Začalo to tím, že mi kluci na srazu v Poděbradech, jen tak ze srandy udělali diagnostiku. No a načetli chybu, teď už si nevzpomenu jesli 100,nebo 110, což indikuje nasávaný vzduch. Jenže to jsem tomu ještě nevěnoval pozornost, auto jelo dobře a navíc byl den před tím sundané sání, tak jsem si řekl, nic to není. No a po měsíci, jsem jednoho krásného dne přijel domů, zařadil jsem zpátečku a bylo vymalováno. Otačky spadli, auto zdechlo a po opětovném nastartování tarokovalo jak divé. Tak začala diagnostická anabáze. První mechanik kam jsem jel, napíchl a vyskočil kod chyby volnoběžných otáček. Proměřila se škrtící klapa a ta byla dle slov mechoše OK. Takže verdikt byl ŘJ...Tak jsem s hopsalem doskákal domů a zdrceně jsem přemýšlel co dál, protože ta cifra co mi řekl za novou ŘJ se mi nelíbila ani trochu. Druhý den, jsem na radu kamarádů, co kdyby se ten první spletl zajel k druhému mechošovi. Opět napojení, opět chyba P0505- volnoběžné otáčky. Sundalo se sání a vyčistila se škrtící klapa. Po teto akci nastala drobná změna. Volnoběžné otáčky na zahřátém motoru držely, dokonce to pak vypsalo jen malou hmotnost nasávaného vzduchu. Řekl jsem si, paráda, to bude jen váha vzduchu. Domluvil jsem si zapůjčení nové váhy a hurá za mechošem. Než jsme váhu vyměnili, znova jsme to zkusmo napíchly a opět chyba P0505, přitom volnoběžné otáčky jsou v cajku, cca 800...
Tak mi ten mechoš poradil, jeď do Polska, tam jsou machři na ŘJ, oni to umí spravit a hlavně tomu rozumějí. Dal mi číslo a já tam šupajdil. Poláci jednotku vytáhli, něco s ní provedli a asi za dvě hoďky jsem fičel domů. Kontrolka nesvítila, hopsal nehopsal, snoplík jel jako znovuzrozený, líp než kdykoliv předtím;)) Jenže ráno nastartuju, otáčky v háji, rozsvítila se kontrolka a bylo to tam kde předtím:( Tak znova do Polska, auto tam zůstalo a výsledek je...vadná ŘJ. Tak to je můj poznatek...
PS: Auto se teď chová tak jako to tvé jak popisuješ o pár příspěvků výš...
Motor mám ten samý co Ty... X18XE1
řekl bych že mám ty sámé problémy!!!!!! 