Autobaterie

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Odpovědět
Lee-one
Příspěvky: 13
Registrován: 19 zář 2007, 16:10

Příspěvek od Lee-one » 21 lis 2007, 11:56

Potřebuji radu. Přítelkyně má 1,6 Astru a asi 1/2 roku starou baterku 55 Ah. Teď auto 6 dní stálo kvůli sněhu a místu před panelákem a baterie úplně mrtvá. Nerosvítí se ani kontrolky natož zatočit startérem. Myslíte, že je dostačující taková baterie? Dá se nějak vyzkoušet jestli není v čudu alternátor? :roll:

Reklama
 

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 21 lis 2007, 12:11

Lee-one píše:Potřebuji radu. Přítelkyně má 1,6 Astru a asi 1/2 roku starou baterku 55 Ah. Teď auto 6 dní stálo kvůli sněhu a místu před panelákem a baterie úplně mrtvá. Nerosvítí se ani kontrolky natož zatočit startérem. Myslíte, že je dostačující taková baterie? Dá se nějak vyzkoušet jestli není v čudu alternátor? :roll:
origo je psana 55Ah nekde jsem videl pro tenhle motor i 44Ah ale to bych tam nedaval. ja mam i na svej 1.8 55Ah. Kupoval jsem ji minulej rok v Opelu i s montazi za 1510kc. ted nekdo psal ze je to uz za 1520kc za 55Ah coz je porad dobra cena a prej je to Bosch :!:
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Salám
Příspěvky: 1568
Registrován: 26 čer 2006, 14:56
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Salám » 21 lis 2007, 12:12

Lee-one píše:Potřebuji radu. Přítelkyně má 1,6 Astru a asi 1/2 roku starou baterku 55 Ah. Teď auto 6 dní stálo kvůli sněhu a místu před panelákem a baterie úplně mrtvá. Nerosvítí se ani kontrolky natož zatočit startérem. Myslíte, že je dostačující taková baterie? Dá se nějak vyzkoušet jestli není v čudu alternátor? :roll:
No a nenechala něco svítit? (třeba vnitřní osvětlení)
Protože když se nerozsvítí ani kontrolky, tak to se jentak zničehonic nestane. 55Ah je naprosto dostačující

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 21 lis 2007, 12:13

Salám píše:No a nenechala něco svítit? (třeba vnitřní osvětlení)
nevim jak u vas ale u me to zhasne samo cca po 50 minutach i kdyz je zapnutej vypinac. to same je pri otevrenejch dverich :!:
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Lee-one
Příspěvky: 13
Registrován: 19 zář 2007, 16:10

Příspěvek od Lee-one » 21 lis 2007, 12:43

Tohle je taky z Oplu. Měnili ji po bouračce. Bosch to ale není, spíš nějaká neznámá značka. Kamarád říkal že je prý nějaká samodobíjecí, má nějaký kontrolní okno který mění barvu podle stavu a taky nemá žádný otvírací špunty (jak jsem zvyklej na dolití vody). Tak jestli s ní třeba nemáte zkušenosti. Nikde se nesvítilo, vše bylo vypnuto. Jen hodiny :) Takže mi připadá 6 dní stání za trochu rychlý vybíjení.

Uživatelský avatar
Defender
Příspěvky: 5792
Registrován: 31 srp 2006, 19:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Defender » 21 lis 2007, 14:12

Jaký hodiny :?
Mobil : 602318645

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 21 lis 2007, 22:10

Lee-one píše:Tohle je taky z Oplu. Měnili ji po bouračce. Bosch to ale není, spíš nějaká neznámá značka. Kamarád říkal že je prý nějaká samodobíjecí, má nějaký kontrolní okno který mění barvu podle stavu a taky nemá žádný otvírací špunty (jak jsem zvyklej na dolití vody). Tak jestli s ní třeba nemáte zkušenosti. Nikde se nesvítilo, vše bylo vypnuto. Jen hodiny :) Takže mi připadá 6 dní stání za trochu rychlý vybíjení.
zkušenosti jsou, i tyto baterie se musí kontrolovat a dobíjet, někdy oko oslepne, a potom je třeba dolít destilku,
a úplně normálně se dobíjí, pokud by byl šparný alt, měl by řidič ruce jako ruský tankista za II světové :P
dolívací špunty jsou pod tím štítkem, ale je li na ni záruka, dej ji do servisu. hoď foto.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Charlie
Příspěvky: 1047
Registrován: 14 čer 2006, 12:16
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charlie » 22 lis 2007, 12:36

Princ William píše:
Salám píše:No a nenechala něco svítit? (třeba vnitřní osvětlení)
nevim jak u vas ale u me to zhasne samo cca po 50 minutach i kdyz je zapnutej vypinac. to same je pri otevrenejch dverich :!:
U mě to tak není, jsem zapoměl zapnutej vypínač, protože jsem si myslel že to vevnitř svítí tím zpožďováním a ráno když jsem přišel do auta, tak světlo uvnitř pořád svítilo.
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 22 lis 2007, 12:38

Charlie píše:U mě to tak není, jsem zapoměl zapnutej vypínač, protože jsem si myslel že to vevnitř svítí tím zpožďováním a ráno když jsem přišel do auta, tak světlo uvnitř pořád svítilo.
a uz jsme zase u toho. nevim jak ty astry delaj :!: :wink:
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Charlie
Příspěvky: 1047
Registrován: 14 čer 2006, 12:16
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charlie » 22 lis 2007, 12:39

Asi co kus, to originál :)
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,

Lee-one
Příspěvky: 13
Registrován: 19 zář 2007, 16:10

Příspěvek od Lee-one » 22 lis 2007, 13:11

Tak jsem to měřil a po nabití davá 14 V a při nastartovaným autě dává 15,6 V. To už je dost ne? :(

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 22 lis 2007, 22:10

Lee-one píše:Tak jsem to měřil a po nabití davá 14 V a při nastartovaným autě dává 15,6 V. To už je dost ne? :(
jestli tam máš po nabití vice jak 13 V tak něco není OK. změř baterii v klidu, nebo po jízdě počkej cca 1 hod.
Jinak je to OK.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

sepp
Příspěvky: 20
Registrován: 22 črc 2006, 20:38

baterie

Příspěvek od sepp » 24 lis 2007, 18:00

Mám dotaz ohledně autobaterie.Měnil jsem baterii po 5 letech v rámci rychlého servisu.U baterie občas zmizelo zelené oko, ale nechal jsem si ji, že ji použiji do jiného auta. Někde jsem tady četl, že přesto, že to je bezúdržbová baterie, tak se dá oddělat vrchní plastové víko, doplnit voda a pak dobít, ale nevím, jak se to víko dá oddělat (jestli byste mi mohl někdo poradit).
P.S. Ke stáří baterie (nově měněné)bych chtěl říct, že baterie byla čerstvě dovezená do servisu a podle kódu z výroby byla 3 týdny stará (v létě to je třeba horší, protože nejdou baterie tak na odbyt),pokud se týče polemiky ohledně kvality těchto baterií, tak je možnost si přečíst asi před 14 dny vyšel ve Světě motorů test baterií a v něm byly originální baterie Opel hodnoceny jako jedny ze třech nejlepších, daleko hůře dopadly i zde na tomto fóru tak vychvalované baterie Bosch(výsledky testu SM 45/2007 strana 34-35).

Effe
Příspěvky: 158
Registrován: 11 kvě 2006, 21:30
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Effe » 24 lis 2007, 19:54

Tak na to jsem taky zvědavý.Jak se pod ten štítek dostat ?Otvírákem na konzervy? :D

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 26 lis 2007, 12:33

jak rikam ja. nejsem vubec zadnym zastancem origo ci neorigo dilu nebot ne vse je nejlepsi ale k jeste k tej origo baterii za ty penize neni co resit jsem s touhle baterii naprosto SPOKOJEN :!:
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Odpovědět