Stránka 1 z 1
Proudové relé klapy vnitřní cirkulace vzduchu
Napsal: 18 říj 2009, 14:00
od IGI
Ví někdo kde se nachází proudové relé vypínání dojezdu klapy vnitřní cirkulace vzduchu u systému DELPHI ???? Je tam něco takového vůbec?
Re: Proudové relé klapy vnitřní cirkulace vzduchu
Napsal: 18 říj 2009, 15:22
od IGI
Tak jsem zjistil že elektronika je opravdu v modulu vypínačů klapa,klima,ohřev skla a zrcátek nad ovládači topení. Označují to jako E31 a relátko bude kdo ví kde a asi je označeno jako Je tam nějaké relé 12 nbo modul R11 ale vůbec se v tom zatím nevyznám.
Re: Proudové relé klapy vnitřní cirkulace vzduchu
Napsal: 18 říj 2009, 15:28
od IGI
Žeby nakonec vše bylo v MULTI-TIMERU
Re: Proudové relé klapy vnitřní cirkulace vzduchu
Napsal: 28 říj 2009, 12:13
od IGI
Ve spínači klapy jakožto součást modulu ovládání topení je něco co vypíná motorek při zatížení při dojetí klapy. V OPLU 9000,-Kč
Re: Proudové relé klapy vnitřní cirkulace vzduchu
Napsal: 28 říj 2009, 12:20
od langdon2
Ak myslis tu cast, kde sa ovlada kurenie, to zozenes pouzite aj tuna od chlapov z fora.....
Re: Proudové relé klapy vnitřní cirkulace vzduchu
Napsal: 28 říj 2009, 21:26
od IGI
No asi ho někdo bude mít ale musí to být na systém DELPHI a s tím systémem proudového vypnutí.
Re: Proudové relé klapy vnitřní cirkulace vzduchu
Napsal: 28 říj 2009, 22:16
od IGI
Našel jsem na GM-elektronic tzv. vratné proudové pojistky a to je asi systém použitý v mém případě. 6ádné nadproudové relé jsem na nettu nenašel, ani v německu. Podle parametrů to bude řešeno touhle pojistkou ale stejně se mi to nelíbí protože zase jako v originále bude motorek trpět proudovými nárazi a na motorku se bude vypalovat plošk mezi sběracími kartáčky a kotvou rotorku. Je to tak titěrné a drobné že to asi dlouho nevydrží. Myslím že bude lepší nějakým způsobem umístid koncové spínače na klapu cirkulace a bude po problému. Ten přepínač funguje a při sepnutí a vypnutí se mění jenom polarita + a -.
http://www.semic.cz/pasiva/B08_01.pdf
Re: Proudové relé klapy vnitřní cirkulace vzduchu
Napsal: 29 říj 2009, 06:36
od langdon2
No len som zvedavy, kam a ako by si tam dal tie koncove spinace.....Na Dephi to je troska blbe...Na Behr sa to tu uz riesilo.
Re: Proudové relé klapy vnitřní cirkulace vzduchu
Napsal: 29 říj 2009, 11:36
od IGI
Re: Proudové relé klapy vnitřní cirkulace vzduchu
Napsal: 29 říj 2009, 11:52
od langdon2
V kazdom pripade, ak by si to nejako poriesil, prosim ta podel sa s nami o navod..Tiez mam tento system a samozrejme ze pokazeny..
Re: Proudové relé klapy vnitřní cirkulace vzduchu
Napsal: 29 říj 2009, 12:35
od IGI
Ahá tak to je jiná. Já myslel že mne jenom někdo zkouší.
Už vím na 100% že, je tam v tom modulu vratná nadproudová pojistka
příklady aplikací
typ ekvivalent
elektronika, poč ítač e, halogenová světla a
FRG RGE 16 11 2.5÷14.0 100
automobilový pr ůmysl
Re: Proudové relé klapy vnitřní cirkulace vzduchu
Napsal: 09 lis 2012, 12:18
od j.erry.22
Rozebral jsem středový panel cirkulace-klima-rozmražování. Pokud se v tom někdo vyzná, můžete mi říct co by měla být ta vratná přepěťová pojistka? Fotky nejsou zrovna ideální, ale aspoň něco. Zdá se mi že tam je jen relé klimy, jedna dioda a pár nějakých odporů a jeden velký (nalevo od relé které je na obr. za žárovkou)- možná je z toho něco ta pojistka...jestli se v tom někdo vyznáte?
Re: Proudové relé klapy vnitřní cirkulace vzduchu
Napsal: 11 lis 2012, 16:57
od vasekpetr1
Tu informaci o tom, že by tam měla být "vratná přepěťová pojistka jsi vzal odkud? Protože pouze na ovládání rychlosti otáček ventilátoru cirkulace vzduchu v kabině je použita "tepelná" pojistka, která hlídá teplotu vzduchu na srážecím odporu pro rychlosti otáčení ventilátoru, a je umístěná na horní straně tělesa kabinového (pylového) filtru za skříňkou spolujezdce). Pokud hledáš důvod, proč ti nechodí klapka vnitřní cirkulace, tak toho jsou zde sepsány romány. Stačí zadat do vyhledávače "klapka vnitřní cirkulace" a je co číst. Napiš, co máš za problém.