Nelze nastartovat

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
kharl
Příspěvky: 16
Registrován: 26 led 2009, 12:12

Re: Nelze nastartovat

Příspěvek od kharl » 06 led 2010, 17:09

Takze vcera odtazeno do opel servisu. Nechali si to tam pres den a vecer volali, ze je to hotove. Zavada byla v klici. museli znova naprogramovat klic. Pri tom jeste prosli svicky a zapalpvaci soustavu, aby nahonili nejake hodiny. Cela sranda 2300,-kč. Takze vyndani baterie ma vliv na ztratu kodu, nebo to byla jina shoda nahod. tezko rict :(

Reklama
 

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: Nelze nastartovat

Příspěvek od spermin » 06 led 2010, 17:28

vyndaní baterie NEMÁ ŽÁDNÝ VLIV na kod imo..
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nelze nastartovat

Příspěvek od denny » 06 led 2010, 18:25

Kod nezmizí,to je blbost. :( :( :(

Uživatelský avatar
Phrz
Příspěvky: 1306
Registrován: 17 srp 2007, 09:13
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Nelze nastartovat

Příspěvek od Phrz » 07 led 2010, 07:16

ja kdyz jsem koupil auto tak s druhym klicem neslo nastartovat, svitil imob takze vytahnout kody a znova naladit a slo to, ale proc se to vymazalo to je taky zahada. s baterkou v aute nebo klici to prece nemuze mit nic spolecnyho, nejde ten imob nejak zmagnetizovat ze by se to vymazalo? ja jsem klic i utopil v mori a fungoval porad :D
bývalé: Astra G Comfort 1.4 https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=25151
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258

HerryCZ
Příspěvky: 3041
Registrován: 03 bře 2009, 20:57
Bydliště: Frydek-Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Nelze nastartovat

Příspěvek od HerryCZ » 07 led 2010, 08:04

Ja jsem mel baterku z auta venku dele jak tyden a samozrejme taky fugnuje vse normalne, klic bez baterky nekolik mesicu, po sparovani (kvuli DO) taky OK. Pak mi jej manzelka vyprala, po vycisteni/sparovani taky OK. Takze dle me to musi byt nejaka shoda nahod. Ale jsou tady fundovanejsi osoby, ktere vi co a jak.
Obrázek

Obrázek

Opel Zafira 1,8 92kW (Z18XE) 2000 Edition-Obyvak na uteku
Skoda 100 (722)-Muj stary dobry verny pritel na ktereho nedam dopustit
Skoda Fabia Combi 1,4MPi-S ni uz to neni tak squleee jako s S100

kharl
Příspěvky: 16
Registrován: 26 led 2009, 12:12

Re: Nelze nastartovat

Příspěvek od kharl » 07 led 2010, 09:04

Jak se teda muze ztratit kod z klice? V knize Jak na to pisou, ze se to muze stat, kdyz je ve svazku s jinymi klici, nebo tak nejak je to tam. Mel jsem v kapse jeste klic od Mondea, jestli to muze mit vliv. To uz jsou jenom spekulace :D

Uživatelský avatar
Arwy
Příspěvky: 714
Registrován: 27 črc 2006, 16:50
Bydliště: Slovensko

Re: Nelze nastartovat

Příspěvek od Arwy » 19 led 2010, 18:24

Kód z kľúča sa nedá bežne zmazať. Čip v kľúči - transpondér sa dá nakódovať - spárovať len raz a len k jednému imobilizéru. Mohlo sa stať že transpondér sa poškodil, ale v tom prípade by sa musel vymeniť za nový. Transpondér nie je napájaný z batérie kľúča. Napája sa indukčne z imobilizéru - keď za vloží do zámku zapaľovania. Mohlo sa ešte stať, že kľúč sa zmazal z imobilizéru (má nahraté kľúče - transpondéry s ktorými povolí naštartovať auto) a bolo ho treba znovu nahrať.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL

Uživatelský avatar
AstraMan
Moderátor
Příspěvky: 7876
Registrován: 06 dub 2006, 20:07
Bydliště: Kolín

Re: Nelze nastartovat

Příspěvek od AstraMan » 19 led 2010, 18:33

kharl píše:Takze vcera odtazeno do opel servisu. Nechali si to tam pres den a vecer volali, ze je to hotove. Zavada byla v klici. museli znova naprogramovat klic. Pri tom jeste prosli svicky a zapalpvaci soustavu, aby nahonili nejake hodiny. Cela sranda 2300,-kč. Takze vyndani baterie ma vliv na ztratu kodu, nebo to byla jina shoda nahod. tezko rict :(
To zase jen dělali jako že dělali něco co by jiný obyčejný servis nedokázal udělat :roll: Některé autorizované servisy mě jsou totálně proti srsti s těmito přístupy :?:
Mého tátu taky tehdy strašili, že je ŘJ v kelu, EGR ventil a pár dalším věcí, když ještě neměl Merivku... Nakonec to byl EGR ventil a čidlo teploty motoru :D
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!

Odpovědět