i tid umí spotřebu.
Re: i tid umí spotřebu.
Takže novinky:
Dal jsem na Trdlovu radu, vytáhl konektor z ŘJ, vytáhl přidaný kablík z PP a jal se s kámošem laborovat. Otočit klíčkem, nula, přiložit kablík na mínus baterky a ejhle, hodnoty 0,1-0,2, kablík volně a hodnoty šly opět na nulu. Takže kablík OK.
Stejný pokus s konektorem zpátky v ŘJ, žádná změna hodnot (ani při nastartovaném motoru). Já z toho nic nevyvodil, možná vy ano.
Opět konektor pryč z ŘJ a stejný pokus, tentokrát hodnoty ani ťuk.
Takže jsem kablík v místech, kde byl napájený na tenší kablík s přidělaným pinem, odkryl a světe div se, skutečně jedno vlákénko opletu se tam připletlo (nechtějte vidět kámoše jak začal zdrhat, možná kvůli mému nenávistnému pohledu, ráčně v ruce a spršce velmi tvrdých slov).
Takže jsem spoj opravil, resp. pořádně oddělil oplet a spoj a celé zaizoloval.
Tentokrát hodnoty kmitaly i přes 2,0.
Kablík jsem strčil do konektoru ŘJ a s vírou, že teď už to musí být OK nastartoval.
A nic
Takže znovu rozebrat konektor, překontrolovat jestli kablík (resp. nový pin) sahá až kam má, přidělat stahovačkouk ostatním kablíkům v konektoru ŘJ (aby se ani po zasunutí konektoru do ŘJ neposunul, to je jediné, co mě napadlo jako problém) + 2x i kousek dál, nandat kryt konektoru a vrátit ho do ŘJ a nastartovat..
A FUNGUJE !!!
Takže jak jsem psal včera že si připadám totálně neschopný, tak to už není pravda, teď jsem si tím totiž naprosto jistý
Nicméně to nakonec dopadlo dobře, takže aspoň ta úleva se dostavila (je otázka na jak dlouho, že, třeba někde něco časem povolí, ale to už se spraví, rozebrat palubku umím snad už i poslepu).
Je prostě vidět že to je v rukou a v hlavě a ne v modulu či kabelech
KAŽDOPÁDNĚ VŠEM DĚKUJU ZA RADY I TRPĚLIVOST !!!
Dal jsem na Trdlovu radu, vytáhl konektor z ŘJ, vytáhl přidaný kablík z PP a jal se s kámošem laborovat. Otočit klíčkem, nula, přiložit kablík na mínus baterky a ejhle, hodnoty 0,1-0,2, kablík volně a hodnoty šly opět na nulu. Takže kablík OK.
Stejný pokus s konektorem zpátky v ŘJ, žádná změna hodnot (ani při nastartovaném motoru). Já z toho nic nevyvodil, možná vy ano.
Opět konektor pryč z ŘJ a stejný pokus, tentokrát hodnoty ani ťuk.
Takže jsem kablík v místech, kde byl napájený na tenší kablík s přidělaným pinem, odkryl a světe div se, skutečně jedno vlákénko opletu se tam připletlo (nechtějte vidět kámoše jak začal zdrhat, možná kvůli mému nenávistnému pohledu, ráčně v ruce a spršce velmi tvrdých slov).
Takže jsem spoj opravil, resp. pořádně oddělil oplet a spoj a celé zaizoloval.
Tentokrát hodnoty kmitaly i přes 2,0.
Kablík jsem strčil do konektoru ŘJ a s vírou, že teď už to musí být OK nastartoval.
A nic
Takže znovu rozebrat konektor, překontrolovat jestli kablík (resp. nový pin) sahá až kam má, přidělat stahovačkouk ostatním kablíkům v konektoru ŘJ (aby se ani po zasunutí konektoru do ŘJ neposunul, to je jediné, co mě napadlo jako problém) + 2x i kousek dál, nandat kryt konektoru a vrátit ho do ŘJ a nastartovat..
A FUNGUJE !!!
Takže jak jsem psal včera že si připadám totálně neschopný, tak to už není pravda, teď jsem si tím totiž naprosto jistý
Nicméně to nakonec dopadlo dobře, takže aspoň ta úleva se dostavila (je otázka na jak dlouho, že, třeba někde něco časem povolí, ale to už se spraví, rozebrat palubku umím snad už i poslepu).
Je prostě vidět že to je v rukou a v hlavě a ne v modulu či kabelech
KAŽDOPÁDNĚ VŠEM DĚKUJU ZA RADY I TRPĚLIVOST !!!
- Reklama
Re: i tid umí spotřebu.
Tak zatim vsechno funguje jak ma, uff.. Jeste jednou diky za trpelivost
Koukam,ze mam asi starsi verzi,pac v ni nemam volbu klimy
Zkusim se Davida.B zeptat,zda se to da preprogramovat nebo by se musel vymenit :/ ale treba mi odpovi i nekdo z vas
Soucasne jsem premyslel kdybych si do sve SPORT/SPORTIVE verze dal nektere blbosti s cidlama (desticky, nadobky apod.) z COMFORT verze (no, nemel jsem si proste sedat k Defenderovi do auta, opet dalsi inspirace..), jestli by zvladl modul signalizovat i jejich info (opotrebeni, prazna nadobka atd.), resp. jestli by nevyzadoval dalsi kabliky (asi jo).
Napadlo to taky nekoho nebo zase vymyslim blbosti ?
Koukam,ze mam asi starsi verzi,pac v ni nemam volbu klimy
Zkusim se Davida.B zeptat,zda se to da preprogramovat nebo by se musel vymenit :/ ale treba mi odpovi i nekdo z vas
Soucasne jsem premyslel kdybych si do sve SPORT/SPORTIVE verze dal nektere blbosti s cidlama (desticky, nadobky apod.) z COMFORT verze (no, nemel jsem si proste sedat k Defenderovi do auta, opet dalsi inspirace..), jestli by zvladl modul signalizovat i jejich info (opotrebeni, prazna nadobka atd.), resp. jestli by nevyzadoval dalsi kabliky (asi jo).
Napadlo to taky nekoho nebo zase vymyslim blbosti ?
Re: i tid umí spotřebu.
Aká volba klimy???? Čo je to za hovadinu?
Opel Astra G Caravan r.v.99 1.6 16V X16XEL
OP-COM
OP-COM
Re: i tid umí spotřebu.
Kukajz: David vyrobil modul druhé generace, koukni na jeho stránky. Pak pochopíš o čem je řeč.
Miguello: destičky apod Ti hlídá CC (check control) a ta se propojuje na MID, Davidův modul na to stavěnej není a pochybuju, že by se mu chtělo celej znova předělávat a programovat. Nehledě na to, že než by jsi sehnal CC a všechny čidla, natahal vodiče.... jde to samozřejmě ale pro názornost koukni na téma dodělání pal. pc od Vojty.
Miguello: destičky apod Ti hlídá CC (check control) a ta se propojuje na MID, Davidův modul na to stavěnej není a pochybuju, že by se mu chtělo celej znova předělávat a programovat. Nehledě na to, že než by jsi sehnal CC a všechny čidla, natahal vodiče.... jde to samozřejmě ale pro názornost koukni na téma dodělání pal. pc od Vojty.
END
Re: i tid umí spotřebu.
Aha, tak sorry, o tom som nevedel Dobrá vec, na tú klímu. A pozerám že aj taxameter No, ale kôli týmto veciam to už nebudem meniť Som spokojný s tým čo mám Aj keď...
Opel Astra G Caravan r.v.99 1.6 16V X16XEL
OP-COM
OP-COM
Re: i tid umí spotřebu.
No právě Leda prodat ten co máme někomu, kdo nemá klimu a koupit si nový.. ale to snad radši počkám na ještě další verzikukajz píše:Aj keď...
Re: i tid umí spotřebu.
Sakra, o klíme som už vedel ale aj taxameter ? (dobrá vec, keď sa žena bude chcieť zviezť) Ja som Davida navádzal na displej od parkovacích senzorov...
Miguelo: gratulujem, hlavne sa nevybúraj pri prvej jazde, keď budeš na to čučať. Ja už neviem, ako som mohol bez PP existovať.
...TID, TID, TID...
Miguelo: gratulujem, hlavne sa nevybúraj pri prvej jazde, keď budeš na to čučať. Ja už neviem, ako som mohol bez PP existovať.
...TID, TID, TID...
Opel Astra Classic II 1,4 16V Twinport (Z14XEP) 5dv.
Re: i tid umí spotřebu.
Taxametr jsem tam dal na prosbu jednoho známého, který to tam chtěl. Je to v podstatě velice jednoduchý podprogram, no a pak jsem si řekl, že to tam nechám. Kdo chce, tak si stejně tu funkci může zakázat. O parkovacích senzorech na TID jsem už přemýšlel. Musím zjistit co to obnáší. Můžu k modulu připojit ještě další doplňkové zařízení, protože mám volný sériový port.
Re: i tid umí spotřebu.
Tie parkovacie senzory na TID by boli super...nechcem auto spatit dalsim displejom. Len to by asi bolo ten modul co uz od teba mam vymenit za novy...ci?
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Re: i tid umí spotřebu.
No nevím, ale ukazatel indikace parkovacích senzorů na displeji snad není potřeba, mně bude stačit když to bude pípat (zatím nemám opravený nárazník, takže k montáži PS jsem se ještě nedostal).
Spíš kdyby uměl vstupy ze senzorů..ale to je asi jen mé zbožné přání..a vůbec, můžeme být rádi že si David.B dal tu práci a máme co máme, lepší než koukat na odehranou dobu písničky
Zase nemůžeme chtít všechno ne ???
Ale dotaz na to jestli by bylo nutno (a v jakých připadech) nutno modul vyměnit a kdy jen přeprogramovat (samozřejmě za poplateček) je víc než na místě.
Spíš kdyby uměl vstupy ze senzorů..ale to je asi jen mé zbožné přání..a vůbec, můžeme být rádi že si David.B dal tu práci a máme co máme, lepší než koukat na odehranou dobu písničky
Zase nemůžeme chtít všechno ne ???
Ale dotaz na to jestli by bylo nutno (a v jakých připadech) nutno modul vyměnit a kdy jen přeprogramovat (samozřejmě za poplateček) je víc než na místě.
Re: i tid umí spotřebu.
ŽE JÁ SI TO NAMONTOVAL !!! Okamžitá spotřeba: na 1 do 50l, na 2 do 30-40 litrů atp. Můžu se na to dívat jen když jedu z kopce a nemám nohu na plynu
Dělám si srandu, funguje to bezvadně.
Časem hodím průměrku (zatím 9,3/100, holt krátký trasy )
Dělám si srandu, funguje to bezvadně.
Časem hodím průměrku (zatím 9,3/100, holt krátký trasy )
Re: i tid umí spotřebu.
Miguello: z toho si nic nedělej, to mně ukazuje taky, pak s tím jede manželka a průměrnou má 5.2, nechápu.... (taky si říkám, že já to tam dával) jen po mně žena vleze do auta hned cvaká jakou mám průměrnou (vetšinou 7.1) a hned mi to omele o ústa.
END
Re: i tid umí spotřebu.
NO ja mam priemernou teraz 6,4. Ale ten dojazd sa mi vobec nezda....Rucicka uz opreta o cernvene pole, a raz ukaze dojazd 130 km a o chvilu aj 250 km. A ratal som to, ta priemerna mi vychadza o cca. 0,4 litra viacej ako ukazuje pal. pc.
Ale co mi este nesedi je pocet prejdenych km na pal. pc a na tachometri. Pri 200 km na tachometri mi pal. pc ukazuje cca 214km.
Ale co mi este nesedi je pocet prejdenych km na pal. pc a na tachometri. Pri 200 km na tachometri mi pal. pc ukazuje cca 214km.
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999