tak ja to jeste upresnim. krouzek na multifunkci musi mit celkem sest vodicu. dva (zlute) na bagl a ctyri na (klakson a mutlifunkci). jsou to pouze dve svorky. kruzek nepodporujici multifunkci ma pouze dva a dva vodice (na bagl a na klakson) tedy celkem ctyri vodice. krouzkem by melo jit otacet lehce bez odporu. pojistka je uprostred krouzku. musi se drzet kdyz se s ni otaci rucne. na kazdou stranu musi jit otacet krouzkem 2,5 otacky nekdy i skoro tri ale to je jedno (ostatne je to i na tom krouzku napsane). sipka by mela smerovat do toho zobacku. svorky nacvaknes do volantu a do baglu (zluta) ta ma i pojistku. jinak na sundani volantu potrebujete 16 klic nejlepe vorech. na sundani baglu jsou opet zezadu volantu hvezdicky. hlavne nez odpojite airbag tak si odpojte baterku multifunkci zdar
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
Ďakujem za odpoveď. Myslel som si to , že by mal byť car 400 ale radšej som si to nechal potvrdiť. A ohľadom airbagu? Keď ste menili volant airbag ste nechali pôvodny? sedel vám ? čau
Ahoj všem, jsem tu nový, fotky s autem připravuji, jinak super fórum....chtěl bych ale upřesnit problematiku vývodu z konektoru na kroužku pro multifunkci???? Z toho hlavního konektoru má jít kolik vodičů? Z toho obrázku co je nahoře vyfocen to chápu že to asi není on a z hrůzou zjišťuju že jsem si z vrakoviště přivezl taky bez multifunkce... Z toho hlavního konektoru na kroužku jdou dva žlutý, to jsem pochopil je bágl a hned vedle je modročervený, šedivý,hnědobílý a hnědý (celkem 6)...prostě vypadá stejně jak na té fotce....je pro multifunkci????