Stránka 1 z 1
RJ motoru x18xe1
Napsal: 15 kvě 2009, 11:44
od foofanda
Ahoj lidičky. Moc se mi líbí web a několikrát mi už pomoh podle vyhledaných článků.
Mám problém se svojí zafkou rv konec 99 motor x18xe1. Autu přestal jít posilovač řízení - dal sem repásnout altík ale to nepomohlo i když byl špatněj.
Po ujetí cca 20-ti km jakmile se auto pořádně ohřálo na provozní teplotu přestalo chodit palivové črpadlo a rozeběhla se mi sahara.
Po vychladnutí to zase pár kiláků ujede - posilovač nejde furt - není spálenej.
Měl jsem to v oplu tam mi řekli po diag na 100% Rj motoru
Malinko nemám zbytečných cca 30 tis tak sháním alternativu.
Proto kdyby měl někdo navíc RJ motoru GM 90582539 i s IMO a klíčkama tak jsem vážný zájemce.
Děkuju
Re: RJ motoru x18xe1
Napsal: 18 kvě 2009, 17:02
od foofanda
Ahoj lidičky tak jsem zjistil že dneska se to dá objednat jako
http://cgi.ebay.de/Opel-Steuerger%E4t-T ... otohosting
tj 6237712 a ne jako GM 90582539. Děkuju.
Re: RJ motoru x18xe1
Napsal: 18 kvě 2009, 17:13
od langdon2
Pekna palka...ale zasa je nova.....
Re: RJ motoru x18xe1
Napsal: 19 kvě 2009, 14:27
od foofanda
Tak mě to nedalo a do ty jednotky sem se podival. Fakt humus. Netusim proč chlapci šetřej a neudělali to z klasických součástek v pouzdře. Nonic, ale našel jsem uklepanej jeden drátek. Snažil jsem se to přiletovat klasickou olovnatou pájskou a tavidlem ale vůbec se nechytám. Teda cín se nechytá.
Je možný že by to byl hliník?
Máte někdo s tím zkušenosti?
Re: RJ motoru x18xe1
Napsal: 19 kvě 2009, 15:25
od foofanda
Re: RJ motoru x18xe1
Napsal: 19 kvě 2009, 17:11
od Okura
pač je to hnedka ochlazováno chladičem
musíš to hodně dobře prohřát, aby si mohl něco vubec zapájet, ale i tak to jde hodně ztuha.
použít hot air na zahřátí chladiče pak zkusit zaletovat
Hádej proč to takhle dělaj, kdyby to udělali normální technologií z toho by moc nevydělali, proto udělali hybridní. Aby se dalo co nejvíce vydělat.
Taky moc nechápu umístění RJ na bloku motoru??? Prý z důvodu chlazení ECU, ale když má motor přes cca 100stupnů nevím co se v jednotce chladí, Spíše ji začne teplo pěkně vyhřívat a dojde ke studěnákům.
Je to plno případů (padají ručičky u oktavky, nefunkční display ScenicII, blbnutí tachometru u PSA atd..)
Bude to jen aby se mělo co měnit a pořádně vydělávat.
Re: RJ motoru x18xe1
Napsal: 19 kvě 2009, 21:19
od foofanda
Ahoj je to přiletovaný. Je to trochu o tavidle.Jinak i tak to neběhá.Diag mi hlásí imobilizer není přítomen, přitom se do ima dostanu vymažu chyby a OK a všeno jakoby funguje jen ja se otočí klíčkem a rj hlásí IMO nenalezeno. Nemám to před sebou ale myslím že napětí na W line is too hight....
Re: RJ motoru x18xe1
Napsal: 19 kvě 2009, 21:25
od Okura
W-line bude asi někde přerušená
držím palce, neznič si ecu, pak už jen vyměna
Re: RJ motoru x18xe1
Napsal: 19 kvě 2009, 22:15
od foofanda
Kde takovou w-line najdu
. Chtěl bych vědět jestli se ty ECU u tědlech motorů tak ser... nebo ne. Pak je zásadní otázka pořídit starší s vidinou že se to někde vyprdlouskuje nebo radší dát 20 klacků a jíít do nový. Jinak chválím svoji zafku kudy chodím. Za rok a půl co ji mám najela 35tis a jediný co chtěla tak rozvody běžnou údržbu a papká olej asi jako každej benzín od opla
Re: RJ motoru x18xe1
Napsal: 08 čer 2009, 18:52
od foofanda
Tak vyměněno. Nesehnal jsem novou ale starší prý na 100% odzkoušenou. Servo to nevyřešilo. Asi je spalený. Auto se stejně chová divně. Po nastartování studenýho motoru v pohodě a po chvilce se neudrží na volnoběh. Diag mi říkala váha vzduchu. Tak sem koukal po kabelu jestli tam není jen blbej dotek. Jeden kabel ze svazku - černý byl naferovku ohlodanej. Opravil jsem to ale stejně to chcípe. Zkusím se pokoukat jestli není těch kabelů pokousanejch víc. Nejhorší je že nevím jestli ta RJ není špatná taky.... Neztrácím optimismus.
P.S. Zas..ný kuny.
Re: RJ motoru x18xe1
Napsal: 08 čer 2009, 19:06
od denny
Re: RJ motoru x18xe1
Napsal: 08 čer 2009, 21:37
od foofanda
Re: RJ motoru x18xe1
Napsal: 30 čer 2009, 21:54
od foofanda
Takže to sice vrčí ale myslel sem že servo se dá pořídit lehčejc. Kdyby se někdo našel kdo má navíc servo na A zafku budu jen rád je to TRW 1 ten žebrovanej typ.