Příspěvek
od vasekpetr1 » 19 pro 2009, 14:05
Tak tak, můžu potvrdit - jsem profesí elektrikář a stejně jsem palubku rozebíral třikrát: největší slabinou u mě bylo neproříznutí tenkých vodičů pro otáčkoměr a stav hladiny v nádrži, když jsem použil rychlosvorky na lanka. Ale teď jsem s TIDem spokojený.
Jen se zeptám davida: při signálu "chyba AKU" se tento stav na displeji objeví, i když jsem v režimu např. přehrávání rádia. To znamená, že tato hláška má prioritu před navoleným režimem? Nejde to udělat i naopak - mám navolený dojezd, stisknu předvolbu rádia a na TIDu se na chvíli objeví změněná předvolba s tím, že po čase přejde TID do původního režimu dojezdu?
Díky za odpověď.
Petr z tama od Geniusa0011
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)