Dodatek k příspěvkům z 24-27.06.2012 (str. 46-47)
09.07.2012
Tak včera dorazil originál spojkový spínač od Opla ..... konečně ten pravý ...... cena nebyla až tak dramatická 440 CZK + 126 CZK poštovné.
Objednal jsem jej dle VIN kódu u Opel Srba a vstřícný a rychlý servis.
Hned včera jsem jej nainstaloval a sedl úplně v pohodě do otvoru nad pedálem + pohodleně dosedl i konektor ..... začal jsem věřit, že po diagnostickém zásahu ......
10.07.2012
Dnes jsem zajel do Prahy k Srbům kde jsem se domluvil při objednávce spínače rovnou i na diagnostiku.
Potřeboval jsem povolit zobrazování druhého řádku na TIDu (povolit vstup informací z rádia), tak aby mě začal fungovat modul od pana Bláhy z Ostravy ...... což se povedlo ..... ja to to úžasná věc mít 11 nových informací na displeji !!!!
Druhou a důležitou věc na diagnostice bylo povolení tempomatu .... a opět nic
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
a proto Vás zkušené žádám o radu .....
Jelikož servisní technik, byl velice ochotný pán mohla probíhal výměna poznatků a zkušeností ....
Tech II zaregistroval tempomat a je přepnut ve stavu "aktivní" ... nicméně tempomat aktivní není!!!
a to proto, že spojkový spínač ve zmáčknuté i vystavené poloze spojkového pedálu je neustále aktivní!!!
Opětovně technik demontoval spojkový spínač pro podezření, že je vadný a proměřil jej, ale spojkový spínač je v pořádku - spíná a vypíná!!!
Bohužel jsme se dále nedostali, nelze se dále dostat ani na diagnostiku tempomatové páčky ......
MÁTE NĚKDO S TÍMTO POROBLÉMEM NĚJAKOU ZKUŠENOST, NEBO VÍTA JAK Z TOHOTO PROBLÉMU VEN?????
DĚKUJI za jakýkoliv příspěvek.