Pevne handsfree

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Radoš 92
Moderátor
Příspěvky: 8697
Registrován: 27 úno 2007, 00:08
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radoš 92 » 07 črc 2007, 01:54

Taky mám dotaz. Měl jsem originál CAR 300 a zapojené handsfree a bylo to plně funkční. Když zvonil telefon, autorádio se samo ztlumilo - na displeji se objevilo "mute" a po skončení hovoru dále hrálo. Vyměnil jsem autorádio a nevím, jak mám zapojit teď ten telefon, neboť když drát, který vede od handsfree dám na kontakt rádia, tam kde je v návodu uvedeno "telefon mute", tak při zapnutí rádia mi "mute" svítí stále a rádio nehraje. Prostě to je tak stále. Potřebuju to mít zapojeno tak jak to bylo. Totiž aby hrálo rádio a při příchozím, nebo odchozím hovoru se rádio ztlumilo. Prosím poraďte. Díky.
Aktuální: Opel Zafira B 1.8 | Z18XER . . . . Opel Astra G 1.8 | X18XE1
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE

Reklama
 

Radoš 92
Moderátor
Příspěvky: 8697
Registrován: 27 úno 2007, 00:08
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radoš 92 » 10 črc 2007, 22:47

Tak jsem se zase dostal k tomu, abych to rozebral a kouknul na to zapojení. (viz výše) Od pevné sady, respektive od jednotky ze které vedou komplet kabely, (mihrofon, reproduktor, anténa - vše od handsfree), vedou dva dráty. červený a žlutý. Červený vede k napájení, je ve svorkovnici spojen s červeným kabelem, který napájí autorádio. Žlutý byl originál zapojen na CAR 300 na ztlumení telefonu. Na novém autorádiu, je jen jeden kontakt pro připojení telefonu - mute. Tam, když ho připojím, vždy mi při zapnutí rádia svítí na displeji "mute", ačkoliv telefon není v autě. Červený drát můžu dávat kam chci a pořád je to stejné, nevím jak dál. Poraďte mi klucí....
Aktuální: Opel Zafira B 1.8 | Z18XER . . . . Opel Astra G 1.8 | X18XE1
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE

Uživatelský avatar
medva1
Příspěvky: 250
Registrován: 15 pro 2006, 06:50
Bydliště: Praha-Západ, Štěchovice

Příspěvek od medva1 » 16 črc 2007, 12:19

Radoš 92 píše:Tak jsem se zase dostal k tomu, abych to rozebral a kouknul na to zapojení. (viz výše) Od pevné sady, respektive od jednotky ze které vedou komplet kabely, (mihrofon, reproduktor, anténa - vše od handsfree), vedou dva dráty. červený a žlutý. Červený vede k napájení, je ve svorkovnici spojen s červeným kabelem, který napájí autorádio. Žlutý byl originál zapojen na CAR 300 na ztlumení telefonu. Na novém autorádiu, je jen jeden kontakt pro připojení telefonu - mute. Tam, když ho připojím, vždy mi při zapnutí rádia svítí na displeji "mute", ačkoliv telefon není v autě. Červený drát můžu dávat kam chci a pořád je to stejné, nevím jak dál. Poraďte mi klucí....
ono záleží na tom jaké autorádio máš a jestli vůbec umí hands free.... jinak je divné že ti furt MUTEuje leda že by byla zblblá handsfree sada a porád posílala signál jako že se telefonuje :shock: :shock:
ASTRA-G CARAVAN 1,4-16V-66kW EDITION 2000

Radoš 92
Moderátor
Příspěvky: 8697
Registrován: 27 úno 2007, 00:08
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radoš 92 » 16 črc 2007, 13:58

No právě, musím s tím zajet do servisu, kde dělají handsfree. Oni mi poradí. Právě že na druhé - origoš rádio to normál fungovalo a tohle to podle návodu umí taky....ale.......
Aktuální: Opel Zafira B 1.8 | Z18XER . . . . Opel Astra G 1.8 | X18XE1
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE

Uživatelský avatar
medva1
Příspěvky: 250
Registrován: 15 pro 2006, 06:50
Bydliště: Praha-Západ, Štěchovice

Příspěvek od medva1 » 16 črc 2007, 14:13

Radoš 92 píše:No právě, musím s tím zajet do servisu, kde dělají handsfree. Oni mi poradí. Právě že na druhé - origoš rádio to normál fungovalo a tohle to podle návodu umí taky....ale.......
no já jsem měl CAR400 a přecházel jsem na čistokrevnýho DAYTONA no a taky jsem potřeboval novou redukci v zásadě musí vest od hands free k radiu minimálně 3 dráty tak aby to fungovalo tak jak ty chceš ty se zmiňuješ jen o jednom drátu...... a max. 6 drátů...... ten jedem má za ukol právě jen to ztlumení rádia nic víc zvuk ti jím neproleze :shock: :shock: :shock: uděla to mute což je podle toho co píšeš správně další dva jsou na mono zvuk do repro a 3dráty na napájení
ASTRA-G CARAVAN 1,4-16V-66kW EDITION 2000

Radoš 92
Moderátor
Příspěvky: 8697
Registrován: 27 úno 2007, 00:08
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radoš 92 » 16 črc 2007, 14:15

No, možná jo, nebudu si s tím dělat hlavu, nechám to odborníkům....
:D
Aktuální: Opel Zafira B 1.8 | Z18XER . . . . Opel Astra G 1.8 | X18XE1
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE

ondrazalsky
Příspěvky: 365
Registrován: 06 lis 2006, 09:20
Bydliště: Havířov

Příspěvek od ondrazalsky » 16 črc 2007, 16:47

je to ten červený ...!! NE, MODRÝ!!!! stříhej modrý drát...!!!! :)

a bum...
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm

Odpovědět