Diagnostika OP-COM
Re: Diagnostika OP-COM
Hoj pánové tak se také konečně řadím do řad majitelů činské diagnostiky. Nejprve jsem se teda potýkal s usb driver, ale nakonec jsem na netu našel nějaké pomocí kterých to už funguje. Po nabití netbooku jsem běžel teď k autu. Doma už to konečně po spuštění a připojení kabelu neházelo chybu, ale kabel se připojil tak honem do auta.
V autě jsem to připojil, ale moc se tomu nechtělo. Nakonec jsem nastartoval a povedlo se mi smazat chybu airbagu (mojí vinou při demontáži volantu a zapomenutí připojení baterie).
Nechtěl jsem z obav prozatím moc do ničeho hrabat, ale zaujali mě tam chyby, kterým i po přeložení moc nerozumím.
P0230 - Ukazatel palivového čerpadla
P1410 - Ukazatel "foukače" (ventilátoru) dodatkového vzduchu / ukazatel klimatizace - klimu nemám takže může se jednat o problém s tím fukarem při studeném autě? Jako že nefunguje?
P0443 - Porucha odvětrávacího ventilu v obvodu/systému odvětrávání nádrže
P1405 - Poškození ventilu EGR - dá se tomu rozumět tak, že autu vadí dle slov majitele zaslepení EGR ventilu?
Chyby jsem smazal tak uvidím kolik a jaké se případně objeví, ale za dobu od smazání po odchod z auta tam prozatím nic nevyskočilo a hlavně zmizla kontrolka airbagu na přístrojovce.
A udělal jsem pár screenů obrazovky mohl by mi někdo říct co to tam vůbec je? Například keyword jakože jsou v paměti dva klíče? Co je to ten Alpha code: NL? Rozumím tam snad jen tomu VIN.
Mimochodem dotaz ta diagnostika je tak náročná na paměť a procesor? Mám netbook Asus transformer t100, který by měl mít procesor: Z3740(1.33/1.86GHz 4jádra/4vlákna) a 2GB ram a 32GB ssd disk a dost to vše trvalo.
Snažím se od odpoledne přelouskat celé toto téma, ale je toho dost.
V autě jsem to připojil, ale moc se tomu nechtělo. Nakonec jsem nastartoval a povedlo se mi smazat chybu airbagu (mojí vinou při demontáži volantu a zapomenutí připojení baterie).
Nechtěl jsem z obav prozatím moc do ničeho hrabat, ale zaujali mě tam chyby, kterým i po přeložení moc nerozumím.
P0230 - Ukazatel palivového čerpadla
P1410 - Ukazatel "foukače" (ventilátoru) dodatkového vzduchu / ukazatel klimatizace - klimu nemám takže může se jednat o problém s tím fukarem při studeném autě? Jako že nefunguje?
P0443 - Porucha odvětrávacího ventilu v obvodu/systému odvětrávání nádrže
P1405 - Poškození ventilu EGR - dá se tomu rozumět tak, že autu vadí dle slov majitele zaslepení EGR ventilu?
Chyby jsem smazal tak uvidím kolik a jaké se případně objeví, ale za dobu od smazání po odchod z auta tam prozatím nic nevyskočilo a hlavně zmizla kontrolka airbagu na přístrojovce.
A udělal jsem pár screenů obrazovky mohl by mi někdo říct co to tam vůbec je? Například keyword jakože jsou v paměti dva klíče? Co je to ten Alpha code: NL? Rozumím tam snad jen tomu VIN.
Mimochodem dotaz ta diagnostika je tak náročná na paměť a procesor? Mám netbook Asus transformer t100, který by měl mít procesor: Z3740(1.33/1.86GHz 4jádra/4vlákna) a 2GB ram a 32GB ssd disk a dost to vše trvalo.
Snažím se od odpoledne přelouskat celé toto téma, ale je toho dost.
- Reklama
Re: Diagnostika OP-COM
Diagnostika nie je náročná na rýchlosť procesora ani na veľkosť operačnej pamäte. Stačia minimálne požiadavky na počítač. Pomaly môžu komunikovať riadiace jednotky auta, tam sú použité procesory s podstatne nižšou rýchlosťou. Uložené chyby v pamäti závad mohli byť zapísané pri nejakej manipulácií s konektormi, poistkami a podobne.
Astra G 1.4 Twinport
- monty.roman
- Příspěvky: 473
- Registrován: 25 kvě 2014, 13:47
- Bydliště: Chrudim/Slatiňany
Re: Diagnostika OP-COM
To co máš, má nepatrně jiný rozhraní než klon OPCOMu, kterej mám doma já ale v podstatě to bude to samý.Po připojení k jednotce motoru, chlazení, airbagu, nebo jakýkoliv jiný, máš v levý části okna log, kde se vypisuje stav diagnostiky. To podstatný je napravo, kde máš tlačítka Fault codes (vyčtení chybových kódů z dané jednotky), Measuring blocks (čtení hodnot čidel - pro záznam živých dat) a jiné. Hlavně každá jednotka umí vyčíst jiná data. Z jednotky motoru vyčteš třeba otáčky, teplotu, stav EGR, lambdy, váhy vzduchu a další.
[b]Astra G sedan 1.8, X18XE1, 100 edition, Ethanol E85, OPCOM 1.39 ENG[/b]
Galerie zde: http://1drv.ms/1JE7gpZ
Galerie zde: http://1drv.ms/1JE7gpZ
Re: Diagnostika OP-COM
Díky za popis. Snad se s tím naučím. Jinak na cd byl buď tento program nebo opcom 201008 nějaký čína klon
Re: Diagnostika OP-COM
Koupil jsem si čínskou verzi OP-COM a mám problémy se spuštěním SW který k tomu byl přiložen, resp. problémy s jeho spuštěním. Při instalaci na PC se systémem XP to nejdřív vyžadovalo doinstalovat MS Framework, ale přesto se mi při pokusu o spuštění zobrazí hláška kterou přikládám v příloze. Při pokusu o spuštění na Win7 (64bit) se mi pro změnu zobrazí "Adminrights required!!!" Tušíte prosím někdo v čem by mohl být problém nebo kde dělám chybu? (jinak instalace proběhne normálně)
Re: Diagnostika OP-COM
spusti to cez prave tlacitko mysi a spustit ako administrator / run as administrator
Re: Diagnostika OP-COM
zdravím
hľadám niekoho v Prahe, kto má op-com vedel by mi nastaviť BC a nepýtal by za to veľké peniaze ako priamo v Oplu. Mám Astra J sports tourer 1,7 cdti 2011 a len zakladný displej na palubnom počítači. Ukazuje mi to len koľko ma auto najazdené, stav oleja. Na nete som sa dočítal, že sa to dá cez op-com nastaviť. Nájde sa tu niekto ochotný z Prahy po prípade blízkeho okolia?
hľadám niekoho v Prahe, kto má op-com vedel by mi nastaviť BC a nepýtal by za to veľké peniaze ako priamo v Oplu. Mám Astra J sports tourer 1,7 cdti 2011 a len zakladný displej na palubnom počítači. Ukazuje mi to len koľko ma auto najazdené, stav oleja. Na nete som sa dočítal, že sa to dá cez op-com nastaviť. Nájde sa tu niekto ochotný z Prahy po prípade blízkeho okolia?