![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
1. To rozsvěcování ve vysokých otáčkách měla na svědomí zarezlá klapka turba co omezuje tlak a je regulovaná podtlakem. Kdyby turbo nebylo schovaný pod tim nerezovým plechem, určitě bych to táhlo vyzkoušel... Takže byl v sání příliš velký tlak který řídící jednotka zaznamenala pouze pokud přetrvával delší dobu (čtyřka, pětka). Takže inteligentní řízení motoru ho nejspíš zachránilo před poškozením.
2. Zanesený EGR ventil
3. Váha vzduchu - způsobovala občasné rozsvěcení kontrolky motoru, i po vyčištění EGR a kontroly všech příbuzných součástí. Hodnoty napění na 5. pinu v závislosti na otáčkách se lišily od tabulky viz odkaz http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php? ... c&start=20 , takže jsem rozebral nějakej radiobudík a zkoušel jsem různý odpory až jsem narazil na vhodný. Takto upravená váha funguje ok - najeto cca 300km v různých režimech. Je to dočasné řešení, než zjistim jaká váha tam patří.
Potřeboval bych zjistit číslo na senzoru váhy vzduchu pro 1.7td 50kW - musí se vyndat senzor (povolit ty dva speciální šroubky - jde to kleštěma) Bohužel podle katalogu to nelze zjistit - prodejní díl je včetně tubusu sání a mřížky a jako celek to má jiné číslo.