Zničení ŘJ čínským klonem OP-COMEM ??
Zničení ŘJ čínským klonem OP-COMEM ??
Potřebuji poradit od někoho kdo tomu rozumí jestli je možné diagnostikou odpálit řídící jednotku na Opel Meriva r.v. 2003 Z 16 SE?Diagnostika je bohužel OP-COM čínský klon?Svítí poruchu motoru,houpou se otáčky,když připojím na Op-com zvedá se ručička samovolně na otačkoměru.Před napojením na Op-com nic takového nedělalo.V ničem jsem se nehrabal jenom jsem vlezl do jednotky, abych vymazal poruchu nic víc nic míň.
- Reklama
- Marťasek
- Příspěvky: 3442
- Registrován: 18 zář 2011, 08:30
- Bydliště: Prostějov (TIR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zničení ŘJ čínským klonem OP-COMEM ??
Já nevím ale řj by měla mít nějakou ochranu před tímto. Zkus vypojit baterii, zkusit nastartovat bez baterie (tím vybít zbytkový proud. pak dát baterku zpět (možná bych jí zkusil dát i na nabíječku přes noc) a pak zkusti nastarovat.
Pokud je kabel OK nepoškozený a v diag. zástrčce v autě není žádný bordel či není poškozená... nevím nikdy jsme nic takového neslyšel aby se diag. odpálila řj.
Pokud je kabel OK nepoškozený a v diag. zástrčce v autě není žádný bordel či není poškozená... nevím nikdy jsme nic takového neslyšel aby se diag. odpálila řj.
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504
Re: Zničení ŘJ čínským klonem OP-COMEM ??
mozne to neni, jedine se mohl posrat soft. doporucuju navstivit Opel aut, servis a nechat si natahnout novy fw...
Na zasuvce mas 12 V, ten tvuj cinskej paznecht se napaji z auta... mozne je ze zmrdas ten cinskej kurburt ale s ridici jednoutkou byt hardwarove nic nemuze
Na zasuvce mas 12 V, ten tvuj cinskej paznecht se napaji z auta... mozne je ze zmrdas ten cinskej kurburt ale s ridici jednoutkou byt hardwarove nic nemuze
[1.6 8V HTB
Kdyby někdo cokoliv potřeboval ohledně KIA a Mitsubishi>>>SZ mám z práce hesla k hotline...
P>Original IRMSCHER křídlo na htb
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=41&t=24043
K>Rámečky na budíky
Kdyby někdo cokoliv potřeboval ohledně KIA a Mitsubishi>>>SZ mám z práce hesla k hotline...
P>Original IRMSCHER křídlo na htb
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=41&t=24043
K>Rámečky na budíky
Re: Zničení ŘJ čínským klonem OP-COMEM ??
jo jeste jsem zapomnel. Kdyz ti sviti kontrolka tak muzes udelat tohle. Odpoj baterku, odpoj ridici jednotku, zapoj baterku a parkrat zastartuj. starter by mel bezet i bez jednotky. Pak odpoj baterku zapoj jednotku a zapoj baterku. Zkus nastartovat, mozna ti motor hned nenaskoci, ale niceho se nelekej za chvili si vycte zakladni hodnoty pro nouzovy rezim.
K cemu to? Pokud se auto bude chovat se zapojenou jednotkou jako odpojenou je RJ v hajzlu. Pokud ne je to ciste soft.
K cemu to? Pokud se auto bude chovat se zapojenou jednotkou jako odpojenou je RJ v hajzlu. Pokud ne je to ciste soft.
[1.6 8V HTB
Kdyby někdo cokoliv potřeboval ohledně KIA a Mitsubishi>>>SZ mám z práce hesla k hotline...
P>Original IRMSCHER křídlo na htb
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=41&t=24043
K>Rámečky na budíky
Kdyby někdo cokoliv potřeboval ohledně KIA a Mitsubishi>>>SZ mám z práce hesla k hotline...
P>Original IRMSCHER křídlo na htb
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=41&t=24043
K>Rámečky na budíky
Re: Zničení ŘJ čínským klonem OP-COMEM ??
Obvody OP Comu môžu byť napájané z USB portu a aj z diagnostického konektora. 12 V z diag. konektora sú upravované napäťovým stabilizátorom ktorý číňaňia používajú iný ako origo OP Com a stalo sa mi už, že jedna z nožičiek tohto stabilizátora bola zle napájkovaná a obvody OP Comu bolu napájané plným napätím. Kábel sa po pripojení do diag. zásuvky začal okamžite extrémne zahrievať a zhoreli v ňom IO. K poškodeniu RJ auta ale nedošlo.
Skúsil by som ako tu už bolo napísané odpojiť baterku aby sa resetli RJ. Stalo sa mi raz na G-čku že OP Com rozhodil sám komunikáciu RJ auta s RJ imobilizéru a auto nešlo naštartovať, nebolo sa možné ani spojiť s RJ imobilizéru. Pomohlo odpojenie baterky.
Skúsil by som ako tu už bolo napísané odpojiť baterku aby sa resetli RJ. Stalo sa mi raz na G-čku že OP Com rozhodil sám komunikáciu RJ auta s RJ imobilizéru a auto nešlo naštartovať, nebolo sa možné ani spojiť s RJ imobilizéru. Pomohlo odpojenie baterky.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Re: Zničení ŘJ čínským klonem OP-COMEM ??
Přesně jak píšeš něco podobného se mi také stalo akorát jsem jsi tedy nevšiml že by se Op-Com nějak zahříval.Dneska ráno jsem jí nastartoval a vše funguje tak jak má i poruchy se samy vymazaly.Když se tohle všechno včera událo tak mě napadlo odpojit baterku, ale bez změny.Přes noc jsem jí nechal připojenou na baterce a nejspíše se samo všechno opravilo Tohle je už nad moje chápání jak se tohle může všechno stát.