Elektricke trampoty ZA
Re: Elektricke trampoty ZA
Tipuji na nějakou chybu při přehození pojistkové skříně v motorovém prostoru .
ZAFIRA 1,8 Elegance 2001 Z18XE
- Reklama
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: Elektricke trampoty ZA
Bolo to v poistkovej skrini ale nakoniec to nebolo samotnou skrinou ale nejakou zvláštnou oxidáciou v spojeni z kontoxom to robilo danú šarapatu na viacerých dôležitých poistkách, po ich výmene za nové všetke problémy zmizli. Proste to bola taka blbosť že človeka by to jednoducho ani nenapadlo ked sú poistky ok! Včera večer ked som objavil zapojenie a ich zmysel tak mi hned v hlave ukazovalo ako jediný spoločný problém, ráno po ich kontrole a výmene sa hned všetko rozblikalo ako na kolotoči!
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: Elektricke trampoty ZA
Měřák napětí už byl objeven... . Vizuální kontrola pojistek většinou příliš nepostačuje.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: Elektricke trampoty ZA
No napadlo by ta premeriavať napätie ked tam boli tie poistky od nova už asi 12rokov, a zvlašt ked raz to šlo a raz nie. Poistky som celkovo behom 2-3dni asi 3x vytiahol a založil naspäť tak som v kontaktnu plochu poistiek nemal ani najmenšiu nedvôveru. Pišem to len preto že sa to môže stať komukoľvek aby nemusel hned rozobrať pol auta ako ja! Taktiež pri poruche štartovania ked netoči štarter tak som prišiel na jednoduchu fintu-kontrolu či je to chybou štarteru alebo spínačky pripadne jeblej poistky ako v mojom pripade. Vaškú ked som zakladal vlákno tak som houby vedel o funkčnosti a schéme toho sporného Fuse-boxu, až kym som ju neobjavil v tvojom prispevku, tak mi všetko razom dávalo väčší zmysel.
Naposledy upravil(a) jerry mouse dne 14 bře 2015, 16:14, celkem upraveno 1 x.
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: Elektricke trampoty ZA
Ale od toho je právě ten měřák potřeba, aby sis ověřil přítomnost napětí.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: Elektricke trampoty ZA
...žiaľ ja som näpätie premeriaval iba na spínačke.
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Re: Elektricke trampoty ZA
Po osobní zkušenosti doporučuju zkoušečku!!!
Už jsem kdysi měřil na jednotce chlazení, voltmetr ukazoval 12V, ale při zátěži zkoušečkou tam rozhodně 12V nebylo. Voltmetr má podstatně větší vnitřní odpor, takže obvod nezatíží.
Pro kontrolu napájení, v obvodu pojistek, jedině zkoušečku
Už jsem kdysi měřil na jednotce chlazení, voltmetr ukazoval 12V, ale při zátěži zkoušečkou tam rozhodně 12V nebylo. Voltmetr má podstatně větší vnitřní odpor, takže obvod nezatíží.
Pro kontrolu napájení, v obvodu pojistek, jedině zkoušečku
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor