i tid umí spotřebu.

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Odpovědět
Uživatelský avatar
undertaker
Příspěvky: 198
Registrován: 07 dub 2008, 12:46

Příspěvek od undertaker » 09 srp 2008, 13:12

No nejake riziko je pri kazdej oprave ci uz cistis vahu vzduchu menis sviecky alebo montujes tento modul PP. Obecne plati dvakrat skontroluj co si pozapajal az potom to zapoj na baterku nevidim predsa problem odpocitat cislo pinu ked je raz v dokumentacii auta napisane ze pin od RJ pre MID ktory vlastne vyuziva cela tato konstrukcia je na pine cislo XY tak v tom zradu hladat netreba takisto ked ti napisem ze na budikoch sa zapojis na pin 20 zeleny vodic a na pin 25 cierno modri tak to nie je tiez nic co by sa nedalo skontrolovat. pokial clovek nekona zbrklo a neponahla sa je riziko nejakeho poskodenia podla mna nulove..

Reklama
 

Uživatelský avatar
wisk
Příspěvky: 73
Registrován: 01 úno 2008, 12:28
Bydliště: Č.B.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wisk » 09 srp 2008, 14:01

jasny...este se chci zeptat...ridici jednotka je u dieslu pod blatnikem...a u benzinu? konkretne X16XEL...kde presne je? nejsem si 100% jisty
OPEL ASTRA G 1.6 16v X16XEL ,cerna metla, elegance

Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 6551
Registrován: 21 led 2006, 13:03
Bydliště: Ústecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milosh » 09 srp 2008, 14:05

wisk píše:jasny...este se chci zeptat...ridici jednotka je u dieslu pod blatnikem...a u benzinu? konkretne X16XEL...kde presne je? nejsem si 100% jisty
pockej na navod, tento motor nas tady ma dost lidi vcetne autora prispevku 8)
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet

Uživatelský avatar
wisk
Příspěvky: 73
Registrován: 01 úno 2008, 12:28
Bydliště: Č.B.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wisk » 09 srp 2008, 14:10

to milosh : jj jasne...ja jsem se chtel zeptat jen tak pro informci. kde v aute je RJ. chtel jsem se aspon podivat jak to tam vypada :wink:
OPEL ASTRA G 1.6 16v X16XEL ,cerna metla, elegance

Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rychlyradim » 09 srp 2008, 16:06

wisk píše:to milosh : jj jasne...ja jsem se chtel zeptat jen tak pro informci. kde v aute je RJ. chtel jsem se aspon podivat jak to tam vypada :wink:
dle Milhause který mi napovědětl tak mám ŘJ tu dole viz foto!!! prý by to měla být ona....mohl by mi to posoudit Vojta

Obrázek

Obrázek

MOTOR x16xel r. v. 99 v DE

Uživatelský avatar
Arwy
Příspěvky: 714
Registrován: 27 črc 2006, 16:50
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Arwy » 10 srp 2008, 09:59

Na X16XEL je RJ priamo na bloku motora v miestach pod EGR ventilom. Sú v nej zapojené dva veľké konetkory. To čo je na fokách hore pri ľavom kolese by mala byť RJ chladenia motora.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL

Uživatelský avatar
undertaker
Příspěvky: 198
Registrován: 07 dub 2008, 12:46

Příspěvek od undertaker » 10 srp 2008, 10:02

X16SZR ma RJ hned vedla baterky pod plastovym krytom pin pre mid sa pripaja na 9 pin bieleho konektora v mojom pripade nebol osadeny na konektore musel som si ho dorobit....

Thomason
Příspěvky: 51
Registrován: 03 led 2008, 10:16

Příspěvek od Thomason » 10 srp 2008, 16:24

jj, RJ u 1.6 16V je na bloku motoru vpravo (takova zebrovana krabicka se dvema konektory). Jinak mam otazku - jde teoreticky tento super modul namontovat i do Zafiry (1.6 16V)?
Zafira 1.6 16V X16XEL

Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 6551
Registrován: 21 led 2006, 13:03
Bydliště: Ústecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milosh » 10 srp 2008, 16:48

Thomason píše:jj, RJ u 1.6 16V je na bloku motoru vpravo (takova zebrovana krabicka se dvema konektory). Jinak mam otazku - jde teoreticky tento super modul namontovat i do Zafiry (1.6 16V)?
Podle me by to jit melo ale asi bude potreba zadat kod na rozmer pneu, astra ma standart 195x60x15 a zafira 195x65x15 :wink:
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet

Uživatelský avatar
kukajz
Příspěvky: 383
Registrován: 14 říj 2007, 14:12
Bydliště: Vrbové - tam gde mačky robiá mnauu

Příspěvek od kukajz » 10 srp 2008, 17:47

na tejto stránke som si všimol, že RJ je pod ľavým blatníkom.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=68
Tak už som z toho jelen :?
Opel Astra G Caravan r.v.99 1.6 16V X16XEL
OP-COM

Marian
Příspěvky: 802
Registrován: 27 zář 2006, 20:40
Bydliště: Kósek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marian » 10 srp 2008, 17:51

Pod blatníkem je u nafťáka a to nevím jestli u všech.
1.6 to mají na bloku motoru a vedou do něho dva svazky kabelů

Uživatelský avatar
kukajz
Příspěvky: 383
Registrován: 14 říj 2007, 14:12
Bydliště: Vrbové - tam gde mačky robiá mnauu

Příspěvek od kukajz » 10 srp 2008, 18:21

Ahááááá 8) už som sa zľakol že musím dávať dolu blatník 8)
Opel Astra G Caravan r.v.99 1.6 16V X16XEL
OP-COM

Uživatelský avatar
undertaker
Příspěvky: 198
Registrován: 07 dub 2008, 12:46

Příspěvek od undertaker » 10 srp 2008, 19:57

zafira pokial bude z rovnakou RJ ako astra bude fungovat co sa tyka pneu v module PP je servisne menu tam sa nastavuje tip RJ a presny rozmer pneu..

David B.
Příspěvky: 147
Registrován: 29 kvě 2008, 20:36
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od David B. » 18 srp 2008, 22:37

Zdravím všechny na fóru. Omlouvám se za odmlku,ale zdrželo mně měření dojezdu, které se ukázalo složitější než se zdálo. Momentálně to už mám vyřešeno a ještě to pár dnů budu zkoušet. Testoval jsem modul PP delší dobu na třech autech s motorem X16XEL a po otestování jsem přidal ještě funkci korekce spotřeby, protože tři stejná auta a tři rozdílné výsledky. Znásilnil jsem k tomu ještě dva kolegy, kteří mají v autě MID + já sám. Na jednu stranu jsem byl potěšen, že modul PP ukazuje stejné hodnoty jako orig. MID, na druhou stranu jsem zjistil, že jsou zde rozdílné hodnoty od skutečného stavu, což jsme zkoušeli vyjetím nádrže, následným dočerpáním a srovnáním s hodnotou na PP. U jednoho auta byl rozdíl zanedbatelný, u mého auta cca 0.55L a u auta posledního 2.2L. Na ukazateli okamžité spotřeby a spotřeby průměrné se tento rozdíl sice nijak závratně neprojeví, ale zjišťoval jsem proč tomu tak je u známého u Opla, kterého zneužívám pro programování MIDu a ten řekl, že tento rozdíl je běžný a v toleranci a je způsoben rozdílem tlaku v palivové soustavě. Tlak v palivové soustavě se totiž mění, byť v úzké toleranci a má na něj vliv mnoho faktorů (palivové čerpadlo a jeho opotřebování, regulátor tlaku, palivový filtr, hustota paliva, zatížení motoru a pod.). Se změnou tlaku se poté mění i množství paliva, které proteče za jednotku času vstřikovacími ventily a tím je způsoben rozdíl naměřené a skutečné hodnoty. Řeší se to poté korekcí spotřeby.
Jinak v současné době už mám teda hotovy motory X16XEL, X12XE, X14XE, Z14XE, Z16XE, Z16SE. Motory X16SZR, X17DTL, X20DTL (typy, kde se měří střída) mi zdatně testuje Undertaker. Většinu ostatních už mám taky připravenu, ale ještě je nemám úplně vyzkoušeny, protože jsem se zasekl na tom měření dojezdu.

Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 6551
Registrován: 21 led 2006, 13:03
Bydliště: Ústecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milosh » 18 srp 2008, 22:45

Davide supr, my si pockame na kvalitni vyrobek, do vanoc to budes mit ne? :lol: 8)
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet

Odpovědět