mám dotaz koupil jsem angel eys na astru F. v tlumených světlech je čočka v dálkových klasická parabola.
Dostal jsem nápad. Nacpat do té čočky klasickou H4 a mít v té čočce tlumenou i dálkovou. Chci se zeptat, máte nekědo zkušennost jestli to ten krycí plast vydrží?
Druhý nápad byl to stejné nacpat i do dálkových. Jediné z čeho tady mám strach, tak aby to někoho neoslňovalo. Kdyby v dálkové parabole svítilo tlumené vlákno z H4 a pak dálkově.
tak si kup pořádné žárovky, třeba Osram Night Breaker.
Vím, o čem mluvím...
Opel Astra F Caravan X17DTL (už má novou majitelku)=>
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583
Ty tam momentálně mám. Je to znatelně lepší, ale stále to není dostačující. Když se vedle mě postaví kámoš s dvojkovou oktávou s úplně obyčejnýma žárovkama, tak mu to svítí více.
Sprav to co ja. Zmier sa s tym ze tie tuzingove Angel eyes svetla nikdy nebudu dobre svietit a vyhod ich do kosa alebo este lepsie spál ich. Kup si klasicke Njoy alebo xenony a potom budes spokojny.
totéž jsem řešil já, nakonec jsem radši obětoval pár hodin práce a rozleštil stará njoy světla věnovaná od kamaráda a DEPO xenon lampy jsem prodal tady na fóru.
upřímně je to rozdíl jako noc a den.
přidávám foto z tstování mých lamp pro srovnání (při pohledu zepředu - vlevo NJOY originál lampa, vpravo DEPO xenon).
Přílohy
[b]Astra G sedan 1.8, X18XE1, 100 edition, Ethanol E85, OPCOM 1.39 ENG[/b]
Galerie zde: http://1drv.ms/1JE7gpZ
Pánové,kolega ale řeší Fkovou astruli...
Můj názor...nevim co je v enžlajs standartně za žárovky (H7/H3?),ale překopávat to na 2x H4 mi přijde totálně mimo,páč za:
a) H7/H3 má menší patici = H4 se ti tam nevejde (?)
b) i kdyby se ti podařilo žárovky usadit,bude to svítit všude možně jen ne tam jam chceš,páč paraboly jsou stavěné na původní žárovky
c) musel by jsi překopat / posílit el.instalaci
Takže za mě:
a) sehnat originální světla,popř. nechat nově pokovit paraboly v případě vysvícení + Osram NB
b) namontovat HID (v čočkách by to nemuselo být tak okatý) do angel eyes
Jak píšeš o těch HIDech do čočky to mě dnes napadlo a už jsem koukal na fora jak to tam kluci montovali. To mi příjde asi jako nejlepší řešení - souhlasím s tebou.
Finální představa je teda taková, dát do čoček HID.
Do dálkových Osram NB.
Jediné co mi ještě chybí, tak vymyslet to tak aby čočka s tlumenou svítila pořád i když jsou zapnuté dálky.
No jo,H1 jsou prostě bludičky...(předface Laguna 1 má dvojitou parabolu s H1 a je to taky zoufalý)...
Ovšem i když dáš do potkávaček HID a do dálek Osram NB,tak po přepnutí na dálky to bude i tak jako když zhasneš...
a zaujala mě tato odpověď. Nejsem moc přes elektriku, půjde to takhle i u Astry? Jestli chápu od ovladače světel napojím drát do páčky na přepínání světel. A tam to napojím tak, že když se přepne na dálkové, tak půjde proud do obou drátů?
Řekl bych, že výrobce světel doporučuje nějaký způsob zapojení. Pokud ne, Upravil bych zapojení tak, aby odpovídalo zapojení originálních xenonů. U těch totiž při dálkových světlech také svítí tlumené (výbojka xenonů). Při tomto zapojení rozhodně nic neodpálíš nebo nezničíš. Spočívá to v dotažení jednoho drátu od vypínače světel k páčce na přepínání tlumené/dálkové. Stejně jako spousta lidí jsem si i já xenony dodělával (origo světlomety) a abych si ušetřil přáci, udělal jsem si jen 5cm propojku a propojil s ní drát vedoucí od vypínače světel s drátem, který napájí tlumené světla(tuším, že žluto/zelený). Oba dva jsou u páčky dálkové/tlumené. Takže propojíš jen dva dráty u svorkovnice páčky. Tím zabezpečíš, že do tlumených světel půjde proud vždy když bude zapnutý otočný ovladač světel nehledě na to, v jaké poloze je přepínač dálkové tlumené. Druhá možnost je ta, která je uvedena ve schématu ke xenonům, to osadíš konektorem a drátem volnou pozici ve vypínači světel a druhou stranu opět připojíš k drátu vedoucímu do tlumených světel. Výsledek je stejný. Chce to jen kus drátu, měřák, abys zjistil jaký je který drát a propojku, kterou je vhodné naletovat na původní dráty a důkladně zaizolovat.