevzate a preložené z DE fóra Nič takéto som tu nenašiel tak dúfam že sa to bude niekomu hodiť
1) "Najmenší" Väčšinou sériový display
TID - Triple Info Display
Na tomto dispayi sú zobrazené základne informácie ako sú čas dátum a teplota.V súvislosti s rádiom továrne Opel sa na dispayi takisto môže zobrazovať názov stanice (RDS).Hodiny sú synchronizované cez rádio, a preto sú vždy presné.
Keď je zapaľovanie vypnuté stlačením jedného tlačítka sa Vám na 15 sekúnd rozsvieti displej a zobrazí čas dátum a teplota.
Ak na dlhšiu dobu cca 8-10 sekúnd podržíte obe tlačidla zobrazí sa Vám na displayi aktuálna rýchlosť vozidla.
2) Palubný počítač
MID - Multi Info Display
MID bol v rade v rôznych modeloch s väčšími motormi.Veľkosť MID-u sa rovná veľkosti displayu TID.
MID ukazuje rovnako ako TID čas, dátum, teplota a (RDS) rozhlasových staníc.Okrem toho však ukazuje aj okamžitú spotreba paliva, priemernú spotreba paliva na 100 km, kombinovanú spotreby paliva (v litroch), priemernú rýchlosť, dojazdovú vzdialenosť a stopky.
Okrem toho poskytuje MID check-kontrolný systém, ktorý sleduje hladinu vody ostrekovačov, hladinu chladiacej kvapaliny, brzdové doštičky vpredu, hladinu oleja v motore a žiarovky (brzdové svetlá, predné svetlá, zadné svetlá).Ak nastane nejaká porucha (vyhorená žiarovka) alebo dôjde k poklesu hladiny prevádzkových kvapalín je správa okamžite zobrazená na displeji.
MID sa ovláda cez páčku stieračov ktorá ma však naviac dve tlačítka (set a reset). Týmito tlačidlami je možne meniť zobrazenie informácii na displayi.Ak stlačíte obe tlačidla cca na 4 sekundy tak sa Vám zobrazí kód. Pre každý motor alebo rôzne veľkostí pneumatík,existujú rôzne kódy, ktoré môžu byť naprogramované od predajcu Opel pomocou TECH2 (diagnostický prístroj).
3) Monochromatický grafický displej
GID - Graphic Info Display
Jeho použitie je možne len s navigačným rádiom NCDR 1100/1500.
GID existuje v súvislosti s navigáciou rádia Opel. GID NIE JE farebný displej! Všetky funkcie MID-u sú podporované aj v dispayi GID navyše však ukazuje šípky pre navigáciu. GID je rovnakej veľkosti ako MID!
4) To najlepšie
CID - Color Info Display
Jeho použitie je možne len s navigačným rádiom NCDR 1100/1500.
CID je farebný TFT displej s integrovaným palubným počítačom. Všetky funkcie MID-u sú v tomto dispayi k dispozícii. Pripočítajte k tomu farebný displej pre navigačné mapy. Okrem toho sú všetky funkcie rádia zobrazené graficky na displayi (pozri obrázky).
CID je zariadenie proti "krádeži". Rádio,navigácia a display CID sú navzájom spárované kódom cez TECH2 (diagnostický prístroj).
Ak by sme odstranili jeden s komponentov (rádio alebo display CID) je nám to celé jedine na parádu
Na displeji sa môže za určitých okolností zobrazovať aj DVD alebo PC.
Návod je tu: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=8595
1) "Najmenší" Väčšinou sériový display
TID - Triple Info Display
Na tomto dispayi sú zobrazené základne informácie ako sú čas dátum a teplota.V súvislosti s rádiom továrne Opel sa na dispayi takisto môže zobrazovať názov stanice (RDS).Hodiny sú synchronizované cez rádio, a preto sú vždy presné.
Keď je zapaľovanie vypnuté stlačením jedného tlačítka sa Vám na 15 sekúnd rozsvieti displej a zobrazí čas dátum a teplota.
Ak na dlhšiu dobu cca 8-10 sekúnd podržíte obe tlačidla zobrazí sa Vám na displayi aktuálna rýchlosť vozidla.
2) Palubný počítač
MID - Multi Info Display
MID bol v rade v rôznych modeloch s väčšími motormi.Veľkosť MID-u sa rovná veľkosti displayu TID.
MID ukazuje rovnako ako TID čas, dátum, teplota a (RDS) rozhlasových staníc.Okrem toho však ukazuje aj okamžitú spotreba paliva, priemernú spotreba paliva na 100 km, kombinovanú spotreby paliva (v litroch), priemernú rýchlosť, dojazdovú vzdialenosť a stopky.
Okrem toho poskytuje MID check-kontrolný systém, ktorý sleduje hladinu vody ostrekovačov, hladinu chladiacej kvapaliny, brzdové doštičky vpredu, hladinu oleja v motore a žiarovky (brzdové svetlá, predné svetlá, zadné svetlá).Ak nastane nejaká porucha (vyhorená žiarovka) alebo dôjde k poklesu hladiny prevádzkových kvapalín je správa okamžite zobrazená na displeji.
MID sa ovláda cez páčku stieračov ktorá ma však naviac dve tlačítka (set a reset). Týmito tlačidlami je možne meniť zobrazenie informácii na displayi.Ak stlačíte obe tlačidla cca na 4 sekundy tak sa Vám zobrazí kód. Pre každý motor alebo rôzne veľkostí pneumatík,existujú rôzne kódy, ktoré môžu byť naprogramované od predajcu Opel pomocou TECH2 (diagnostický prístroj).
3) Monochromatický grafický displej
GID - Graphic Info Display
Jeho použitie je možne len s navigačným rádiom NCDR 1100/1500.
GID existuje v súvislosti s navigáciou rádia Opel. GID NIE JE farebný displej! Všetky funkcie MID-u sú podporované aj v dispayi GID navyše však ukazuje šípky pre navigáciu. GID je rovnakej veľkosti ako MID!
4) To najlepšie
CID - Color Info Display
Jeho použitie je možne len s navigačným rádiom NCDR 1100/1500.
CID je farebný TFT displej s integrovaným palubným počítačom. Všetky funkcie MID-u sú v tomto dispayi k dispozícii. Pripočítajte k tomu farebný displej pre navigačné mapy. Okrem toho sú všetky funkcie rádia zobrazené graficky na displayi (pozri obrázky).
CID je zariadenie proti "krádeži". Rádio,navigácia a display CID sú navzájom spárované kódom cez TECH2 (diagnostický prístroj).
Ak by sme odstranili jeden s komponentov (rádio alebo display CID) je nám to celé jedine na parádu
Na displeji sa môže za určitých okolností zobrazovať aj DVD alebo PC.
Návod je tu: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=8595