Stránka 1 z 1
Kontrolka žhavení
Napsal: 11 črc 2006, 15:36
od Hany
Chtěl jsem se zeptat nafťáků, jestli se jim u zapnutí zapalování rosvítí kontrolka žhavení? Já měl dnes rozebranou palubku, ale nejsou tam klasické žárovky, tedy jsou ale jen na podsvícení a na kontrolkách dálk. světel, jinak jsou tam naletované na plošňáku nějaké mikro diody, nebo co to je. A právě mě při otočení klíčku se kontrolka žhavení nerožne, tak nevím.
Napsal: 11 črc 2006, 15:38
od Vojta
rožhne se jenom při nízký teplotě....v tomdle vedru nesvítí
Napsal: 11 črc 2006, 17:33
od Hany
takže ikdyž nesvítí, čekat nějakou dobu na žhavení?. nebo hned startovat?
Napsal: 11 črc 2006, 17:34
od Vojta
když nesvítí, nečekat
Napsal: 18 črc 2006, 06:13
od Sršeň
Včera si kamoš dotiahol astru G rok 2000, 1,7 Di. Išiel som sa previesť a pri štartovaní normálne žhavila asi 4 sek. Bolo mi to divné, lebo na mojej v tomto období ani len nepreblikne žhavenie. Nemôže to byť to, že ma novší sftvér RJ ?
Napsal: 18 črc 2006, 09:40
od Vojta
Sršeň píše:Včera si kamoš dotiahol astru G rok 2000, 1,7 Di. Išiel som sa previesť a pri štartovaní normálne žhavila asi 4 sek. Bolo mi to divné, lebo na mojej v tomto období ani len nepreblikne žhavenie. Nemôže to byť to, že ma novší sftvér RJ ?
naopak je to starej krám, pokud je to verze 50kw tak ta žhaví snad i v 30°C....další možnost vadný čidlo teploty motoru
Napsal: 18 črc 2006, 10:09
od Vojta
no mě kontrolka žhavení při teplotě nad 5°C nesvítí a chytá mi to hned a ne po 5-ti vteřinách!
Napsal: 18 črc 2006, 11:00
od Vojta
no já mluvim o studenym motoru, a za 2 roky co mam astru se mi asi nestalo že bych přišel k autu po tejdnu
Napsal: 18 črc 2006, 11:05
od Sršeň
Vojta píše:Sršeň píše:Včera si kamoš dotiahol astru G rok 2000, 1,7 Di. Išiel som sa previesť a pri štartovaní normálne žhavila asi 4 sek. Bolo mi to divné, lebo na mojej v tomto období ani len nepreblikne žhavenie. Nemôže to byť to, že ma novší sftvér RJ ?
naopak je to starej krám, pokud je to verze 50kw tak ta žhaví snad i v 30°C....další možnost vadný čidlo teploty motoru
To mám aj ja starý krám?
Mám 2,0 Di a rok 99. Alebo je to už konštrukčne iný motor?
Napsal: 18 črc 2006, 11:11
od Vojta
no to je uplně jinej motor, 1.7 Di (X17DTL 50kw 8V) je 20 let starej komůrkovej motor, jel sem i s 1.7Dti (Y17DTL 55kw 16V) a výkonově zhruba stejný, akorát 1.7Dti se mi zdál hlučnější ale zase cca mezi 2000-2500ot byl trochu znát zátah turba....když astru v dieslu tak 2.0 nebo 2.2
mam takovej pocit že 1,7 dieslu (oboum verzím) by nakopala i fabia 1,2 htp 47kw
tak a teď mě asi sežerete
Napsal: 18 črc 2006, 11:29
od Vojta
Zigi píše:Ale fabka ti nebude zrat pod 4l/100
spotřebu neřeš, je to prostě ostuda opla že nedokázal nikdy udělat opravdu slušnej diesel...snad už to bude lepší po společnym vývoji cdtiček s fiatem...
Napsal: 18 črc 2006, 11:57
od Vojta
no opel v 88 ani asi nevěděl co to je nafta
Napsal: 18 črc 2006, 12:35
od Sršeň
To znamená, že v tomto počasí pred štartovaním žhaviče vôbec nežhavia?
Iba pod +5°C ?
Napsal: 18 črc 2006, 12:37
od Vojta
Sršeň píše:To znamená, že v tomto počasí pred štartovaním žhaviče vôbec nežhavia?
Iba pod +5°C ?
žhaví, ale stačí jim ta chvilka od otočení klíče k nastartování a chvíle po nastartování....
Napsal: 18 črc 2006, 12:41
od AstraDTI
Jestli se nepletu tak kontrolka zhaveni zhasne kdyz RJ vyhodnoti ze se muze startovat, ale zhavi to i chvili po nastartovani.