Paměťový cyklovač stěračů
Re: Paměťový cyklovač stěračů
dík,já jen pro jistotu než se do toho znovu pustím
astra G 1,6 16v XE 2002
- Reklama
Re: Paměťový cyklovač stěračů
prosím opět o pomoc
.Dal jsem tam ciklovač,zapojil podle plánku a ciklovač nejde
.Vše ostatní jde,zadní stěráč jde asi v 6ti sekundovým intervalu,ostřik + stěrač jde.Předek ostřikuje bez stírání,1 a 2 druhá poloha taky,ciklovač ovšem ne
Kde jsem tedy udělal chybu.Zadní stěrač jde přes to relátko z fáčka nebo přes multák? ![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
astra G 1,6 16v XE 2002
- Mike.S
- Příspěvky: 8169
- Registrován: 28 zář 2007, 13:15
- Bydliště: Slovácko - Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Paměťový cyklovač stěračů
to relátko nemá na zadní stěrač vliv ![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: Paměťový cyklovač stěračů
Ten nový cyklovač jsi zapojil podle plánku ze strany č.2? Máš dobrou kostru? Na tom lanku z přepínače stěračů, co jsi tahal, bys měl mít v poloze cyklovače +12V, ty dvě propojky jsi dal správně?
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Re: Paměťový cyklovač stěračů
jo podle něj,mám ho vytisklej a kostru jsem přidělal na šroub co drží spojku.Jěště skusím jinej ciklovač,protože na tomhle jsem poprvé odpálil multák,když jsem neodpojil ten žlutočerný kabel,takže mě ted napadá jestli jsem si neskurvil i to relé
astra G 1,6 16v XE 2002
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: Paměťový cyklovač stěračů
Abys měl jistotu, že to máš dobře zapojené, tak sundej dekl z toho cyklovače, dej ho samozřejmě tak, aby se ti nikde ničím živým nedotýkal kostry, zapni zapalování, páčku přepni na cyklování a opatrně třeba špejlí nebo něčím izolovaným přepni kontakt toho relátka v cyklovači - stěrače by ti měly udělat cykl. Pak by byl problém v samotném cyklovači. Jsou tam tranzistory, tys mohl klidně odprásknout, ale to se dá opravit - tady jsou na to machři
.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Re: Paměťový cyklovač stěračů
nejdřív skusím propojit ten kabel co jsem vedl od páčky s kostrou přes žárovku,ta by se měla rosvítit,pokud bude tak skusím tu tvoji radu
.V nejhorším to relé nestojí tolik a fáček je tu taky dost na vyskoušení,jinak moc dík ![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
astra G 1,6 16v XE 2002
Re: Paměťový cyklovač stěračů
je to skontrolované,mám v háji relé z fáčka,při propojení kostry a toho kabliku žarovka svítila,tak jsem rozdělal to relé a prstem jsem ho skusil a stěrače šli,tak koupím hold jěště jedno
astra G 1,6 16v XE 2002
- Mike.S
- Příspěvky: 8169
- Registrován: 28 zář 2007, 13:15
- Bydliště: Slovácko - Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Paměťový cyklovač stěračů
tak to buď rád, že máš odpálené jenom to relé ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Re: Paměťový cyklovač stěračů
Nazdar hoši. Ten návod z druhej strany ani mne nefungoval. Ale tento mi funguje. Ja už som to tu niekde písal, ale keby to niekomu pomohlo... Tento návod nieje z mojej hlavy. Niekde som ho našiel na nete. Schému som domaloval už ja
Jestli chceš programovatelný cyklovač,
tak musíš udělat tohle -
1. koupit cyklovač do Feldy - AEV 2062 (cca.200 kč)
označení kontaktů na relé není, musíš se podívat
na http://www.gogohy.szm.sk/2062.GIF tam je to popsané
2. původní relé vytáhneš, opíšeš si označení kontaktů
3. sundáš kryt kolem volantu, aby ses dostal k páčce
stěrače
4. vyndáš páčku i s konektorem, vyndáš páčku z konektoru
5. u kontaktů na páčce najdeš jejich označení
6. u páčky jsou důležité dva kontakty -
J a W ( nebo WF )
J je pro funkci stírání
W je pro funkci ostřik a stírání
pokud tam náhodou bude označení jiné, jednoduše si
zkoušečkou můžeš "propísknout", které kontakty
jsou spínané ( J a W proti třetímu - myslím 53 )
7. Teď propojíš nové relé takto -
a) relé 53M - do kontaktu původního relé 30
b) relé 53S - do kontaktu původního relé 87A
c) relé 15 - do kontaktu původního relé 87
d) relé I - na kontakt J páčky
d) relé T - na kontakt W páčky
e) relé 31 - na kostru
Poznámka: Pôvodné relé je v poistkovej skrinke cca v strede. (neviem to inak popísať)
Po vybraní nefunguje origo cyklovač - tak zistíš či je to TO relé![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
8. Toť vše, nové relé můžeš uchytit v pojistkové
skříni na suchý zip, mista je tam dost.
Původní kabely, co vedou od páčky, není třeba přerušovat,
pro propojení s novým relé stačí tyto kabely kousek
odizolovat a propojovací kabely na ně připájet.
Jinak - původní kabel ke kontaktu J vede od multitimeru,
ke kontaktu W vedou dva, jeden od multitimeru a druhým
se spíná ostřik.
Stírání v poloze I a II zůstává zachováno
Edit: Prikladám schému![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Edit 2: Kto chce zapojenie bez automatického zotretia pri ostreku stačí odpojiť káblik z konektora T na relátku.
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Jestli chceš programovatelný cyklovač,
tak musíš udělat tohle -
1. koupit cyklovač do Feldy - AEV 2062 (cca.200 kč)
označení kontaktů na relé není, musíš se podívat
na http://www.gogohy.szm.sk/2062.GIF tam je to popsané
2. původní relé vytáhneš, opíšeš si označení kontaktů
3. sundáš kryt kolem volantu, aby ses dostal k páčce
stěrače
4. vyndáš páčku i s konektorem, vyndáš páčku z konektoru
5. u kontaktů na páčce najdeš jejich označení
6. u páčky jsou důležité dva kontakty -
J a W ( nebo WF )
J je pro funkci stírání
W je pro funkci ostřik a stírání
pokud tam náhodou bude označení jiné, jednoduše si
zkoušečkou můžeš "propísknout", které kontakty
jsou spínané ( J a W proti třetímu - myslím 53 )
7. Teď propojíš nové relé takto -
a) relé 53M - do kontaktu původního relé 30
b) relé 53S - do kontaktu původního relé 87A
c) relé 15 - do kontaktu původního relé 87
d) relé I - na kontakt J páčky
d) relé T - na kontakt W páčky
e) relé 31 - na kostru
Poznámka: Pôvodné relé je v poistkovej skrinke cca v strede. (neviem to inak popísať)
Po vybraní nefunguje origo cyklovač - tak zistíš či je to TO relé
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
8. Toť vše, nové relé můžeš uchytit v pojistkové
skříni na suchý zip, mista je tam dost.
Původní kabely, co vedou od páčky, není třeba přerušovat,
pro propojení s novým relé stačí tyto kabely kousek
odizolovat a propojovací kabely na ně připájet.
Jinak - původní kabel ke kontaktu J vede od multitimeru,
ke kontaktu W vedou dva, jeden od multitimeru a druhým
se spíná ostřik.
Stírání v poloze I a II zůstává zachováno
Edit: Prikladám schému
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Edit 2: Kto chce zapojenie bez automatického zotretia pri ostreku stačí odpojiť káblik z konektora T na relátku.
Naposledy upravil(a) kukajz dne 10 srp 2009, 21:39, celkem upraveno 3 x.
Opel Astra G Caravan r.v.99 1.6 16V X16XEL
OP-COM
OP-COM
Re: Paměťový cyklovač stěračů
dnes jsem to taky zjistil že to nefunguje.Nějakej nákres by nebyl abych si zas neodpálil multák,a to abych zas připájel ten drát u páčky vyvod 9
astra G 1,6 16v XE 2002
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: Paměťový cyklovač stěračů
Hoši, hoši! Mám dojem, že se do toho poněkud zamotáváme. Marve, ten drát u páčky (co vede na Multitimer), který jsi odpojil, nechej odpojený, pokud nechceš dávat vše do původního stavu. Kukajz to v tom popisu moc nezdůraznil, ale v bodu 7 d) píše o propojení od páčky (J)na cyklovač (I). A to je ten nově natažený vodič.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Re: Paměťový cyklovač stěračů
No ja som to dal všetko do poriadku (musí sa to dať do pôvodného stavu!), po tom nezdarenom pokuse a išiel som bod po bode podľa toho nového návodu a išlo to na 1. pokus. Samozrejme, musel som si vyrobiť tie prepojovacie kábliky z nového relé do patice toho pôvodného relé a kábliky potiahnúť do páčky (tam sa urobia len zlodejáky). Je to jednoduché! ![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Naposledy upravil(a) kukajz dne 14 čer 2009, 22:01, celkem upraveno 2 x.
Opel Astra G Caravan r.v.99 1.6 16V X16XEL
OP-COM
OP-COM
Re: Paměťový cyklovač stěračů
kukajz,prosím Tě z toho tvýho plánku to vypadá,že jsi se jen napojil na ty drátky a nepřerušil ho
A jěště jedna věc na páčce jsem našel jen 9ku kontakt kde je to J a W,omlouvám se ale jak říkám už jsem si jednou odpálil multák.Pokud nechci mít ostřik+stěrač tak to W nemusím ani zapojovat,mě vyhovuje nejdřív ostřiknout a pak setřít.
Jinak děkuji za tu trpělivost semnou ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
astra G 1,6 16v XE 2002
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: Paměťový cyklovač stěračů
Marve dej si do podpisu typ auta s rokem výroby, ať se tady nedohadujeme, co je správné zapojení. Je možné, že máš kukajzovo zapojení, ale s tím připojeným mulťákem mně to moc nesedí. Ale může být - nechci hlásat bludy.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)