Přístrojová deska-problém
Přístrojová deska-problém
zdravím,moc se všem omlouvám,jsem nucený zatím nechat autí v garáži,tedy než vyřeším problém,vymontoval jsem přístrojovou desku,dával jsem tam kroužky kolem budíků,popis demontáže tu byl,bylo to jednoduché,ale problém nastal při opětovném vrácení přístrojovky do palubky,když jsem zajistil tu elektrospojku tou páčkou,tak ručička tachometru utíkala pod nulu,prostě až na doraz do protisměru než má ukazovat,nevím si vážně rady,ted to ukzuje co nemá,přístrojovku mám v obýváku,a nevím co s tím,jen si vzpomínám,že při demontáži,při vypnutým klíčku se při odpojení toho konektoru,napájení,se rozvítila počítadlo km, no a ted při každém znovuzapojení to skočí daleko pod nulu,již stojím druhý den
- Reklama
zkus s ni sundat ten kryci plast, dat ji do kenektoru, dotahnout spodni dva srouby a zapnout klicek (zapoj si pal.pc.) a az skoci pod nulu tak ji posun na nulu a uz palubku nevytahuj, a budes to muset udelat pokazde kdyz odpojis baterku nebo vytahnes palubovku
Zafira 2,0 DTi Elegance, tempomat, klima, 4x airbag, El okna, Alarm s dalkovym startem, CB radio FOTO
Ne krapet ale dost, ale zase umim komplet palubu rozdela za par minut.manli2 píše:to je krapet na pikaču neKrenstik píše: budes to muset udelat pokazde kdyz odpojis baterku nebo vytahnes palubovku
Zafira 2,0 DTi Elegance, tempomat, klima, 4x airbag, El okna, Alarm s dalkovym startem, CB radio FOTO
něco takového jsem zkusil,nedal jsem tam to plexisklo,zapojil,ručička utekla dozadu,vrátil jsem jí opatrně na nulu,auto projel,ukazovalo to normálně,jenže jak jsem to chcípnul,a opět zapnul klíček,tak ta ručička zase utekla dozadu,fakt jsem na prášky,jinak ostatní funguje jak má,ps,někde přeci musí být pracovní postup při sundání přístrojovky,vždyt nejsem jediný kdo jí již vyndal,lidičky pomozte,jsem tak zoufalej,že bych jel i snad do Plzně do opla,ale bohužel dělám denně do téměř 18 hodin,tudíž nemám šanci,ted jsme měli jet k rodičúm na návštěvu,ale bohužel musíme sedět doma,nemůžu tu přístrojovku takto zkompletovat.Krenstik píše:zkus s ni sundat ten kryci plast, dat ji do kenektoru, dotahnout spodni dva srouby a zapnout klicek (zapoj si pal.pc.) a az skoci pod nulu tak ji posun na nulu a uz palubku nevytahuj, a budes to muset udelat pokazde kdyz odpojis baterku nebo vytahnes palubovku
Hmm tak to uz nevim. Mi to udela jen pri odpojeni bat. nebo vytazeni palubky.
Zafira 2,0 DTi Elegance, tempomat, klima, 4x airbag, El okna, Alarm s dalkovym startem, CB radio FOTO
jenže nic takového jsem neudělal,jen jsem vyšrouboval ty dva šrouby,přepnul tu páčku,v ten moment se rozsvítilo to počítadlo km,pouze to,byl i vypnutý klíček,no to je vážně hrůza,s tím nemůžu jezdit,nevím kolik jedu ve skutečnosti,jsem si zadělal na problém,a to je tu jen ten neochotný opel v Plzni,hlavně se tam ani nedostanu,nevěřím že tam jsou v sobotu.manli2 píše:no stačí rána o zem, zásah statickou elektřinou, špatně zapojený konektor...., skrat při vypojování....
tak todle je přesně ten důvod proč se vysrat na všeljaký to měnění podsvícení, pozadí budíků, chromovejch serepetiček, něco si tam podělal protože ručička musí ukazovat nulu i když vyndáš panel přístrojů a máš ho třeba tejden vyndanej, už sem jich pár vyndal a vždy to bylo po opětovný montáži na nule
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
zdravím,holt máš pravdu,ale věř,že když jsem to vyndaval,tedy at rozebírám cokoliv,tak dávám majzla,ba se dokonce raději nejdříve optám,ale tady to vážně nechápu,nevím co to způsobilo,a hlavně nevím co dělat,tohle tušit,tak jsem to nikdy neotvíral,tomu věř,vědět,tušit že něco hrozí,tak se do takové práce nepouštím,jsem si to vážně zavařil.
- Hany
- Příspěvky: 538
- Registrován: 09 čer 2006, 21:29
- Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Pepco, byt jsem taky rozebíral palubovku, byt jsem taky sem dal návod na demontáž, tak toto se mi nestalo a to jsem tu přístrojovku měl venku tak 3krát. Je pravda, že ručičky se pohly do mínusu, ať otáčkoměr, tak rychlost, ale jak jsem to zapojil, zapnul klíček, tak se to srovnalo na nulu a jo to tak pořád. Nevšiml jsem si, že by při demontáži se rosvítili km.
A to jsem při demontáži neodpojoval baterku. Toto mě na odejítí přístrojovky nepřipadá, tak bych po PC slangu řekl, chtělo by to resetnout, ale jak? Nechat přístrojovku zapojenou, odpojit baterku??? Nevím , mě to připadne, že by to chtělo znovu ,,nastartovat,,
A to jsem při demontáži neodpojoval baterku. Toto mě na odejítí přístrojovky nepřipadá, tak bych po PC slangu řekl, chtělo by to resetnout, ale jak? Nechat přístrojovku zapojenou, odpojit baterku??? Nevím , mě to připadne, že by to chtělo znovu ,,nastartovat,,
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR