Kryt konektoru pre diagnostiku.

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Odpovědět
Tressilian
Příspěvky: 10
Registrován: 24 úno 2007, 11:08
Bydliště: L. Fullu 7, Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Kryt konektoru pre diagnostiku.

Příspěvek od Tressilian » 11 bře 2007, 20:16

Ako sa otvara ten kryt? je na to treba nejaky kluc, hak?

Vazne netusim a dnes som ho chcel otvorit a nesiel ziadnym sposobom... Obrázek


ako to mam otvorit?
Co je to auto?

o.O

Reklama
 

Uživatelský avatar
sovicka
Příspěvky: 719
Registrován: 01 bře 2007, 19:55
Bydliště: Prágl / HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sovicka » 11 bře 2007, 21:54

pokud myslíš kryt hned pod hlavicí ruční brzdy, tak ten stačí pouze "odpáčit" šroubovákem v místě spoje s rámečkem řadící páky...
samotná krytka konektoru je jištěna tuším jedním jazýčkem

cheops
Příspěvky: 75
Registrován: 11 led 2007, 09:56
Bydliště: Zahorie (SR)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cheops » 12 bře 2007, 10:33

Mam tiez doma prevodnik (domaca vyroba podla schemy z tohto fora) a chcem sa opytat, ktore konektory mam napojit...
Vystupy su 3: GND, +12V, Data Line. Nemal som este cas dat dole ten kryt pred ruckou a chcem sa poradit dopredu, nez nieco pokazim.
Dik
Astra G Caravan, X16XEL, 2000 + LPG ELPIGAZ

Diagnostika OP-COM v1.39 EN (MA, BA-po dohode)

Odpovědět