tak ja to jeste upresnim. krouzek na multifunkci musi mit celkem sest vodicu. dva (zlute) na bagl a ctyri na (klakson a mutlifunkci). jsou to pouze dve svorky. kruzek nepodporujici multifunkci ma pouze dva a dva vodice (na bagl a na klakson) tedy celkem ctyri vodice. krouzkem by melo jit otacet lehce bez odporu. pojistka je uprostred krouzku. musi se drzet kdyz se s ni otaci rucne. na kazdou stranu musi jit otacet krouzkem 2,5 otacky nekdy i skoro tri ale to je jedno (ostatne je to i na tom krouzku napsane). sipka by mela smerovat do toho zobacku. svorky nacvaknes do volantu a do baglu (zluta) ta ma i pojistku. jinak na sundani volantu potrebujete 16 klic nejlepe vorech. na sundani baglu jsou opet zezadu volantu hvezdicky. hlavne nez odpojite airbag tak si odpojte baterku multifunkci zdarkulda píše:
Příprava na multifunkční volant?
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
- Reklama
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
Příprava na multifunkční volant?
Ahoj všem, jsem tu nový, fotky s autem připravuji, jinak super fórum....chtěl bych ale upřesnit problematiku vývodu z konektoru na kroužku pro multifunkci???? Z toho hlavního konektoru má jít kolik vodičů? Z toho obrázku co je nahoře vyfocen to chápu že to asi není on a z hrůzou zjišťuju že jsem si z vrakoviště přivezl taky bez multifunkce... Z toho hlavního konektoru na kroužku jdou dva žlutý, to jsem pochopil je bágl a hned vedle je modročervený, šedivý,hnědobílý a hnědý (celkem 6)...prostě vypadá stejně jak na té fotce....je pro multifunkci????
Opel Astra 1.4 16V X14XE 5dv. r.v. 1998