Příspěvek
od p.somik » 28 kvě 2012, 18:21
Podle schéma jsem to zatím nekontroloval, měřil jsem jen ten odpor - vinutí. Ten ventilátor totiž fungoval jen na 3. a 4. stupeň, tchán si objednal nový předřadný odpor, chtěl jsem mu to vyměnit , jenže on tam má odpor s celkem 7 kontakty a objednaný je jen se 6
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
.
Protože byly kontakty šíleně zarezlé, tak jsem mu je aspoň vyčistil, mysle si že to může být jen špatný kontakt, jenže teď už nejde vůbec.
Ještě zkusím rozebrat manželce auto a změřit napětí přímo u ní, pak snad k něčemu dojdu
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
-
Přílohy
-
![odpor_6pol.jpg (12.84 KiB) Zobrazeno 5674 x Takový objednal](./download/file.php?id=16769&t=1&sid=4e1d46dc42055f3c589747645eb75d22)
- Takový objednal
-
![odpor_7pol.jpg (13.72 KiB) Zobrazeno 5674 x Takový má v autě](./download/file.php?id=16768&t=1&sid=4e1d46dc42055f3c589747645eb75d22)
- Takový má v autě
ZAFIRA 1,8i 16V 2003 Z18XE, TC,AUT.KLIMA, PC,TEMPOMAT,LPG sekvenční BRC(od 63.000km)
OP-COM v PL, EN, CZ + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 474000km (LPG od 60.000km)(2017)