výměna multitimeru
výměna multitimeru
ahoj chci se pro jistotu zeptat zda bude multitimer stejný z astry g 1,6 16v r.v. 99 XEL combi jako v astře 1,6 16v r.v. 02 XE sedan.každá má totíž jinou pujistkovku ve staré jsou pijistky větší a je jich tam mín a jsou i jinak poskládané.nejde mi totíž zadní stěrač ale relé cvaká ,motorek je ok svazek od zadního světla taky ok akorát se nevyznám v tom svazku v A sloupku ta velká kostka s hodně dráty.tak mě jako poslední možnost napadl zmíněný multitimer díky moc
astra G 1,6 16v XE 2002
- Reklama
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: výměna multitimeru
Pokud relé cvaká (dostává impuls od multitimeru), tak bude mulťák v pořádku. Musíš měřit - v konektoru do pátých dveří musíš na pinu 5 (černo-fialový 1,5mm) naměřit stálých 12V a na pinu 4 (modrý 1,5mm) 12V podle sepnutí relé. Nejlépe měřit proti pinu 1 (hnědá 4mm), kde je trvalá kostra. Pokud zde naměříš, co máš, tak potom buď motorek (doběhový kontakt) nebo kabeláž ve dveřích.
Zde je i schema.
Zde je i schema.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Re: výměna multitimeru
to jsem zkoušel rozpojil jsem tu svorkovnici za zadním světlem a přes žárovku jsem to zkoušel .bud žárovka svítila stále a nebo né takže si myslím že mám problém mezi pojistkovkou a 5 dveřmi.elektrice vubec nerozumím jen sjem ruzně zkoušel tyto popsané drátky propojit a měl jsem při tom zapnutý zadní stěrač a čekal kdy to aspon blikne.nemám žádný měřák a tak to vidím na návštěvu autoelektrikáře.motorek jsem měl venku a na baterce se normálně točil,ještě mě napadla jedna věc možná s tím souvysející mám odstřihnutý drátek aby se mi nespustily stěrače při ostřiku skla.
astra G 1,6 16v XE 2002
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: výměna multitimeru
Zkus to relé v pojistkové skříňce prohodit třeba za relé od zadní mlhovky. Měly by být stejné.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Re: výměna multitimeru
to bylo první co jsem udělal taky jen cvaká,dnes jsem jěště proměřil 3 kabely v 5tých dveří(hnědy, modrý a černofilový a jsou pruchozí,takže problém bude mezi pojiskovkou a svorkovnicí u zadního světla.ale jinak dik za každou odpověd
astra G 1,6 16v XE 2002
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: výměna multitimeru
Zkus ještě tu žárovku připojit na hnědý a černo-fialový, při zapnutém zapalování musí trvale svítit. Dále žárovku mezi hnědý a modrý - musí blikat podle spínání relé pro zadní stěrač.marve1 píše: ...dnes jsem jěště proměřil 3 kabely v 5tých dveří(hnědy, modrý a černofilový a jsou pruchozí,takže problém bude mezi pojiskovkou a svorkovnicí u zadního světla...
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)