i tid umí spotřebu.
Re: i tid umí spotřebu.
Je možné, že počítá nepřesně, potom musíš použít funkci korekce spotřeby dle návodu. Ale zatím jsem se u žádného z modulů s tímto problémem nesetkal.
Je dobré po natankování plné přepnout modul na ukazatel dojezdu, podržet set a nastavit natankováno plná ano/ne na patřičný údaj. Tankuju astru vždy do plné a vždy nastavuji natankováno plná ANO. A jede mi to velice přesně.
Je dobré po natankování plné přepnout modul na ukazatel dojezdu, podržet set a nastavit natankováno plná ano/ne na patřičný údaj. Tankuju astru vždy do plné a vždy nastavuji natankováno plná ANO. A jede mi to velice přesně.
END
- Reklama
Re: i tid umí spotřebu.
Toto som tiez uz skusal.....A tiez to nejako posahane ratalo aj ten dojazd aj stav litrov v nadrzi....Proste ide aj o to, ze ked spravim co ja viem 650km na nadrz, pal pc mi ukaze ze som spotreboval dajme tomu 39,5 litra ale ja natankujem do plna 42 litrov. Tiez tankujem vzdy len do plna a do prveho cvaknutie pistole.
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Re: i tid umí spotřebu.
o ještě můžeš mít taky problém s odvětráním nádrže, pak ji nenatankuješ plnou.... A to by byl celej kámen úrazu.
END
Re: i tid umí spotřebu.
Myslim ze ked sa mi to zmesti 42 niekedy 43 litrov, tak nadrz bude v pohode. Proste mi ten pal. pc neukazuje spravne.Rychlost a otacky hej, prejdene km ukazuje viac, to kvoli tomu ze budiky premeriavaju.
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Re: i tid umí spotřebu.
Přesně tak, rezerva se musí započítat.
Re: i tid umí spotřebu.
Ked len zacne svietit. Nikdy nejazdim na rezervu. Zasvieti, idem na pumpu, nikdy nespravim viacej ako 2 km na rezervu.A benzin nikde netece....
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Re: i tid umí spotřebu.
Podľa mňa nemáš správne nastavenú korekciu spotreby. Mne to tiež ukazovalo vyššiu spotrebu a keď som skorigoval je presne.
Opel Astra Classic II 1,4 16V Twinport (Z14XEP) 5dv.
Re: i tid umí spotřebu.
Nic takeho som nenastavoval....Lenze mne ukazuje mensiu spotrebu....A nie vzdy presne o tr deci.....Ale niekedy dokonca aj o 9 deci mensiu ako je v skutocnosti.
Preco sakra ostatnym to zasa ide v pohode, len mne sa to musi srat???
Preco sakra ostatnym to zasa ide v pohode, len mne sa to musi srat???
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Re: i tid umí spotřebu.
Nesere, jen prostě nastav korekci spotřeby, to jsem ti psal hned v první odpovědi - (napsal jsi mi na to, že to už jsi dělal, proto jsem tu plašil s tím odvětráním) a budeš mít klid.
END
Re: i tid umí spotřebu.
Asi som sa zle vyjadril, alebo ste ma zle pochopili....Pisal si aby som pri plnej nastavil ze dotankovane do plna....To som pisal ze som uz robil.
Korekciu spotreby som este nerobil. Bo neviem kolko mam nastavit, ked raz mi to ukaze spotrebu mensiu o 0,3 a uz sa mi stalo ze mi ukazalo mensiu aj o 0,9 litra .
Len taka otazocka....mozno ma budete mat zasa za debila....
Nemoze to cistou nahodou byt preto, ze v predu mam 195/60 R15 tie mam nastavene aj v pal. PC
a v vzadu mam 195/65 R15 ostali mi po byvalom majitelovi a su stale ako skoro nove...BOlo mi ich luto vyhodit.Tak som dokupil iba dve nove gumy, ale uz s poriadnym rozmerom.Ja viem ze by to takto nemalo byt, ale tak nekradnem...
Korekciu spotreby som este nerobil. Bo neviem kolko mam nastavit, ked raz mi to ukaze spotrebu mensiu o 0,3 a uz sa mi stalo ze mi ukazalo mensiu aj o 0,9 litra .
Len taka otazocka....mozno ma budete mat zasa za debila....
Nemoze to cistou nahodou byt preto, ze v predu mam 195/60 R15 tie mam nastavene aj v pal. PC
a v vzadu mam 195/65 R15 ostali mi po byvalom majitelovi a su stale ako skoro nove...BOlo mi ich luto vyhodit.Tak som dokupil iba dve nove gumy, ale uz s poriadnym rozmerom.Ja viem ze by to takto nemalo byt, ale tak nekradnem...
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Re: i tid umí spotřebu.
Impuls se bere podle předních kol.
Ten rozdíl v gumách podle mě není tak diametrální, aby měl znatelný vliv, jiná věc by byla, kdybys měl (ať už všude nebo např. jen vpředu) místo 195 rovnou 225, tam ten valivý odpor už poznáš.
Možná chápeš co tím myslím, chytřejší mě určitě doplní
Ten rozdíl v gumách podle mě není tak diametrální, aby měl znatelný vliv, jiná věc by byla, kdybys měl (ať už všude nebo např. jen vpředu) místo 195 rovnou 225, tam ten valivý odpor už poznáš.
Možná chápeš co tím myslím, chytřejší mě určitě doplní
Re: i tid umí spotřebu.
Hej hej....chapem ta. No tak potom neviem preco mi to takto premeriava. Ci to uz neni starou elektrikou co je v aute....atd....
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Re: i tid umí spotřebu.
Malé rozdíly budou vždy. Nádrže jsou sice u všech Aster (teoreticky) stejné, ale i tam podle mě můžeš najít odlišnosti +- v objemu. Když vrazíš tankovací hadici až na doraz do hrdla nádrže a po prvním cvaknutí vyndáš, tak tam dáš míň než kdybys ji měl trochu povytaženou.
Dále palivo není jen v nádrži, ale i ve filtru, v hadicích atd. Teď možná plácnu hloupost, ale čím větší motor = tím víc "zbytkového" paliva ???
Jinak spaluje teplý a jinak studený motor.
Musíš započítat i stání, kdy motor spotřebovává, ale nic jsi neujel.
Dále ne každý měřák/rezerva ukazuje stejně, někomu (obecně) začne svítit a po 2km bliká, jiný na rezervu ujede i 2x více km než ten první.
Prostě bych si z toho velkou hlavu nedělal, žádné propočty (ať už "natankováno/ujeto" nebo podle PP) nebudou úplně přesné a nikdy nevyjedeš celou nádrž na stejné trase za úplně stejných podmínek.
Dále palivo není jen v nádrži, ale i ve filtru, v hadicích atd. Teď možná plácnu hloupost, ale čím větší motor = tím víc "zbytkového" paliva ???
Jinak spaluje teplý a jinak studený motor.
Musíš započítat i stání, kdy motor spotřebovává, ale nic jsi neujel.
Dále ne každý měřák/rezerva ukazuje stejně, někomu (obecně) začne svítit a po 2km bliká, jiný na rezervu ujede i 2x více km než ten první.
Prostě bych si z toho velkou hlavu nedělal, žádné propočty (ať už "natankováno/ujeto" nebo podle PP) nebudou úplně přesné a nikdy nevyjedeš celou nádrž na stejné trase za úplně stejných podmínek.
Re: i tid umí spotřebu.
Ak tomu správne rozumiem tak to je 6 deci rozptyl, nastav to zhruba do stredu aby bolo +0,3 l a -0,3l, aby bol čo najlepší výsledok. Mimochodom ten rozdiel je na celú nádrž ? Ten rozdiel môže spôsobovať aj napr. nepresný tvar impulzov z motora, použil si tienený kábel ?
David B. písal, že najhoršie na tom s presnosťou budú PP pripojené priamo na vstrekovací ventil, ale ty máš predpokladám z RJ.
Ja osobne mám do 0,1 l rozdiel oproti vypočítanej spotrebe. Používam približný priemer medzi km na tacho a km na PP. Tankujem zvyčajne stále na tej istej benzínke, takže údaj z bločka o litráži považujem tiež cca za presný.
Ešte ma napadlo, pre porovnanie:
1. Tacho, mne ukazuje PP o 1 km/hod menej ako na tacho. Ak mám ručičku presne na 90, PP ukazuje 89, pri 50 ukazuje 49. Musím isť pár sekúnd konštantnou rýchlosťou aby sa PP dostal na tú hodnotu.
2. Otáčkomer na PP trochu viac poskakuje ako na prístrojke. Ale ak mám povedzme presne 2000 na otáčkomeri, tak na PP mi podskakujú posledné dve cifry medzi 19xx a 20xx (ale len drobné), to tiež považujem za korektné.
Máš to zhruba tak ? Na meranie je najlepšie použiť rovinku.
David B. písal, že najhoršie na tom s presnosťou budú PP pripojené priamo na vstrekovací ventil, ale ty máš predpokladám z RJ.
Ja osobne mám do 0,1 l rozdiel oproti vypočítanej spotrebe. Používam približný priemer medzi km na tacho a km na PP. Tankujem zvyčajne stále na tej istej benzínke, takže údaj z bločka o litráži považujem tiež cca za presný.
Ešte ma napadlo, pre porovnanie:
1. Tacho, mne ukazuje PP o 1 km/hod menej ako na tacho. Ak mám ručičku presne na 90, PP ukazuje 89, pri 50 ukazuje 49. Musím isť pár sekúnd konštantnou rýchlosťou aby sa PP dostal na tú hodnotu.
2. Otáčkomer na PP trochu viac poskakuje ako na prístrojke. Ale ak mám povedzme presne 2000 na otáčkomeri, tak na PP mi podskakujú posledné dve cifry medzi 19xx a 20xx (ale len drobné), to tiež považujem za korektné.
Máš to zhruba tak ? Na meranie je najlepšie použiť rovinku.
Naposledy upravil(a) Kraken dne 21 črc 2009, 07:27, celkem upraveno 1 x.
Opel Astra Classic II 1,4 16V Twinport (Z14XEP) 5dv.