i tid umí spotřebu.

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Odpovědět
Uživatelský avatar
langdon2
Příspěvky: 3784
Registrován: 17 led 2008, 10:48
Bydliště: Nitra SR
Kontaktovat uživatele:

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od langdon2 » 26 kvě 2011, 09:36

Ja mam taky studenac v tachometri....ked je vonku zima, tak mi neukazuje na displeji stav KM..ako sa v aute otepluje, kuri, pomaly to nabieha.. :lol:
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999

Reklama
 

Uživatelský avatar
Miguello
Příspěvky: 807
Registrován: 22 kvě 2008, 15:15
Bydliště: Praha

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od Miguello » 26 kvě 2011, 09:38

Skvělé info, proberu to s kámošem 8) 8) 8)

Uživatelský avatar
Marko
Příspěvky: 186
Registrován: 29 zář 2010, 20:23
Bydliště: Měšín, Jihlava

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od Marko » 26 kvě 2011, 12:03

o tom vůbec nepochybuju, že orig. páčka je prostě orig., ale stejně mě to docela zajímá.
Sháním zásobník do CDC-601A * Už jsem to vyrval a dal si transmitter :-) *
Opel Astra G 1.6 Twinport Elegance Z16XEP (r.v. 2003) https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=49&t=20927 https://www.astra-g.cz/galerie/marko/
OpCom 2010 USB EN

Uživatelský avatar
Miguello
Příspěvky: 807
Registrován: 22 kvě 2008, 15:15
Bydliště: Praha

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od Miguello » 26 kvě 2011, 12:24

Júúúú, mě toho zajímá :lol:

Teď vážně - samozřejmě není problém protáhnout kablíky z PP, které se mají napojit na páčku, někam pod/na palubku nebo na středový tunel nebo panel a připojit na mikrospínače (klasika jako reset u počítače, nezůstává zmáčknutý). Na hlavici páky bych je nedával, nepřijde mi to praktické a stejně ta tlačítka nebudeš používat neustále abys je musel mít pořád blízko ruky.

Ti, kteří mají volant s ovládáním rádia, ale rádio, které to nepodporuje, by to teoreticky mohli napojit i na tato tlačítka. Ale to jen teoretizuji.

Výsledek závisí na schopnostech montéra, aby to nebylo nabastlený jak od prasete.

Rozhodovací kritéria jsou jednoduchá - jde mi o čas nebo o úsporu peněz ? Kutilovi nemusí jít ani o jedno.

Jestli se do toho dáš, tak pak hoď fotky, třeba Tě i pochválíme :lol:

MaR
Příspěvky: 162
Registrován: 06 bře 2010, 11:37
Bydliště: kousek od ValMezu
Kontaktovat uživatele:

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od MaR » 26 kvě 2011, 12:31

No já to udělal na dva mikrospínače, mám je v tom plastu před popelníkem kde bývá ovládání ohřevu sedaček. Tehdy to byla věc z nouze a už jsem u tohodle řešení zustal. Zkusím večer nafotit a dát sem.
Vauxhall Astra 1.4 16v 90 koníků, 06/1999, holt už má 11 let a 316 000 km za sebou :-)
Opel Vectra C Caravan 1.8 16v 90KW... To je jiný kočár

Uživatelský avatar
Marko
Příspěvky: 186
Registrován: 29 zář 2010, 20:23
Bydliště: Měšín, Jihlava

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od Marko » 26 kvě 2011, 13:40

v eCAT stojí páčka s tlačítkama 1200 kaček. Popravdě musím přiznat, že moje drahá polovička moje nadšení nesdílí, tak musím bejt trošku opatrnej, proto než se do toho pustím, chtěl bych vědět jak to kdo má udělaný, jak to vypadá a hlavně jestli to dobře funguje. Myslím si ale, že mikrospínače na páčce asi není to pravý ořechový, vůbec si nedovedu představit jak to vypadá. Asi nic moc. Tlačítka u šajtrpáky vypadají líp, asi záleží na výběru tlačítek, aby to nehyzdilo interiér...
Sháním zásobník do CDC-601A * Už jsem to vyrval a dal si transmitter :-) *
Opel Astra G 1.6 Twinport Elegance Z16XEP (r.v. 2003) https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=49&t=20927 https://www.astra-g.cz/galerie/marko/
OpCom 2010 USB EN

Uživatelský avatar
Miguello
Příspěvky: 807
Registrován: 22 kvě 2008, 15:15
Bydliště: Praha

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od Miguello » 26 kvě 2011, 13:59

Jj, to chápu. Zkus ji přesvědčit že buď koupíš páčku za 1200 (na vrakáči bys podle mě sehnal i levněji) a máš to za hoďku nebo ušetříš, ale budeš se v tom hrabat celý víkend :lol: Ať si vybere sama 8)

Uživatelský avatar
Marko
Příspěvky: 186
Registrován: 29 zář 2010, 20:23
Bydliště: Měšín, Jihlava

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od Marko » 26 kvě 2011, 14:09

to neklapne, jezdí mým druhým vozítkem, tak jestli bude rozdělaná dva dny nebo tejden je celkem jedno...
navíc sem teď kupoval op-com a teď jí zpracovávám na modul. Kdybych se jí ještě zmínil o páčce za 12 kil, tak by byl asi oheň na střeše... ale to už si musím nějak pořešit... :cry:
Sháním zásobník do CDC-601A * Už jsem to vyrval a dal si transmitter :-) *
Opel Astra G 1.6 Twinport Elegance Z16XEP (r.v. 2003) https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=49&t=20927 https://www.astra-g.cz/galerie/marko/
OpCom 2010 USB EN

Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Příspěvky: 2810
Registrován: 21 srp 2006, 15:24
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od Astra - R@SAG » 26 kvě 2011, 14:52

Tak nová páčka na palubní PC, stojí uvedených 1200Kč, ale s vrakoviště a nebo od kolegů co zde prodávají astry na díly je možné koupit za cenu od 400 - 600Kč. Já koupil starší za 600Kč a jak jsem jí vyměnil, tak byla jako nová a je zcela v pohodě a plně funkční :D :D . Nejsem zastánce něco tak dodělávat, abych vrtal do plastu a pak kal se to nepovede, se muselo měnit. Myslím si že volba páčky a nebo napojení na multi. volat, je ok.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J
Moje astra https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=1704&start=0

Uživatelský avatar
vasekpetr1
Příspěvky: 3106
Registrován: 24 led 2006, 08:33
Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od vasekpetr1 » 26 kvě 2011, 16:29

Ta původní páčka se dá z vnitřní strany krytu rozdělat, já jsem do místa, kde jsou v originální páčce tlačítka pro PP, vyvrtal dvě dírky o průměru jen mírně větším, jaký je průměr tyčky mikrospínače s dlouhou tyčkou tlačítka(já je použil z předního panelu vyřazeného videa), kontakty propojil lanky, celé si to nastrčil do vnitřku páčky tak, aby z dírek páčky koukalo tak asi 1-2 mm tyčky tlačítka, a celé to potom zevnitř zalil tavnou pistolí. Lanka od tlačítek vedou vnitkem páčky i pod krycí "harmonikou" až do krytu pod volant, kde mám konektor pro případné rozpojení při demontáži páčky. Ty mikrospínače seženeš v jakékoli speciálce s amatérskou elektronikou a nestojí majlant. Pokud jsi trochu zručnější v elektronice, tak není problém se zapojením 8) . Zítra zkusím nafotit.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.

A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)

Uživatelský avatar
Marko
Příspěvky: 186
Registrován: 29 zář 2010, 20:23
Bydliště: Měšín, Jihlava

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od Marko » 26 kvě 2011, 16:40

bezva...
Sháním zásobník do CDC-601A * Už jsem to vyrval a dal si transmitter :-) *
Opel Astra G 1.6 Twinport Elegance Z16XEP (r.v. 2003) https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=49&t=20927 https://www.astra-g.cz/galerie/marko/
OpCom 2010 USB EN

Uživatelský avatar
vasekpetr1
Příspěvky: 3106
Registrován: 24 led 2006, 08:33
Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od vasekpetr1 » 30 kvě 2011, 22:41

Omlouvám se za nekvalitu snímků - je to foceno mobilem proti slunku, ještě ve spěchu :oops:
Přílohy
Páčka PP2.jpg
Páčka PP1.jpg
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.

A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)

zippi
Příspěvky: 185
Registrován: 12 zář 2009, 19:54
Bydliště: NR SK

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od zippi » 04 srp 2011, 19:59

pridavam sa k majitelom ppc od Davida
a este raz dakujem langdon2-ovi za instalaciu
moje aktualne zistenia:
motor som nastavil Y20DTn 02< (myslim ze takto je to v ppc napisane) - je to spravne?
precital som celu diskusiu, o naftakoch je tu minimum
meral som prejdenu vzdialenost, kedze mam gumy 195 65 R15 (take som aj nastavil do ppc) tak vstavany tachometer mi ukazuje menej km ako by mal...
dnes som to meral podla GPS, presiel som 49,7km (sedi aj podla googlemaps)
ppc mi nameral 51,73 (cca +4% od reality)
tachometer 48,9 (cca -2% od reality)
porovnanie GPS - tacho som robil aj na dlhsej trati pri 180km bol rozdiel cez -3km, moje dnesne meranie to len potvrdilo
ako by som mohol rozdiel medzi TID a skutocnostou zmensit, resp nastavit co najpresnejsie?
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 4x el. okná, 4x airbag, manuálna klíma, tempomat, ťažné, 4kotúče s ABS, PP od Davida
TeamLosi MLST 1/18 Raminator http://www.mkzobor.sk

Uživatelský avatar
langdon2
Příspěvky: 3784
Registrován: 17 led 2008, 10:48
Bydliště: Nitra SR
Kontaktovat uživatele:

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od langdon2 » 04 srp 2011, 21:43

Zippi, tvoj problem bude v tom, ze v tachometri mas nastaveny index 195/60R15, preto ti aj tacho neukazuje spravne.
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999

zippi
Příspěvky: 185
Registrován: 12 zář 2009, 19:54
Bydliště: NR SK

Re: i tid umí spotřebu.

Příspěvek od zippi » 04 srp 2011, 21:51

langdon2 píše:Zippi, tvoj problem bude v tom, ze v tachometri mas nastaveny index 195/60R15, preto ti aj tacho neukazuje spravne.
to mi je jasne, tacho menit nechem, rozdiel je minimalny...
ja chcem doladit TID s PPC tak, aby boli hodnoty realne, resp co najrealnejsie
aktualne 4% mi pride dost
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 4x el. okná, 4x airbag, manuálna klíma, tempomat, ťažné, 4kotúče s ABS, PP od Davida
TeamLosi MLST 1/18 Raminator http://www.mkzobor.sk

Odpovědět