Problém s motorem při otáčkách nad 3000/min

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Uživatelský avatar
honza76
Příspěvky: 61
Registrován: 12 lis 2010, 13:59
Bydliště: Holýšov
Kontaktovat uživatele:

Problém s motorem při otáčkách nad 3000/min

Příspěvek od honza76 » 30 kvě 2011, 19:37

Zdravím Vás chlapi.Již delší dobu,pokud jedu "astra G 1.2 16V r.v 98" tak mi při otáčkách 3-3500/min najednou poškubne auto a ztratí výkon,někdy se mi roužne kontrolka diag.Velice nemilé pokud potřebuji předject.Absolutně nevím kde mám co hledat.Když přidávám plyn vlažněji tak to tak nějak jde,ale pokud mu šlápnu na krk tak to cukne a výkon je v čudu.Měnil jsem snímač otáček,lambda sondu"servis",prostříkal jsem kabely kontaktolem,prostě jsem udělal to co udělá klasickej laik,kterej s tímto nemá zkušenosti.A stále jsem odstranil prd.Snímač i lambda pár klacku v řiti a problém přetrvává.Co s tím,nevíte někdo prosím!? :cry: :cry: :cry: .
Výkon je tak nějak prostě o ničem. :cry: ,nehledám raketu v motorech,jen prostě potřebuji jezdit a potřebuji se spolehnou na auto,ale tak nějak to prostě nejde.Byl bych rád za každou kloudnou radu.Už fakt nevím.V servise mi píchnou na diagnostiku a nic,už jsem z toho nešťastnej :cry:

Ještě si dovolím dopsat k otázce:Myslím,že to s tím souvisí.Když nastartuji musím nechat chvíli klapat motor,protože pokud se rozjedu hned po startu tak se motor přidusí a nechce to jet.
1,2 16V 48kW ,typ X12XE,rv 98.,nic extra ale moje :o)

Reklama
 

Jenacerny
Příspěvky: 8
Registrován: 19 bře 2011, 21:03
Bydliště: Kynšperk n/O

Re: Problém s motorem při otáčkách nad 3000/min

Příspěvek od Jenacerny » 30 kvě 2011, 22:47

Podle příznaků to vypadá na průtokoměr čističe vzduchu(váha vzduchu).
Většinou pomůže vyndat čidlo váhy vzduchu a vyčistit teplotní čidlo které je na něm upevněné.
Naposledy upravil(a) Jenacerny dne 30 kvě 2011, 22:52, celkem upraveno 1 x.
Opel Zafira,2.0DI r.v.2000

Uživatelský avatar
adam09
Příspěvky: 4473
Registrován: 12 pro 2007, 23:59
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s motorem při otáčkách nad 3000/min

Příspěvek od adam09 » 30 kvě 2011, 22:50

na diagnostice si byl ? ! ?
[color=red][size=100][b][u]>>>DIAGNOSTIKA Kladno,Praha kdyby tak SZ<<<[/u][/b][/size][/color]

PRODEJ moje coupe Z22SE

https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=40&t=22659&p=384981#p384981

Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1180
Registrován: 12 led 2007, 18:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s motorem při otáčkách nad 3000/min

Příspěvek od RomanK » 30 kvě 2011, 22:54

Jenacerny píše:Podle příznaků to vypadá na průtokoměr čističe vzduchu(váha vzduchu).
Taky bych si tipnul.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]

Jenacerny
Příspěvky: 8
Registrován: 19 bře 2011, 21:03
Bydliště: Kynšperk n/O

Re: Problém s motorem při otáčkách nad 3000/min

Příspěvek od Jenacerny » 30 kvě 2011, 23:12

Tady je odkaz jak na to,to čidlo je vetšinou zašpiněné a dává řídící jednotce špatné údaje a diagnostika to nenajde.
http://www.youtube.com/watch?v=iX2Y44Np ... re=related
Opel Zafira,2.0DI r.v.2000

Uživatelský avatar
honza76
Příspěvky: 61
Registrován: 12 lis 2010, 13:59
Bydliště: Holýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s motorem při otáčkách nad 3000/min

Příspěvek od honza76 » 31 kvě 2011, 16:45

Jenacerny píše:Podle příznaků to vypadá na průtokoměr čističe vzduchu(váha vzduchu).
Většinou pomůže vyndat čidlo váhy vzduchu a vyčistit teplotní čidlo které je na něm upevněné.

Váha vzduchu mě taky napadla.
1,2 16V 48kW ,typ X12XE,rv 98.,nic extra ale moje :o)

Uživatelský avatar
honza76
Příspěvky: 61
Registrován: 12 lis 2010, 13:59
Bydliště: Holýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s motorem při otáčkách nad 3000/min

Příspěvek od honza76 » 31 kvě 2011, 16:50

adam09 píše:na diagnostice si byl ? ! ?
Ano na diagnostice jsem byl.Jedinou chybu co to ukázalo byla lambda "poslední závada" ,lambdu proměřili a zjistili,že je načatá takže jsem dal novou a nepomohlo to.2 litry v čudu a k ničemu :( :( :(
1,2 16V 48kW ,typ X12XE,rv 98.,nic extra ale moje :o)

Uživatelský avatar
honza76
Příspěvky: 61
Registrován: 12 lis 2010, 13:59
Bydliště: Holýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s motorem při otáčkách nad 3000/min

Příspěvek od honza76 » 31 kvě 2011, 16:55

Jenacerny píše:Tady je odkaz jak na to,to čidlo je vetšinou zašpiněné a dává řídící jednotce špatné údaje a diagnostika to nenajde.
http://www.youtube.com/watch?v=iX2Y44Np ... re=related

Prosím tě,co myslíš,že je to za sprej jak tím čistí tu váhu?To je to nejmenší to zkusit takhle vyčistit.Pomohlo by WDčko?
1,2 16V 48kW ,typ X12XE,rv 98.,nic extra ale moje :o)

Uživatelský avatar
honza76
Příspěvky: 61
Registrován: 12 lis 2010, 13:59
Bydliště: Holýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s motorem při otáčkách nad 3000/min

Příspěvek od honza76 » 31 kvě 2011, 17:03

Měl jsem tip...,že by to mohl dělat i EGR ventil.Dnes jsem ho ráno odpojil a měl jsem cestu cca 50 km.Zdálo se,že auto jede opravdu lépe s odpojeným EGR.Ale nevím,zda to byla náhoda.
Co vy by jste řekli na ten ventil?
Samozřejmě ,že děkuji za reakce a i za tipy na váhu.Vyndat jí je to nejmenší.Klidně vyčistím co se dá.Jen ať už mě to nestojí vyhozený prachy za věci které nepomohou.Je to fakt k nasrání a nejsem bezednej.Nežiju sám. :D .Díky všem.
1,2 16V 48kW ,typ X12XE,rv 98.,nic extra ale moje :o)

Uživatelský avatar
honza76
Příspěvky: 61
Registrován: 12 lis 2010, 13:59
Bydliště: Holýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s motorem při otáčkách nad 3000/min

Příspěvek od honza76 » 31 kvě 2011, 17:29

honza76 píše:
Jenacerny píše:Tady je odkaz jak na to,to čidlo je vetšinou zašpiněné a dává řídící jednotce špatné údaje a diagnostika to nenajde.
http://www.youtube.com/watch?v=iX2Y44Np ... re=related

Prosím tě,co myslíš,že je to za sprej jak tím čistí tu váhu?To je to nejmenší to zkusit takhle vyčistit.Pomohlo by WDčko?

Když tu váhu vyčistím,nemohl bych jí nějak mojí vinou poškodit?A za další nemůže s stát,že s ní nějak hnu a bude ve špatné poloze,tudíž bude udávat špatné hodnoty? :?
1,2 16V 48kW ,typ X12XE,rv 98.,nic extra ale moje :o)

Uživatelský avatar
hansdob
Příspěvky: 430
Registrován: 29 říj 2009, 20:06
Bydliště: Dobronín
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s motorem při otáčkách nad 3000/min

Příspěvek od hansdob » 31 kvě 2011, 17:37

WDčko neeee. Nejlepší by byl isopropylalkohol ale ten má doma jen profík takže třeba čistič na brzdy
Opel Astra G 5 dveří 2003 Opel Astra G Cabrio 2003 Audi A6 Allroad 2003 Škoda Octavia Super 1961 Zetor 25K Jawa 23 Mustang *2 a golden sport 1 Jawa 21*2 Jawa 20 *3 aaaa Prase



OP-COM.PROFESSIONAL.CZ, VCDS,FO-COM,TEXA NANO a dětská hračka SCANMASTER

Uživatelský avatar
honza76
Příspěvky: 61
Registrován: 12 lis 2010, 13:59
Bydliště: Holýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s motorem při otáčkách nad 3000/min

Příspěvek od honza76 » 31 kvě 2011, 17:47

hansdob píše:WDčko neeee. Nejlepší by byl isopropylalkohol ale ten má doma jen profík takže třeba čistič na brzdy
Co je to za čistič?Měl bys nějaký název.Nevím jestli to to sprej či nějaká tekutina v lahvičce.Nedal by se také dát použít technický benzín?Isopropylalkohol jsem našel na netu 14 ml za 72 kč takže by nebyl problém ho koupit.Větší balení nemá cenu kupovat,když to nepotřebuji každý den.
1,2 16V 48kW ,typ X12XE,rv 98.,nic extra ale moje :o)

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Problém s motorem při otáčkách nad 3000/min

Příspěvek od Alzafir » 31 kvě 2011, 18:01

Právě že podle toho návodu na jůtubu můžeš váhu lehce zničit. Nic tam nestrkej, i tím štětečkem bys mohl při větší neopatrnosti porušit snímací substrát.
Použil bych sprej, čistič karburátorů. Zrovna tak na to teplotní čidlo, diodu.
Jen tak mimochodem, není tohle čidlo měřené jednotkou a tím pádem vyhodnotitelné diagnostikou??
Řekl bych, že jo, takže bych prošel znovu data.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Uživatelský avatar
honza76
Příspěvky: 61
Registrován: 12 lis 2010, 13:59
Bydliště: Holýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s motorem při otáčkách nad 3000/min

Příspěvek od honza76 » 31 kvě 2011, 18:36

Vy mě chlapi dáváte :mrgreen:

Klidně více příspěvků a názorů.Projdu toho co nejvíce"v autě" a to by bylo aby nebylo. :lol:
Naposledy upravil(a) Mike.S dne 01 čer 2011, 18:30, celkem upraveno 1 x.
Důvod: smazána citace posledního příspěvku
1,2 16V 48kW ,typ X12XE,rv 98.,nic extra ale moje :o)

Jenacerny
Příspěvky: 8
Registrován: 19 bře 2011, 21:03
Bydliště: Kynšperk n/O

Re: Problém s motorem při otáčkách nad 3000/min

Příspěvek od Jenacerny » 31 kvě 2011, 21:00

vd sprej určitě ne.
Zanechá na odporu mastnotu, na kterou se nachytá prach.
Isopropyl je na to asi nejlepší,protože zároveň vytěsňuje vlhkost.
Já jsem na to používal kontox, obsahuje taky propyl a nepoškozuje elektroniku.
Diagnostika to podle mých zkušeností nenajde, protože čidlo měří teplotu nasávaného vzduchu
a jestliže bude ukazovat o 10 stupnů míň neni to závada pro diagnostiku.
Diagnostika by vyhodnotila závadu, když čidlo nebude měřit vůbec.
Hnout se s ní nedá je pevně usazená,jediné na co dát pozor až se bude dávat zpátky je dát ji podle šipky, která je na ní vyznačená.
šipka musí ukazovat po směru nasávaného vzduchu.
Opel Zafira,2.0DI r.v.2000

Odpovědět