velký odběr proudu v klidovém stavu

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Odpovědět
eeee
Příspěvky: 3
Registrován: 24 bře 2016, 19:39

velký odběr proudu v klidovém stavu

Příspěvek od eeee » 24 bře 2016, 20:54

dobrý den
jelikož jsem nenašel žádné podobné téma,založil jsem nové,pokud je zde,tak se předem omlouvám.
Zafira 1999 X16XEL
V klidovém stavu odběr z baterie cca 5A!
to ještě nic není-klíček v poloze 2-odběr cca 15A,postupně se samo roztočí čerpadlo posilovače,aniž by byl nastartovaný motor.
další postřeh-při postupném odpojování hl.pojistek F1-8,klidový proud stále cca 5A
při připojení baterie-klíček v poloze 0 ručičky na palub. desce do záporných poloh,jako kdyby byly přepolované.
při zapnutí ventilátoru na nejvyšší otáčky se na chvilku rozsvítí kontrolka abs.
Má někdo dobrou radu?
díky za ospověď
E.

Reklama
 

Uživatelský avatar
vasekpetr1
Příspěvky: 3106
Registrován: 24 led 2006, 08:33
Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče

Re: velký odběr proudu v klidovém stavu

Příspěvek od vasekpetr1 » 25 bře 2016, 18:01

Co poradit? Začal bych kontrolou průchodek dveří, pokud budou v pořádku, tak začít tahat ven jednu pojistku po druhé, až přijdeš na to, u které ten velký odběr přestal. Klidně začni pojistkami v motoru. Až to budeš vědět, dej sem info - číslování pojistek v motoru je na krytu zevnitř. doufám, že se ti nepovedlo přepólovat baterku. Jaké je napětí na baterce, když ti jdou ty budíky do mínusu? Toto ukazuje stav vybití baterky.
F1.8 - napájení ventilátoru přes ŘJ chlazení.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.

A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)

eeee
Příspěvky: 3
Registrován: 24 bře 2016, 19:39

Re: velký odběr proudu v klidovém stavu

Příspěvek od eeee » 26 bře 2016, 16:56

Tak F1-8 v motoru už jsem vyndal,ale nic,tak jsem šel dál-startér -odpojený -bezezměny,odpojení alternátoru odběr 0A,takže asi probitá dioda v usměrňovači, už je venku tak pak dám vědět.

Uživatelský avatar
vasekpetr1
Příspěvky: 3106
Registrován: 24 led 2006, 08:33
Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče

Re: velký odběr proudu v klidovém stavu

Příspěvek od vasekpetr1 » 26 bře 2016, 17:42

Toto stejně nechápu: když se proflákne dioda, tak je to tvrdý zkrat, zvlášť u usměrňovacích diod. Nějaký mezistav, že by propouštěla jen těch 5 amper, to neznám. Jedině že by to bylo v regulátoru přes nějaký odpor.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.

A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)

eeee
Příspěvky: 3
Registrován: 24 bře 2016, 19:39

Re: velký odběr proudu v klidovém stavu

Příspěvek od eeee » 30 bře 2016, 17:41

Mě to taky hlava nebere,ale dnes nový diod.blok, regulátor přežil,vše jede jak má.Klidový odběr 10mA

Uživatelský avatar
ssrotak
Příspěvky: 144
Registrován: 14 črc 2009, 20:42
Bydliště: Staměřice

Re: velký odběr proudu v klidovém stavu

Příspěvek od ssrotak » 30 bře 2016, 18:07

tak tak 10 mA a když blikne led dioda origo radia tak 12 mA , mám to tak 8)
astra-g-caravan 1.4 16v x14xe/ 2000

Odpovědět