Mám OPEL ASTRA G 1.7DTI r.v.2000. Ve středu se mi rozsvítila kontrolka motoru (střední v otáčkoměru). Tak jsem zajel do servisu OPEL. Tam mi řekli, že je to něco ohledně vzduchu. Předpokládám, že asi váha vzduchu, případně EGR ventil. Nicméně jsem odjel a chci si vyblikat kódy chyb sám a případně si díl vyměnit sám(v OPELu jsou výměnáři a vydřiduši). Můžete mi poradit jak na to? Již jsem četl, že to lze když propojím piny 5+6. Otázka, ale je zda to lze u vozu r.v.2000 (v odkazech jsem našel jen vozy do r.v.1999)? Na kterém konektoru? U pojistek v motor. prostoru nebo na konektoru pod ruční brzdou? A jak ty piny poznám? Navíc ještě v pátek mi začla svítit kontrolka dobíjení a nejde mi servo. Jak proměřit alternátor, resp. jak zjistím jestli je potřeba repase altelnátoru nebo je vadný regulátor? Je možné, že to servo souvisí s dobíjením baterie?
Velice děkuji za případné odpovědi.
Kontrolka motoru + dobíjení
- Reklama
-
- Příspěvky: 50
- Registrován: 06 lis 2006, 16:56
Proč jsi se nezeptal v tom Opelu který díl je vadný nebo jsi tam vůbec nebyl?Servo je zapojený tak aby začlo fugovat až motor běží, proto nepracuje s kontrolkou dobíjení. A jestli máš motor Y17DT tak tam jsem EGR vadný ještě neviděl a váhu jen ojediněle.To o těch mechanikách se mě moc nezdálo když jsi tam sám napsal si to VYMĚNÍŠ.