Akumulátor, alternátor, startér. Tady nemáš co vymýšlet, prostě šroub s očkem na kabelu spojený s kostrou. Jediné v čem si nejsem jistýje, jestli máš alternátor kostřený nahoře nebo dole. Startér je určitě dole, takže musíš pod auto.
Pak jsou další v prostoru motoru. Jeden je nazýván vzduchový deflektor vpravo a je mezi maticí tlumiče a přepážkou do kabiny, další je za tlumičem vlevo, za nádobkou chladící kapaliny. Oboje je vidět, když zvedneš kapotu.
Vnitřek auta:
Držák sloupku řízení ( musel bys oddělat krytí volantu a kostra je na trubce kde prochází volant-nahoře)
Tunel pod ruční brzdou
a pak to místo co jsem popsal minule, a sice je to pravý i levý sloupek. Vpravo je kostřená jednotka centrálu. Znamená to rozebrat obložky, ale není to nic složitého. Na obou stranách to je stejné.
Zapomněl jsem na ventilátor.
Pak je vzadu na karoserii, nepochopil jsem moc jestli vpravo nebo vlevo, někde v úrovni zadního světla, a na vyklápěcích dveřích.( shodíš tapecíruňk)
Snad to pochopíš a aspoň něco můžeš zkontrolovat. S těma pěti místama jsem to trochu podcenil

Zvládneš to i jako lajk

Ohledně posilovače Ti neporadím. S tím jsem ještě problémy neměl. Jo kdybys chtěl něco kolem EGR, váhy a turba.... tak to je jiná
