Kostra je pořád kostrou, tu jednotka nehlídá, nespíná. Kostru si natáhneš odkudkoli ( vynechme, že jsou dané body, kde to je vhodné více, či méně).
Jednotka spíná palivové čerpadlo přes relé, zároveň přes toto relé napájí vstřiky. A to jsou záležitosti +12V.
Takže jestli tu kostru natáhl od jednotky, nic tím nezkazil.
Mám za to, že tu vzniklo to nerozumění v tomto:
Ve skutečnosti ECU neopojovala nic, jen chyběla kostra. Efekt je stejný.Mikz píše:... ecu odpojovala palivové čerpadlo. Stačilo přivést kostru odjinud ...
Pokud teda skutečně napojovali novou kostru a ne plusový kabel čerpadla na +12V a trvalou sběrnu 15 ( napětí po otočení klíčku- poloha II), to by byl pochopitelně průser.
EDIT:Oprava po Dennyho upozornění, které následuje za tímto příspěvkem.
To co jsem psal, by bylo v pořádku, kdyby ovšem Mikz kostrou myslel skutečně kostru a ne řídící signál jednotky pro relé palivového čerpadla. Pak je to průser, se vším všudy, co psal Denny.
Sice jsem to psal pro jistotu i na konci, tohoto příspěvku, nicméně lidi bacha na to, co děláte!! Nebo vám dělají