Tady je lehká úprava pamětového cyklovače.
AEV 2062 jsem namontoval to již připravené pozice na pojistkovém panelu. Jsou tam 2 volné, a sice pozice
IX ( bílá) a
X ( oranžová). Celá úprava spočívá v přepinování původní pozice relé stěračů na novou pozici, v mém případě X.
Postup je následovný.
Vytahat všechna relátka, vytáhnout mechanickou pojistku multitimeru ( na fotce zelený výstupek vedle původního relé stěračů), odjistit a vytáhnout konektor multitimeru a vyndat multitimer samotný. Vše je podle instrukcí v knize Jak na to?
Pak zbývá přepinovat fastony označené
15, 53S, 53M na novou pozici pro AEV 2O62.
Až potud to není nic složitého. Zbývá doplnit dráty na ovládání ostřiku, cyklovače a zem.
A tady nastává zádrhel. Fastony použité v původní pojistkové desce nejsou takové, jako se běžně používají. Proto tuhle úpravu nedoporučuju dělat, dokud si neseženete origoš piny, protože v pojistkové základně skutečně drží jen ty původní 3. Ty ostatní dodělávané ( zem , ostřik a cyklovač) jsem nasadil zespodu desky na již nasazené relé. Po vyjmutí relé tyhle neorigo fastony vypadnou nekontrolovaně mezi ostatní kabeláž!!!
Jen co seženu ty správné fastony, upravím tenhle návod. To je zatím jen idea pro ty, co budou chtít dodělávat i paměťák na zadní stěrač , čímž by vznikl na pojistkové desce tak trochu drátěný chaos.