Stránka 1 z 2

LPG automatika

Napsal: 14 led 2010, 13:39
od Fana
Ahoj, potřebuji radu. Mám Astru G 16 8V na LPG. Problém je že mi nepřepíná automaticky na plyn. Chyba je v černém drátu který vede s ovladače. Nevím kam ho připojit. Tam kde mi ho připojily když mi plyn instalovaly mi funguje náhodně. Omotaly mi to kolem kabelu k svíčce, že si to od něho bere signál. Sami nevěděli kam ho dát. Měl by reagovat na zvýšené otáčky. Vyměnil jsem i ovládací krabičku a pořád stejné. Prosím kdo máte Astru G na LPG podívejte se kam vám vede černý drát od ovládání.
Ovládací krabička je LOVTEC E1 Basic code 4504.
Dík Fana.

Re: LPG automatika

Napsal: 14 led 2010, 13:48
od Nosound89
OK kuknu se a večer dám vědět jestli mě nikdo nepředběhne

Re: LPG automatika

Napsal: 14 led 2010, 16:27
od Mojmec11
Můj názor:
Otáčky nehlídá "přepínací krabička",ale ŘJ LPG.A od někud si musí brát hodnotu otáček motoru.U mne by to šlo těžko omotat kolem kabelu svíčky,mám zap. lištu.Bud si to ty ŘJ předávají mezi sebou,nebo ŘJ LPG je někde napíchlá na něco,podle čeho si ty otáčky bere.
Co máš za systém LPG,podtlak se servoventilem nebo bez jako já? Nebo vstřikování? A kterej umělec ti to montoval by mne taky celkem zajímalo.

Re: LPG automatika

Napsal: 14 led 2010, 16:34
od Mojmec11
Tak sry nejspíš máš asi tohle:
Obrázek
to není jen přepínač,ale all in one.Ten černej drát podle popisky je snímač otáček,to tady někdo bude vědětkam s ním,zeptám se..
Vypadá to na nesekvenční vstřikování,nebo jednobod.
Jo a napiš sem taky co máš za typ motoru,ať je to přesně.

Re: LPG automatika

Napsal: 14 led 2010, 17:46
od Mojmec11
A pokud by to neklaplo,můžeš snad přepínat ručně,ale je to asi taky vázané na určitou teplotu motoru,většinou bývá 50-70°C spínací teplota.

Re: LPG automatika

Napsal: 14 led 2010, 18:44
od kamarek
asi ma motor X16SZR (hore pisal ze 1.6, 8V)

Re: LPG automatika

Napsal: 14 led 2010, 19:38
od Nosound89
Fana: tak sry, ale já ti stím nepomůžu... mám stříkačku a je to úplně jinak

Mojmec11: teplotu a ostatní věci ti nastaví jakou chceš ty (mé 3 podmínky pro zapnutí plynu jsou- teplota motoru 35°C, 45 sekund po nastartování a otáčky nad 2000)

Re: LPG automatika

Napsal: 14 led 2010, 19:39
od Nosound89
PS: platí to jen pro mně, protože mám stříkačku... ti co mají normální LPG můžou na plyn i startovat (třeba i v mrazu pokud to chytne :-))

Re: LPG automatika

Napsal: 14 led 2010, 19:43
od Mojmec11
Nechytne. :( Aspon nezatuhnou vstřiky. :mrgreen:

Re: LPG automatika

Napsal: 14 led 2010, 19:45
od Nosound89
jako, že nezatuhnou střiky myslíš u mně jelikož startuju na benzín?

Re: LPG automatika

Napsal: 14 led 2010, 20:19
od Mojmec11
Já myslel moje,mám řízenej podtlak.Jako občas to chytne na plyn,ale jen teplý motor a dýl to trvá.

Re: LPG automatika

Napsal: 14 led 2010, 20:21
od Nosound89
aha no to je tím, že plyn má vyšší teplotu spalování než benzín tím pádem v zimě to bude problém...

Re: LPG automatika

Napsal: 15 led 2010, 00:38
od Trdlo
Snímač otáček se napojuje na alternátor.

Re: LPG automatika

Napsal: 15 led 2010, 11:28
od Fana
Čau chlapy, dík za rady a že se mým problémem zajímáte. Ten černý drát by měl snímat údajně minusový signál od řídící jednotky. Ten kdo mi to instaloval tak to na „G“ dělal poprvé. (Je fakt že to už mám 5ruků namontované, ale neřešil jsem to. Někdy to přepínalo někdy ne, začal jsem to řešit protože to švagrovy na novém funguje, sice na jiném autě a jiný systém,ale funguje a mě NE :o( .)
Dotyčný to montoval a měl plány jen na Astry F a u nich se ten drát instaloval k relátku které už v G verzi není.Ale nemohu potvrdit,třeba mi kecal a neznal. Proto to omotal kolem kablíku ke svíčce a zněj to snímalo zvýšené otáčky .
Jak píšete přepnutí na plyn je závislé na zvýšených otáčkách. Dá se to i na té přepínací krabičce doladit šroubkem. Jinak je to motor 1.6 X16SZR 55KW jednobodové vstřikování, plyn je směšovač.
Doufám že to někdo má namontované na stejném motoru.
Dik za další příspěvky.

Re: LPG automatika

Napsal: 15 led 2010, 13:39
od Trdlo
X55, Pin 8. Zelený vodič o průřezu 0,75.

X55 najdeš vedle baterie. Je to ten který vede od RJ do auta ne k motoru. (Takže by to měl být spodní konektor)
Označení pinů na štekru viz obrázek.