Autobaterie
Potřebuji radu. Přítelkyně má 1,6 Astru a asi 1/2 roku starou baterku 55 Ah. Teď auto 6 dní stálo kvůli sněhu a místu před panelákem a baterie úplně mrtvá. Nerosvítí se ani kontrolky natož zatočit startérem. Myslíte, že je dostačující taková baterie? Dá se nějak vyzkoušet jestli není v čudu alternátor?
- Reklama
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
origo je psana 55Ah nekde jsem videl pro tenhle motor i 44Ah ale to bych tam nedaval. ja mam i na svej 1.8 55Ah. Kupoval jsem ji minulej rok v Opelu i s montazi za 1510kc. ted nekdo psal ze je to uz za 1520kc za 55Ah coz je porad dobra cena a prej je to BoschLee-one píše:Potřebuji radu. Přítelkyně má 1,6 Astru a asi 1/2 roku starou baterku 55 Ah. Teď auto 6 dní stálo kvůli sněhu a místu před panelákem a baterie úplně mrtvá. Nerosvítí se ani kontrolky natož zatočit startérem. Myslíte, že je dostačující taková baterie? Dá se nějak vyzkoušet jestli není v čudu alternátor?
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
No a nenechala něco svítit? (třeba vnitřní osvětlení)Lee-one píše:Potřebuji radu. Přítelkyně má 1,6 Astru a asi 1/2 roku starou baterku 55 Ah. Teď auto 6 dní stálo kvůli sněhu a místu před panelákem a baterie úplně mrtvá. Nerosvítí se ani kontrolky natož zatočit startérem. Myslíte, že je dostačující taková baterie? Dá se nějak vyzkoušet jestli není v čudu alternátor?
Protože když se nerozsvítí ani kontrolky, tak to se jentak zničehonic nestane. 55Ah je naprosto dostačující
EX Coupe 2001 2.2 Z22SE
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
Tohle je taky z Oplu. Měnili ji po bouračce. Bosch to ale není, spíš nějaká neznámá značka. Kamarád říkal že je prý nějaká samodobíjecí, má nějaký kontrolní okno který mění barvu podle stavu a taky nemá žádný otvírací špunty (jak jsem zvyklej na dolití vody). Tak jestli s ní třeba nemáte zkušenosti. Nikde se nesvítilo, vše bylo vypnuto. Jen hodiny Takže mi připadá 6 dní stání za trochu rychlý vybíjení.
zkušenosti jsou, i tyto baterie se musí kontrolovat a dobíjet, někdy oko oslepne, a potom je třeba dolít destilku,Lee-one píše:Tohle je taky z Oplu. Měnili ji po bouračce. Bosch to ale není, spíš nějaká neznámá značka. Kamarád říkal že je prý nějaká samodobíjecí, má nějaký kontrolní okno který mění barvu podle stavu a taky nemá žádný otvírací špunty (jak jsem zvyklej na dolití vody). Tak jestli s ní třeba nemáte zkušenosti. Nikde se nesvítilo, vše bylo vypnuto. Jen hodiny Takže mi připadá 6 dní stání za trochu rychlý vybíjení.
a úplně normálně se dobíjí, pokud by byl šparný alt, měl by řidič ruce jako ruský tankista za II světové
dolívací špunty jsou pod tím štítkem, ale je li na ni záruka, dej ji do servisu. hoď foto.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
U mě to tak není, jsem zapoměl zapnutej vypínač, protože jsem si myslel že to vevnitř svítí tím zpožďováním a ráno když jsem přišel do auta, tak světlo uvnitř pořád svítilo.Princ William píše:nevim jak u vas ale u me to zhasne samo cca po 50 minutach i kdyz je zapnutej vypinac. to same je pri otevrenejch dverichSalám píše:No a nenechala něco svítit? (třeba vnitřní osvětlení)
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
a uz jsme zase u toho. nevim jak ty astry delajCharlie píše:U mě to tak není, jsem zapoměl zapnutej vypínač, protože jsem si myslel že to vevnitř svítí tím zpožďováním a ráno když jsem přišel do auta, tak světlo uvnitř pořád svítilo.
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
jestli tam máš po nabití vice jak 13 V tak něco není OK. změř baterii v klidu, nebo po jízdě počkej cca 1 hod.Lee-one píše:Tak jsem to měřil a po nabití davá 14 V a při nastartovaným autě dává 15,6 V. To už je dost ne?
Jinak je to OK.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
baterie
Mám dotaz ohledně autobaterie.Měnil jsem baterii po 5 letech v rámci rychlého servisu.U baterie občas zmizelo zelené oko, ale nechal jsem si ji, že ji použiji do jiného auta. Někde jsem tady četl, že přesto, že to je bezúdržbová baterie, tak se dá oddělat vrchní plastové víko, doplnit voda a pak dobít, ale nevím, jak se to víko dá oddělat (jestli byste mi mohl někdo poradit).
P.S. Ke stáří baterie (nově měněné)bych chtěl říct, že baterie byla čerstvě dovezená do servisu a podle kódu z výroby byla 3 týdny stará (v létě to je třeba horší, protože nejdou baterie tak na odbyt),pokud se týče polemiky ohledně kvality těchto baterií, tak je možnost si přečíst asi před 14 dny vyšel ve Světě motorů test baterií a v něm byly originální baterie Opel hodnoceny jako jedny ze třech nejlepších, daleko hůře dopadly i zde na tomto fóru tak vychvalované baterie Bosch(výsledky testu SM 45/2007 strana 34-35).
P.S. Ke stáří baterie (nově měněné)bych chtěl říct, že baterie byla čerstvě dovezená do servisu a podle kódu z výroby byla 3 týdny stará (v létě to je třeba horší, protože nejdou baterie tak na odbyt),pokud se týče polemiky ohledně kvality těchto baterií, tak je možnost si přečíst asi před 14 dny vyšel ve Světě motorů test baterií a v něm byly originální baterie Opel hodnoceny jako jedny ze třech nejlepších, daleko hůře dopadly i zde na tomto fóru tak vychvalované baterie Bosch(výsledky testu SM 45/2007 strana 34-35).
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko