Stránka 10 z 73

Napsal: 08 srp 2007, 00:23
od Hlína
Zdravim vsecky lidicky.Tak jak tady ctu taky bych si to nejradeji predelal,ale hodne lidi tu pisete ze s tim jsou docela problemi.No nevim jeste uvidim kdyztak napisu co se rozlo me za kontrolku.

Napsal: 08 srp 2007, 07:03
od Defender
Takze kluci, mam to na aute uz vic jak 2,5 roku a bez problemu. Ty dva draty se musi navzajem propojit, takze kdyz je nekdo strihne, tak mu zustanou 4 konce, ktery se musi navzajem propojit, nejednodusi je pouzit tu nozovou propojku ( maji ji v kazdym lepsim elektru), a tim ty draty spojis, no a pokud ti to bude delat neplech, tak neni problem tu propojku zase sundat. Mam za to, ze komu to blbne, tak to ma spatne zapojeny, mne se zadny kontrolky nerosveceli :) .

Napsal: 08 srp 2007, 11:22
od medva1
Defender píše:Takze kluci, mam to na aute uz vic jak 2,5 roku a bez problemu. Ty dva draty se musi navzajem propojit, takze kdyz je nekdo strihne, tak mu zustanou 4 konce, ktery se musi navzajem propojit, nejednodusi je pouzit tu nozovou propojku ( maji ji v kazdym lepsim elektru), a tim ty draty spojis, no a pokud ti to bude delat neplech, tak neni problem tu propojku zase sundat. Mam za to, ze komu to blbne, tak to ma spatne zapojeny, mne se zadny kontrolky nerosveceli :) .
Já ty dráty natvrdo sletoval a taky nemám problém.... jen technická k příspěvku výše...... jestli-že jsi stejně jako já na toto propojování (z opatrnosti) odpojil baterku je nutné po zapojení baterky projet ručně okno uplně nahoru a pro jistotu i dolů..... to je pro aby ŘJ věděla kde okno je...... dokud to neuděláš můžeš se u toho modlit a stejně ti to ty okna dálkou nezavře :shock: :D jako mě....myslim že tady už o tom někdo ale psal..... jinak to spojení drátů musí zvládnout i dítě ze školky aniž by na tom něco zkazilo

Napsal: 08 srp 2007, 11:44
od vasekpetr1
On psal, že mu to nejede ani když podrží klíček v zámku. To by mělo fungovat i bez nastavení dorazů. Sám jsem zvědavý, kde má problém. Mně to jelo na první pokus. Teď mám udělané automatické rozsvěcení světel a nemůžu si to vynachválit.

Napsal: 08 srp 2007, 13:03
od medva1
vasekpetr1 píše:On psal, že mu to nejede ani když podrží klíček v zámku. To by mělo fungovat i bez nastavení dorazů. Sám jsem zvědavý, kde má problém. Mně to jelo na první pokus. Teď mám udělané automatické rozsvěcení světel a nemůžu si to vynachválit.
Jenže podržení klíčku v zámku je zase uplně jiný problém...... a to máš vyzkoušené že když nejsou "nastavená" okna že to funguje s podrženým klíčkem v zámku.....

Napsal: 08 srp 2007, 13:37
od mevis
Defender píše:Takze kluci, mam to na aute uz vic jak 2,5 roku a bez problemu. Ty dva draty se musi navzajem propojit, takze kdyz je nekdo strihne, tak mu zustanou 4 konce, ktery se musi navzajem propojit, nejednodusi je pouzit tu nozovou propojku ( maji ji v kazdym lepsim elektru), a tim ty draty spojis, no a pokud ti to bude delat neplech, tak neni problem tu propojku zase sundat. Mam za to, ze komu to blbne, tak to ma spatne zapojeny, mne se zadny kontrolky nerosveceli :) .
Mě by zajímalo když to máš tak dlouho jak často jezdíš. Jde mi o tu lehkou spotřebu baterie když pojedu jednou za týden......

Napsal: 08 srp 2007, 13:45
od medva1
mevis píše:
Defender píše:Takze kluci, mam to na aute uz vic jak 2,5 roku a bez problemu. Ty dva draty se musi navzajem propojit, takze kdyz je nekdo strihne, tak mu zustanou 4 konce, ktery se musi navzajem propojit, nejednodusi je pouzit tu nozovou propojku ( maji ji v kazdym lepsim elektru), a tim ty draty spojis, no a pokud ti to bude delat neplech, tak neni problem tu propojku zase sundat. Mam za to, ze komu to blbne, tak to ma spatne zapojeny, mne se zadny kontrolky nerosveceli :) .
Mě by zajímalo když to máš tak dlouho jak často jezdíš. Jde mi o tu lehkou spotřebu baterie když pojedu jednou za týden......

Nevim jak Defender ale já si myslím že záleží na víc faktorech třeba jak ta baterka je stará jestli je teplo nebo zima aj. takhle to nemůžeš posuzovat... já mám baterku starou asi půl roku a jezdím velmi nepravidelně někdy auto celý týden vůbec nenastartuju a nemám s tím problém..... jen poznámka jak by jsi třeba vyřešil spotřebu alarmu nebo paměti na rádiu..... "taky to je nepatrná spotřeba" a auto jezdí

Napsal: 08 srp 2007, 17:24
od kukik20
Tak tím klíčkem už mi to jde.Zítra to skusím znovu na tu dalku.

Napsal: 08 srp 2007, 20:02
od mevis
medva1 píše:
mevis píše:
Defender píše:Takze kluci, mam to na aute uz vic jak 2,5 roku a bez problemu. Ty dva draty se musi navzajem propojit, takze kdyz je nekdo strihne, tak mu zustanou 4 konce, ktery se musi navzajem propojit, nejednodusi je pouzit tu nozovou propojku ( maji ji v kazdym lepsim elektru), a tim ty draty spojis, no a pokud ti to bude delat neplech, tak neni problem tu propojku zase sundat. Mam za to, ze komu to blbne, tak to ma spatne zapojeny, mne se zadny kontrolky nerosveceli :) .
Mě by zajímalo když to máš tak dlouho jak často jezdíš. Jde mi o tu lehkou spotřebu baterie když pojedu jednou za týden......

Nevim jak Defender ale já si myslím že záleží na víc faktorech třeba jak ta baterka je stará jestli je teplo nebo zima aj. takhle to nemůžeš posuzovat... já mám baterku starou asi půl roku a jezdím velmi nepravidelně někdy auto celý týden vůbec nenastartuju a nemám s tím problém..... jen poznámka jak by jsi třeba vyřešil spotřebu alarmu nebo paměti na rádiu..... "taky to je nepatrná spotřeba" a auto jezdí


Jo jasně mě tyhle postřehy zajímaj a díky ti za ně, já osobně jsem přesně ten typ co Astřičku vytáhne opravdu skoro jednou za týden (většinu věcí oblítám služebákem) takže mi nejde o nějaká přesná čísla v odběru ale o vaše zkušenosti... :wink:

Napsal: 30 pro 2007, 20:14
od RomanK
No trochu tady čtu, a myslím že bych měl přispět. Samozřejmě mám v ve své Astře G zavírání oken na DO. Na rozdíl od zde popsaných ale funguje až při zavření dveří na druhou polohu. Na první polohu zůstanou okna otevřená. Při instalaci jsem pouze přidal do krabičky ŘJ centrálu nějaké polovodiče a vše funguje bez jakýchkoli problémů. Mám odzkoušené, že tak jde udělat i ve V-B. Pro více info: Roman 777620300 Brno

Napsal: 11 úno 2008, 20:28
od medva1
Zdar draci, tak jsem dnes přišel k dračici, chudák týden stála, otočim klíčem všechno co mohlo pohaslo a motor ani tuk... hned mě napadaly ty nejhorší myšlenky.... nabil jsem baterku mimochodem je půl roku stará, a začal měřit kde se stala chyba multimetr na baterku a měřit po důsledném odpojování komponent a za netrpělivého sledování ampermetru jsem došel k problému spotřeby a sice dodatečná úprava zavírání oken pomocí DO spotřeba se spojenými kabely 90mA a po rozpojení 15mA několikrát jsem to vyzkoušel a bohužel tomu tak bylo....
po spočítání dle základních vzorcu a kapacity baterky to taky sedělo skoro na hodiny přesně :shock: :(


takže jen taková přopomínka tato uprava se nehodí na auto které slouží ke "svátečnímu ježdění" :( zase po půl roce budu uset zavírat okna klasicky :( :(

Napsal: 11 úno 2008, 20:48
od Charlie
RomanK píše:No trochu tady čtu, a myslím že bych měl přispět. Samozřejmě mám v ve své Astře G zavírání oken na DO. Na rozdíl od zde popsaných ale funguje až při zavření dveří na druhou polohu. Na první polohu zůstanou okna otevřená. Při instalaci jsem pouze přidal do krabičky ŘJ centrálu nějaké polovodiče a vše funguje bez jakýchkoli problémů. Mám odzkoušené, že tak jde udělat i ve V-B. Pro více info: Roman 777620300 Brno
Nechtěl by jsi sem hodit návod?? Tohle by se mi líbilo

Napsal: 11 úno 2008, 21:32
od vasekpetr1
začal měřit kde se stala chyba multimetr na baterku a měřit po důsledném odpojování komponent a za netrpělivého sledování ampermetru jsem došel k problému spotřeby a sice dodatečná úprava zavírání oken pomocí DO spotřeba se spojenými kabely 90mA a po rozpojení 15mA několikrát jsem to vyzkoušel a bohužel tomu tak bylo....
po spočítání dle základních vzorcu a kapacity baterky to taky sedělo skoro na hodiny přesně


Možná blbě počítám, ale pokud budu brát kapacitu baterky 40 Amperhodin, tak při spotřebě proudu 90 miliamper by její kapacita měla vydržet až 18 dní (čili polovina kapacity 9 dní). Myslím si, že odběr z baterky 90miliků by neměl baterku až tak vycucat. Spíš jestli nemáš problém s dojezdem okna na něktrerých dveřích. Ale můžu se mýlit.

Napsal: 11 úno 2008, 23:47
od petis02
RomanK píše:No trochu tady čtu, a myslím že bych měl přispět. Samozřejmě mám v ve své Astře G zavírání oken na DO. Na rozdíl od zde popsaných ale funguje až při zavření dveří na druhou polohu. Na první polohu zůstanou okna otevřená. Při instalaci jsem pouze přidal do krabičky ŘJ centrálu nějaké polovodiče a vše funguje bez jakýchkoli problémů. Mám odzkoušené, že tak jde udělat i ve V-B. Pro více info: Roman 777620300 Brno
Tak toto se mi taky líbí.

Napsal: 12 úno 2008, 22:19
od medva1
vasekpetr1 píše:

Možná blbě počítám, ale pokud budu brát kapacitu baterky 40 Amperhodin, tak při spotřebě proudu 90 miliamper by její kapacita měla vydržet až 18 dní (čili polovina kapacity 9 dní). Myslím si, že odběr z baterky 90miliků by neměl baterku až tak vycucat. Spíš jestli nemáš problém s dojezdem okna na něktrerých dveřích. Ale můžu se mýlit.
nepočítᚨ, ale vem fkt že mrzlo a navíc ta baterka se postupně vybíjela a při mém svátečním ježdění se nestíhala dobíjet..... takže určitě nebyla na plné kapacitě první parametr, tak potom týden auto stálo to je další snížení o 50% kapacity a když připočteš kolik proudu si bere baterka při startu tak jsi na tom co jsem psal v každém případě dle doporučení výrobce ... teď cituju škodovku.... by spotřeba auta za klidu k bezpečnému provozu neměla přesáhnout 30mA a při mých 90 je to trojnásobek.... teď jsem na 18-20mA což je paráda takže myslím že možné to je..... PS: baterku mám 45Ah takže odhad jsi měl skoro přesný.... ale vem v potaz ty faktory :)