Přehřívání díky ventilátoru klimy
Re: Přehřívání díky ventilátoru klimy
Chci se jen zeptat.Ten chladič sen propláchl a dělá to pořád,tak ještě zkusím vyměnit termostat.A termostat je umístěný v tom hliníkovém pouzdře na které je napojená ta gumová hadice co jde do chladiče a je to zakryté tím plastem?.Prý to jde vyměnit bez sundávání rozvodů?
- Reklama
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: Přehřívání díky ventilátoru klimy
Nikde jsem se nedočetl, co tam máš za typ (označení) motoru. To je pro tvoji otázku rozhodující. A ještě prozraď, jak jsi ten chladič proplachoval. Nacpal jsi do něj hadici s tekoucí vodou a stejný proud čisté vody šel z druhé strany ven?
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Re: Přehřívání díky ventilátoru klimy
OPEL ASTRA g 1,6 benzín kupéčko,ale nevím kolik to má KW jestli 55 nebo 74.To zjistí dneska jak mrknu na velký tech. rv. nejspiš 98.Vypustil sem chladič vypouštěcím ventilem a pak sem postupně odpojoval hadice a vyplachoval a teklo to v pohodě a bylo to i čisté.Dokonce se už i dost ohřívá.Právě se mi zdá,že mi nějak špatně funguje velký okruh chlazení.Protože kdyby bylo těsnění pod hlavou KO,tak jak sem točil na místě 4000ot,tak by snad teplota rostla mnohem rychleji než na volnoběh.Taky je možné,že jsou lopatky na vod. čerpadle KO,protože to má nalítané necelých 230tisíc a kdo ví kdy se měnilo.Ale chci zkusit termostat a pak když to nepomůže,tak vod. čerpadlo a pak vrakáč
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: Přehřívání díky ventilátoru klimy
čili třeba X16XEL nebo Z16XEP nebo X16SZR - to je to, co potřebujeme vědět. Protože u mého motoru X16SZR a Z16SE se musí sundávat rozvodový řemen s napínací kladkou. To obnáší nebezpečí při nasazování řemene, že posuneš časování a motor netáhne.vasekpetr1 píše: ...co tam máš za typ (označení) motoru.
toto mně na vadnou pumpu nepřijde, ale mohu se mýlit. To víčko nádržky jsi měl zatažené nebo povolené?mig5732 píše: ...tak sem nastartoval hladina kleska 1cm nad rysku,ale ta hadice se zase smrskla podtlakem...
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Re: Přehřívání díky ventilátoru klimy
do coupe se montoval pouze Z16XEP a to jen 07/04 - 11/04
a když píšeš, že ma natočeno 230tis tak proč už nemáš vyměněný rozvody i s pumpou
a když píšeš, že ma natočeno 230tis tak proč už nemáš vyměněný rozvody i s pumpou
Born From Jets
Re: Přehřívání díky ventilátoru klimy
Je tam motor X16SZR.Tak to asi bodu muset shodit i rozvody.Já sice doma skládám motory pro hasiče,ale je to něco inačího než se drbat v autě.tam jsou rozvody jen klika a vačka.
Re: Přehřívání díky ventilátoru klimy
Pro Mirdase.To auto není moje.Je od ženské a ta neví,kdy se tam naposledy něco dělalo.A rozvod je u ní jedině u soudu .A nechce se mi do toho vrážet velké prachy,když na konci září kupuju druhé. Jen chci aby to ještě chvíli jezlilo.Jezdím trasy max 25km za den
Re: Přehřívání díky ventilátoru klimy
Tak sem vyměnil termostat a dal druhý předřadný odpor sahary a všechno hraje.
Re: Přehřívání díky ventilátoru klimy
zdravim, mate niekto schemu riadiacej jednotky klimy? nie tie kable smerom k ventilatorom, ale tie smerom do kabiny? vdaka moc by mi to pomohlo, mam namontovanu celu klimu a neviem ju zapojit
Astra G, 1998, 1.4 16V, X14XE, dorobena klima, pal. pc od Davida, 2x el. okna+dotahovanie, koženy multifunkcny volant, dorobene denne svietenie (nie origo)
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: Přehřívání díky ventilátoru klimy
Zapojení řídící jednotky chlazení máš zde:
ale pro tebe ještě důležité, jaký motor (respektive ŘJ motoru) s ŘJ chlazení spolupracuje (to jsou ty čtyři linie vpravo nahoře (3544 - 3547).Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Re: Přehřívání díky ventilátoru klimy
je to možno stupidna otazka, ale tie kable smerom dolu su od RJ do ventilatorov, a tie kable smerom hore su smerom do motora?
a mam motor X14XE, tak ak tomu spravne chapem s tou by to malo komunikovat vpohode? vdaka za pomoc
a mam motor X14XE, tak ak tomu spravne chapem s tou by to malo komunikovat vpohode? vdaka za pomoc
Astra G, 1998, 1.4 16V, X14XE, dorobena klima, pal. pc od Davida, 2x el. okna+dotahovanie, koženy multifunkcny volant, dorobene denne svietenie (nie origo)
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: Přehřívání díky ventilátoru klimy
Konektor X64 jde k ventilátorům (M19, M20), spojce klimy (Y10) a tlakovému spínači (B29), čili to, co je na čele chladičů.
Konektor X63 jde do hlavního svazku motoru na pojistky v motorové části (F4 a F8), pojistky v poj. skříňce (F3.35, F3.40 a F2.39), diagnostika (pin 12, kontrolka poruch ŘJ chlazení na palubce (pin 11) a zmiňovaný propoj na ŘJ motoru Motronic.
Doufám, že protimrazové čidlo na výparníku je prověřeno a že přes něj proud prochází - to je vlastní výstup z tlačítka zapnutí klimy na středovém panelu, odtud jde povel do ŘJ motoru.
Konektor X63 jde do hlavního svazku motoru na pojistky v motorové části (F4 a F8), pojistky v poj. skříňce (F3.35, F3.40 a F2.39), diagnostika (pin 12, kontrolka poruch ŘJ chlazení na palubce (pin 11) a zmiňovaný propoj na ŘJ motoru Motronic.
Doufám, že protimrazové čidlo na výparníku je prověřeno a že přes něj proud prochází - to je vlastní výstup z tlačítka zapnutí klimy na středovém panelu, odtud jde povel do ŘJ motoru.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)