KLIMATIZACE

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Odpovědět
StrmiskaLukas
Příspěvky: 39
Registrován: 31 črc 2010, 17:42
Bydliště: Dobšice okres Znojmo

KLIMATIZACE

Příspěvek od StrmiskaLukas » 25 črc 2015, 16:15

Dobrý den mám jeden dotaz : mam stra G caravan 1.7 dtl isuzu 55kw
pri zapnuti klimatizece kompresor normalne bezi klima chladi ale nezapnou se vrtule chlazeni az po vypnuti klimy se vrtule zapne cca na deset vterin a vypne prosim co by to mohlo byt ??????
nova napln pred dvema dny vymenen i tlakovy ventil , pojistky ok
predem dekuji za rady

Reklama
 

jp1
Příspěvky: 208
Registrován: 17 lis 2007, 09:45
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: KLIMATIZACE

Příspěvek od jp1 » 26 črc 2015, 20:49

zkus si počíst tady:
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 22#p470322
a kolik máš vrtulí? jaký rok je tvoje Astra?
Opel Astra G kombi 1,6i 16V 2007

StrmiskaLukas
Příspěvky: 39
Registrován: 31 črc 2010, 17:42
Bydliště: Dobšice okres Znojmo

Re: KLIMATIZACE

Příspěvek od StrmiskaLukas » 27 črc 2015, 17:05

vau helejednu vpredu a druhou hlavni u motoru a rok je 2000

sweeper
Příspěvky: 104
Registrován: 18 úno 2013, 12:32
Bydliště: Stredoceský kraj

Re: KLIMATIZACE

Příspěvek od sweeper » 27 črc 2015, 18:45

StrmiskaLukas píše:Dobrý den mám jeden dotaz : mam stra G caravan 1.7 dtl isuzu 55kw
pri zapnuti klimatizece kompresor normalne bezi klima chladi ale nezapnou se vrtule chlazeni az po vypnuti klimy se vrtule zapne cca na deset vterin a vypne prosim co by to mohlo byt ??????
nova napln pred dvema dny vymenen i tlakovy ventil , pojistky ok
predem dekuji za rady
Mam ten isty problem, klima funguje, vrtule sa neroztocia a nechce sa im ani na tvrdo prikazom cez opcom.
Astra G Caravan, X18XE1

StrmiskaLukas
Příspěvky: 39
Registrován: 31 črc 2010, 17:42
Bydliště: Dobšice okres Znojmo

Re: KLIMATIZACE

Příspěvek od StrmiskaLukas » 27 črc 2015, 19:32

JP1 cau to vse jsem procetl ... co znamena predradny odpor k.o. a kde je ?????????

jp1
Příspěvky: 208
Registrován: 17 lis 2007, 09:45
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: KLIMATIZACE

Příspěvek od jp1 » 27 črc 2015, 20:19

ten je na sahaře, tváří se jako štekr a to hlavní je očím skryto, předřadný odpor ti dělá rychlosti větráku, když je ko, nejde menší rychlost a jde jen větší, tedy napřímo. Taky můžeš mít problém v ŘJ chlazení, ta je v předním levém podběhu
Opel Astra G kombi 1,6i 16V 2007

StrmiskaLukas
Příspěvky: 39
Registrován: 31 črc 2010, 17:42
Bydliště: Dobšice okres Znojmo

Re: KLIMATIZACE

Příspěvek od StrmiskaLukas » 27 črc 2015, 20:24

cau uz sem ho obednal a zkusim ho predodit ..... nemyslim ze by to mohlo byt v ridici jednotce to by se mi nechladilo ani auto jako motor myslim ne ?????
zkousel sem ten odpor zahrat (rucne ) a vrtule se nerozbehla tak treba to bude ono uvidime zatim diky

StrmiskaLukas
Příspěvky: 39
Registrován: 31 črc 2010, 17:42
Bydliště: Dobšice okres Znojmo

Re: KLIMATIZACE

Příspěvek od StrmiskaLukas » 29 črc 2015, 17:44

tak zase ahoj .... tak prisel ten odpor tedy pokud to byl on je to ten co se dava ya ten kastlik v interieru ????? vymnenil sem ho a porad nic ..... napadlo me nemohl by byt jeste spatny to cidlo vo je na chladici od klimatizace ?????? vedle te vrtule ??????

Uživatelský avatar
vasekpetr1
Příspěvky: 3106
Registrován: 24 led 2006, 08:33
Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče

Re: KLIMATIZACE

Příspěvek od vasekpetr1 » 29 črc 2015, 19:16

Obávám se, že jsi nepochopil, o který předřadný odpor se jedná - to, co jsi vyměnil u ventilátoru pro vzduch do kabiny, je pro změnu rychlosti otáček, přepínaných spínačem na středovém panelu u ovládání klimatizace. Ty jsi měl prověřit předřadné odpory, které jsou umístěny na tělesech ventilátorů před a za chladičem v motorovém prostoru. Jejich zapojení a tím i rychlost otáčení chladících ventilátorů určuje sepnutím kontaktů řídící jednotka chlazení v levém předním podběhu. Proto ti bylo doporučeno prověřit ventilátory, jejich pojistky, konektory a konektor řídící jednotky chlazení.
edit: a samozřejmě může být i vadná ŘJ chlazení - normální chlazení motoru se děje automaticky termostatem a jednotka chlazení pouze pomáhá rozběhem ventilátorů chladit, pokud teplota vody stoupne třeba při delším stání nad 94°C.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.

A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)

Odpovědět