Pri neutralu problikavaji displeje,pls help
Pri neutralu problikavaji displeje,pls help
Ahoj lidove,mam takovy problem,rad bych vedel,jestli se s tim uz nekdo setkal,jestli to nekdo vyresil,jestli nekdo vi,cim by to mohlo byt.
Nejprve popisu,kdy,co a jak..Tak..Pred 14ti dnema v nedeli (jak bylo pak volno) jsem odvazel neco brachovi, nemel jsem uz moc nafty,ale rikal jsem si,ze to tam dojedu (je to cca 5km) a ze natankuju u nej,kde je levnejsi nafta..vyjel jsem a asi po kilometru jsem si vsiml,ze mi pri zarazeni rychlosti z neutralu (vetsinou radim na dvojku,podle rychlosti) vzdy nez to chytne tak 1500-2000otacek/min tak mi blikla kontrolka servisu..zaroven pritom jsem si vsiml,ze nejak min sviti displeje atd (bylo to v noci a ta zare od tech displeju byla znatelne mensi)..ten potenciometr na ten osvit displeju jsem mel na MAX!!!! (to jen aby nekdo nerikal,jestli jsem nahodou nepohnul tim spinacem na to:) )..kazdopadne v jedny zatacce jsem si vsimnul,ze mi prestaval fungovat posilovac rizeni a auto ztracelo na otackach..nuze, zastavil jsem,chcipnul jsem auto s domnenkou,ze treba tam neco blbe naskocilo..ale uz jsem nenastartoval..vubec to nechtelo chytnout (pritom kdyz jsem vyjizdel,vedel jsem,ze mam malo nafty,ale rezerva jeste ani neblikala)..resil jsem tedy co ted, jeste bych upozornil,cca 2tydny pred tim jsem udelal elektricka okna a ten den jsem vybil baterku (nejspis jsem nechal pri montazi zaplou spatecku a klicek zapnuty,takze svitila zpatecni okna,tak nejspis to,baterku jsem vsak pote nabil a v pohode)..
kazdopadne tedy jsem nevedel co ted, bracha po pul hodine prijel a chtel me nakopnout pres kabely, ovsem neslo..a hle oznamil mi: "ty debile,vzdyt nemas naftu"..njn, stalo se to urcite uz nekdy kazdemu:)..jel jsem tedy pro naftu, natankoval auto pres kabely chytlo (pac jsem mezitim vyflakal i tu baterku) a vsechno v pohode..kdyz jsem vsak nemel benzin, a cekal na brachu,hodil jsem tam varovny blikacky a vsiml si,ze do rytmu blikani tech blikacek problikava i vnitrni osvetleni..nejak jsem nechapal a zaroven do toho rytmu problikavali i displeje..druhy den auto v pohode chytlo,jel jsem asi 60km,dalsi 3-4dny jsem najel MAXIMALNE 20km..tuhle sobotu co ted byla jsem jel pro kamose vecer, auto v pohode chytlo,ale opet jsem mel malo nafty zacal jsem si vsimat,ze zase displeje sviti trosku min,tentokrat vsak uz rezerva blikala,zajel jsem na benzinku a natankoval,odjel jsem,ale vsiml jsem si ze jsem si na benzince nechal cigara,tak jsem se pro ne vratil..auto tam chcipl,zamknul,skocil si pro cigara,vratil se a uz jsem nenastartoval..nastesti tam byli nejaci kluci,co me nakopli pres kabely a ja mohl v pohode odjed, jel jsem pak jeste nakoupit (bylo to opet vecer),na parkovisti u obchodu auto chcipnul,v pohode jsem pak nastartoval..atd..
pro jistotu jsem se rozhodl,ze promerim baterku a alternator..dostal jsem se k tomu ale az dneska..
nenastartovane auto melo 11,98V,coz predpokladam bylo tim,ze tenhle tyden jsem taky extra nejezdil a po tom co me ti kluci nakopli pres kabely jsem ujel maximalne 25km..kazdopadne nastartoval jsem,bez problemu,baterka mela nejakych 13,6V nebo tak nejak,zkousel jsem to pak pri zatezi a mela neco okolo 12V myslim..kazdopadne jel jsem ted za znamym automechanikem,co mi to promeril,zkousel to dat i na nejaky ten zatezovy pristroj,kde mu vyjelo,ze baterka neni v pohode (zkousel to i promerit primo na alternatoru,zdalo se mu to nejake prapodivne,ale maka ve skodovce,tak jeslti ty to maji jinak,netusim),kazdopadne mu vylezlo,ze baterka pri zatezi ma nejakych 7V, coz mi rekl,ze by mela mit tak 10V..takze reseni nova baterka..oddychl jsem si,ze to neni alternator,kazdopadne i tak,nova baterka bude asi potreba (mela by tam byt origo a neni ani moc stara,jestli rok,rok a pul tak asi tak nejak)..pred montazi elektrickych oken jsem vsak nemel JEDINY problem,auto mi VZDYCKY nastartovalo naprosto v pohode a vsechno slapalo jak funkcni hodinky..
no kazdopadne taky jeste nez jsem mel ty okna elektricky,jezdil jsem KAZDY den tak 60-100km..tedka jsem zacal spis jen popojizdet,takze uz tolik nenajedu,tolik se to tolik nenabiji atd..ale i tak,kdyz jedu,tak vetsinou okolo tech 20ti km,kdy si myslim ze by se to v pohode melo dobit,kazdopadne i tak,ten pristroj nameril,ze baterka neni uplne ok..ale nepisu to kvuli tomu,abych resil problem s baterkou..kazdopadne..
odjizdim dnes tedy od toho znameho a jedu a vsimnul jsem si,ze pokud mam neutral, tak ty displeje (s hodinama a s poctem najetych km) tak trosku problikavaji do rytmu motoru..:-/..zkratka jak si bruci motor,tak stejne si trosku problikavaji displeje..1)je to docela neprijemny pro oci kdyz se na to clovek zakouka (neblika to,jen to problikava malinko,ale i tak..)..2)docela se bojim toho,co to je,aby se mi tam neco jeste vic nepodelalo..
jakmile zaradim rychlost a prislapnu plyn (nemusim moc,staci opravdu treba tam mit jen 1500 otacek,nebo zkratka jen malilinko ten plyn zmacknout),tak to problikavani prestane..nevite prosim vas nekdo,jestli to je tou baterkou,nebo jestli tam je nekde elektrika v prcicich??
popripadne jeslti jste meli nekdo podobny problem,nebo tak neco..
strasne moc vam dekuji (baterku mam 70ku..)..
jsem z toho docela zoufaly (docela co se tyce aut a nerozumim tomu tak jsem z toho desne vyplasenej a nevim co s tim a tak)..takze vam budu vdecny za jakoukoliv radu,uklidneni,atp :)..jestli to je "jen" tou baterkou,tak je to ok,pac s tim budu pocitat,ale jestli to je necim jinym tak je to uplne v prcicich :)..ale prijde mi divne,ze pri pritlaceni plynu to neproblikava a problikava to opravdu jen pri tom neutralu..
jeste jednou moc dekuju..
Nejprve popisu,kdy,co a jak..Tak..Pred 14ti dnema v nedeli (jak bylo pak volno) jsem odvazel neco brachovi, nemel jsem uz moc nafty,ale rikal jsem si,ze to tam dojedu (je to cca 5km) a ze natankuju u nej,kde je levnejsi nafta..vyjel jsem a asi po kilometru jsem si vsiml,ze mi pri zarazeni rychlosti z neutralu (vetsinou radim na dvojku,podle rychlosti) vzdy nez to chytne tak 1500-2000otacek/min tak mi blikla kontrolka servisu..zaroven pritom jsem si vsiml,ze nejak min sviti displeje atd (bylo to v noci a ta zare od tech displeju byla znatelne mensi)..ten potenciometr na ten osvit displeju jsem mel na MAX!!!! (to jen aby nekdo nerikal,jestli jsem nahodou nepohnul tim spinacem na to:) )..kazdopadne v jedny zatacce jsem si vsimnul,ze mi prestaval fungovat posilovac rizeni a auto ztracelo na otackach..nuze, zastavil jsem,chcipnul jsem auto s domnenkou,ze treba tam neco blbe naskocilo..ale uz jsem nenastartoval..vubec to nechtelo chytnout (pritom kdyz jsem vyjizdel,vedel jsem,ze mam malo nafty,ale rezerva jeste ani neblikala)..resil jsem tedy co ted, jeste bych upozornil,cca 2tydny pred tim jsem udelal elektricka okna a ten den jsem vybil baterku (nejspis jsem nechal pri montazi zaplou spatecku a klicek zapnuty,takze svitila zpatecni okna,tak nejspis to,baterku jsem vsak pote nabil a v pohode)..
kazdopadne tedy jsem nevedel co ted, bracha po pul hodine prijel a chtel me nakopnout pres kabely, ovsem neslo..a hle oznamil mi: "ty debile,vzdyt nemas naftu"..njn, stalo se to urcite uz nekdy kazdemu:)..jel jsem tedy pro naftu, natankoval auto pres kabely chytlo (pac jsem mezitim vyflakal i tu baterku) a vsechno v pohode..kdyz jsem vsak nemel benzin, a cekal na brachu,hodil jsem tam varovny blikacky a vsiml si,ze do rytmu blikani tech blikacek problikava i vnitrni osvetleni..nejak jsem nechapal a zaroven do toho rytmu problikavali i displeje..druhy den auto v pohode chytlo,jel jsem asi 60km,dalsi 3-4dny jsem najel MAXIMALNE 20km..tuhle sobotu co ted byla jsem jel pro kamose vecer, auto v pohode chytlo,ale opet jsem mel malo nafty zacal jsem si vsimat,ze zase displeje sviti trosku min,tentokrat vsak uz rezerva blikala,zajel jsem na benzinku a natankoval,odjel jsem,ale vsiml jsem si ze jsem si na benzince nechal cigara,tak jsem se pro ne vratil..auto tam chcipl,zamknul,skocil si pro cigara,vratil se a uz jsem nenastartoval..nastesti tam byli nejaci kluci,co me nakopli pres kabely a ja mohl v pohode odjed, jel jsem pak jeste nakoupit (bylo to opet vecer),na parkovisti u obchodu auto chcipnul,v pohode jsem pak nastartoval..atd..
pro jistotu jsem se rozhodl,ze promerim baterku a alternator..dostal jsem se k tomu ale az dneska..
nenastartovane auto melo 11,98V,coz predpokladam bylo tim,ze tenhle tyden jsem taky extra nejezdil a po tom co me ti kluci nakopli pres kabely jsem ujel maximalne 25km..kazdopadne nastartoval jsem,bez problemu,baterka mela nejakych 13,6V nebo tak nejak,zkousel jsem to pak pri zatezi a mela neco okolo 12V myslim..kazdopadne jel jsem ted za znamym automechanikem,co mi to promeril,zkousel to dat i na nejaky ten zatezovy pristroj,kde mu vyjelo,ze baterka neni v pohode (zkousel to i promerit primo na alternatoru,zdalo se mu to nejake prapodivne,ale maka ve skodovce,tak jeslti ty to maji jinak,netusim),kazdopadne mu vylezlo,ze baterka pri zatezi ma nejakych 7V, coz mi rekl,ze by mela mit tak 10V..takze reseni nova baterka..oddychl jsem si,ze to neni alternator,kazdopadne i tak,nova baterka bude asi potreba (mela by tam byt origo a neni ani moc stara,jestli rok,rok a pul tak asi tak nejak)..pred montazi elektrickych oken jsem vsak nemel JEDINY problem,auto mi VZDYCKY nastartovalo naprosto v pohode a vsechno slapalo jak funkcni hodinky..
no kazdopadne taky jeste nez jsem mel ty okna elektricky,jezdil jsem KAZDY den tak 60-100km..tedka jsem zacal spis jen popojizdet,takze uz tolik nenajedu,tolik se to tolik nenabiji atd..ale i tak,kdyz jedu,tak vetsinou okolo tech 20ti km,kdy si myslim ze by se to v pohode melo dobit,kazdopadne i tak,ten pristroj nameril,ze baterka neni uplne ok..ale nepisu to kvuli tomu,abych resil problem s baterkou..kazdopadne..
odjizdim dnes tedy od toho znameho a jedu a vsimnul jsem si,ze pokud mam neutral, tak ty displeje (s hodinama a s poctem najetych km) tak trosku problikavaji do rytmu motoru..:-/..zkratka jak si bruci motor,tak stejne si trosku problikavaji displeje..1)je to docela neprijemny pro oci kdyz se na to clovek zakouka (neblika to,jen to problikava malinko,ale i tak..)..2)docela se bojim toho,co to je,aby se mi tam neco jeste vic nepodelalo..
jakmile zaradim rychlost a prislapnu plyn (nemusim moc,staci opravdu treba tam mit jen 1500 otacek,nebo zkratka jen malilinko ten plyn zmacknout),tak to problikavani prestane..nevite prosim vas nekdo,jestli to je tou baterkou,nebo jestli tam je nekde elektrika v prcicich??
popripadne jeslti jste meli nekdo podobny problem,nebo tak neco..
strasne moc vam dekuji (baterku mam 70ku..)..
jsem z toho docela zoufaly (docela co se tyce aut a nerozumim tomu tak jsem z toho desne vyplasenej a nevim co s tim a tak)..takze vam budu vdecny za jakoukoliv radu,uklidneni,atp :)..jestli to je "jen" tou baterkou,tak je to ok,pac s tim budu pocitat,ale jestli to je necim jinym tak je to uplne v prcicich :)..ale prijde mi divne,ze pri pritlaceni plynu to neproblikava a problikava to opravdu jen pri tom neutralu..
jeste jednou moc dekuju..
Opel Astra G 1,7 DTi, 2001
Xbox elite | flash,benq | 2x bezdrat black ovladac | PRODÁM GHOST RECON 2
Nokia N93 | HP Pavilion dv6750ec
Xbox elite | flash,benq | 2x bezdrat black ovladac | PRODÁM GHOST RECON 2
Nokia N93 | HP Pavilion dv6750ec
- Reklama
-
- Příspěvky: 3041
- Registrován: 03 bře 2009, 20:57
- Bydliště: Frydek-Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pri neutralu problikavaji displeje,pls help
Mno trochu mi trvalo nez jsem tu slohovku precetl. Ale ja bych to videl na tu baterku. Pokud jsi ji teda uz nevymenil. Baterka, jak jiz bylo receno, nemela behem startu klesnout pod 10V. U nenastartovaneho auta by mela mit neco pres 12V. A pri nastartovanem aute se svetly min 13,8V. Takze pokud klesla, pri startovani, pod 10V je hin baterka. Pokud naprazdno ma min jak 12V muze to byt opet batetkou. Ale pokud pri nastartovanem motoru a pustenymi svetly ma min jak 13,8V (dejme tomu, ze jeste 13,7V) tak to altik malo dava nebo ti tam neco enormne zere.
Muze to byt oboji, altik odvalil baterku.
Muze to byt oboji, altik odvalil baterku.
Re: Pri neutralu problikavaji displeje,pls help
nebo te ceka repas altiku
[color=#000000]Mirdova2908-Tempomat,4xEl.okna,Pp od davida a mnoho dalsich veci[/color]
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
Re: Pri neutralu problikavaji displeje,pls help
Určitě začni tou baterkou. Pokud je v kondici, tak bez zátěže by měla mít min 12,6V. To ta Tvoje nesplňuje a jak tak popisuješ tu anabázi, tak nějak jsem se nedočet, jestli jsi ji taky nechal nabít nabíječkou nebo jen popojížděním ( 20km není teda moc).
Jestli máš za chodu motoru těch zmíněných 13,6V, tak by se dalo usuzovat, že alternátor ještě žije. Takže baterku zkus ještě pořádně dobít a pak uvidíš.
Jinak mě baterka klekla ze dne na den. Žádný náznak blížící se smrti. Den předtím jsem jel 400km a ráno ani ťuk ( nic nebylo zapnuté).
A k té výdrži, měl jsem známou v Praze v servisu nějakých frantíků ( nevím jestli pažout nebo citron) a tam se baterky měnily po roce na garančce už z prevence. Kolik asi vydrží??
Jestli máš za chodu motoru těch zmíněných 13,6V, tak by se dalo usuzovat, že alternátor ještě žije. Takže baterku zkus ještě pořádně dobít a pak uvidíš.
Jinak mě baterka klekla ze dne na den. Žádný náznak blížící se smrti. Den předtím jsem jel 400km a ráno ani ťuk ( nic nebylo zapnuté).
A k té výdrži, měl jsem známou v Praze v servisu nějakých frantíků ( nevím jestli pažout nebo citron) a tam se baterky měnily po roce na garančce už z prevence. Kolik asi vydrží??
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Pri neutralu problikavaji displeje,pls help
tu baterku jsem dobijel poprve kdyz mi klekla nabijeckou..podruhe uz jen pres kabely..asi to bude vsechno se vsim,uvedomuju si,ze neni taky dobre jezdit vzdycky temer az nadoraz (co se tyce nafty),bohuzel to jinak vzhledem k financim moc nejde:)..takze ono to taky nebude eno nuno po tehle strance..kazdopadne bavil jsem se jeste s brachou,ktery ma omegu a ten vi,ze ma spatnou baterku a ty displeje mu pry delaji to same..jinak ten test zatezovy, jak se to napojuje na nejaky ten stroj,tak tam to pry ma byt 10V..minimalne..ja mel 7V,takze jak rikam,ta baterka bude 100% spatna..
jen se modlim,aby to nebyl jeste alternator to by bylo zase penez ..jinak jak jsem psal,pri tom nastartovani a pri uplne zatezi (radio,vyhrivani zadniho okna,dalkove,vystrazna svetla+topeni na max) je na baterce nejakych 13,5V..tudiz ne tech ALESPON 13,7V..
Kazdopadne z ceho jsem mel VELKE obavy,aby mi to nepodelali elektricka okna,ktera jsem dodelaval..:-/..ale to si zase rikam,ze to je sice mozny,ale zaroven je to kravina,vice mene tam neni co zkazit..ty konektory jsou uz pripravene a je to vice mene jen o zapojeni par konektoru do sebe..pac tech elektrickych okynek se nechci zbavovat :'( ee..
jeste se omlouvam za ty slohy jsem trosku ukecanej tak kolikrat pisu a popisuju veci ktere ani nejsou potreba
jen se modlim,aby to nebyl jeste alternator to by bylo zase penez ..jinak jak jsem psal,pri tom nastartovani a pri uplne zatezi (radio,vyhrivani zadniho okna,dalkove,vystrazna svetla+topeni na max) je na baterce nejakych 13,5V..tudiz ne tech ALESPON 13,7V..
Kazdopadne z ceho jsem mel VELKE obavy,aby mi to nepodelali elektricka okna,ktera jsem dodelaval..:-/..ale to si zase rikam,ze to je sice mozny,ale zaroven je to kravina,vice mene tam neni co zkazit..ty konektory jsou uz pripravene a je to vice mene jen o zapojeni par konektoru do sebe..pac tech elektrickych okynek se nechci zbavovat :'( ee..
jeste se omlouvam za ty slohy jsem trosku ukecanej tak kolikrat pisu a popisuju veci ktere ani nejsou potreba
Opel Astra G 1,7 DTi, 2001
Xbox elite | flash,benq | 2x bezdrat black ovladac | PRODÁM GHOST RECON 2
Nokia N93 | HP Pavilion dv6750ec
Xbox elite | flash,benq | 2x bezdrat black ovladac | PRODÁM GHOST RECON 2
Nokia N93 | HP Pavilion dv6750ec
Re: Pri neutralu problikavaji displeje,pls help
Tu baterku nejdřív dobij!!!! Zkontroluj hladinu elektrolytu. Jak chceš testovat nenabušenou baterku zátěží??? To se nediv, že to hlásí 7V. Ne že bych obhajoval potenciální mrtvolu, ale jak se říká , bomba ještě skáče. Když po nabití ukáže totéž, není proč čekat na výměnu, venku se ochlazuje!!
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
-
- Příspěvky: 3041
- Registrován: 03 bře 2009, 20:57
- Bydliště: Frydek-Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pri neutralu problikavaji displeje,pls help
Jj, nabij ji. Pak nekoho nech merit na baterce a zacni startovat. Nesmi klesnout pod 10V. POkud i nabita baterka klesne, radeji hned kup novu at te nenecha ve stychu. Jak psal Al, zacina se ochlazovat. Jinak pokud ser zatezi mas 13,6V, tak by mel byt altik OK. Ja mel v Zafe, kdyz jsem ji koupil, rok a pul starou baterku a na podzim z niceho nic umrela.