Zahřívání minusové svorky na baterce

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Uživatelský avatar
mr.login
Příspěvky: 215
Registrován: 10 pro 2008, 19:25
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Zahřívání minusové svorky na baterce

Příspěvek od mr.login » 10 srp 2009, 15:02

Zdravim pánové!
Mám tady zase problém a týká se svorek na baterce. Po chviličce běhu motoru se minusova svorka zahreje tak ze na ni neudržim ruku ani 2s. Plusová je f cajku. Kontroloval jsem snad všechny kontakty (stikové plochy svorky), očistil, osmirkoval...A nic... Kostru jsem taky kontroloval...
Nevi nekdo co to je?? A hlavne proc to je??
Kombi, 1,6 16V 74kW r.v.99, x16xel, zaslepený EGR, zavírání okýnek dálkou, díra ve výfuku...
Daignostika VAG-COM

Reklama
 

HerryCZ
Příspěvky: 3041
Registrován: 03 bře 2009, 20:57
Bydliště: Frydek-Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Zahřívání minusové svorky na baterce

Příspěvek od HerryCZ » 10 srp 2009, 16:59

A prechod z kabelu na svorku je OK ??
Obrázek

Obrázek

Opel Zafira 1,8 92kW (Z18XE) 2000 Edition-Obyvak na uteku
Skoda 100 (722)-Muj stary dobry verny pritel na ktereho nedam dopustit
Skoda Fabia Combi 1,4MPi-S ni uz to neni tak squleee jako s S100

Uživatelský avatar
mr.login
Příspěvky: 215
Registrován: 10 pro 2008, 19:25
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Zahřívání minusové svorky na baterce

Příspěvek od mr.login » 10 srp 2009, 17:09

Ted jsem to sel zkouknout znova a vsechno je ok :(
Kombi, 1,6 16V 74kW r.v.99, x16xel, zaslepený EGR, zavírání okýnek dálkou, díra ve výfuku...
Daignostika VAG-COM

Uživatelský avatar
mr.login
Příspěvky: 215
Registrován: 10 pro 2008, 19:25
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Zahřívání minusové svorky na baterce

Příspěvek od mr.login » 10 srp 2009, 18:05

Nemuze to bejt treba baterkou, ze uz je treba nejaka posahana??
Kombi, 1,6 16V 74kW r.v.99, x16xel, zaslepený EGR, zavírání okýnek dálkou, díra ve výfuku...
Daignostika VAG-COM

HerryCZ
Příspěvky: 3041
Registrován: 03 bře 2009, 20:57
Bydliště: Frydek-Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Zahřívání minusové svorky na baterce

Příspěvek od HerryCZ » 10 srp 2009, 19:56

Mno samozrejme se muze stat, ze zaporna elektroda ma nejaky prechodach mezi clankem a elektrodou, ale spis bych to videl na prechodak kabel->koncovka popripade nalomeny drat u koncovky.
Obrázek

Obrázek

Opel Zafira 1,8 92kW (Z18XE) 2000 Edition-Obyvak na uteku
Skoda 100 (722)-Muj stary dobry verny pritel na ktereho nedam dopustit
Skoda Fabia Combi 1,4MPi-S ni uz to neni tak squleee jako s S100

APiK
Příspěvky: 5922
Registrován: 31 črc 2008, 22:26

Re: Zahřívání minusové svorky na baterce

Příspěvek od APiK » 10 srp 2009, 21:21

Sundat kontakt, pořádně očistit svorku baterie i svorku kabelu, nakonzervovat vazelínou a pořádně dotáhnout. Pokud nepomůže tak výměna akumulátoru (tento bude pomalu ale jistě na odchodu).
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka

Uživatelský avatar
mr.login
Příspěvky: 215
Registrován: 10 pro 2008, 19:25
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Zahřívání minusové svorky na baterce

Příspěvek od mr.login » 11 srp 2009, 06:43

Takze ono to jeste neni vsechno! Ted se mi rozsvitilo dobijeni a nefunguje mi rizeni (servo). Nastartovanej motor a nehnu z volantem... Mazec... :x :cry:
Kombi, 1,6 16V 74kW r.v.99, x16xel, zaslepený EGR, zavírání okýnek dálkou, díra ve výfuku...
Daignostika VAG-COM

APiK
Příspěvky: 5922
Registrován: 31 črc 2008, 22:26

Re: Zahřívání minusové svorky na baterce

Příspěvek od APiK » 11 srp 2009, 06:48

Očistit pořádně kontakty stále platí. Pak bych změřil akumulátor voltmetrem bez zatížení, pří zatížení a při dobíjení. Pokud nebude mít správné napětí, tak se zaměřit na stav akumulátoru a stav dobíjení (alternátor, diodový můstek). Změří každá průměrná autodílna / autoelektrikář.
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka

Uživatelský avatar
mr.login
Příspěvky: 215
Registrován: 10 pro 2008, 19:25
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Zahřívání minusové svorky na baterce

Příspěvek od mr.login » 11 srp 2009, 06:50

Kontakty jsem vcera delal, ale to promereni budu muset nechat udelat. Pac uz nemam zadnej vercajk... Ale co to servo? to se mi nelibi :( Ted pred dovolenou :cry:
A ted me napadla takova kombinace, jak by to mohlo bejt: Zahrivani svorky-> spatna baterie, tim padem spatne dobijeni, protoze to rano slo normalne, kdyz jsem tam dl nabitou bat. a vecer po nejaky dobe jizdy uz to zase svitilo. Je to jak kdy. Ale proc to sakra vyhodilo ten posilovac?
Treba. :D
Naposledy upravil(a) mr.login dne 11 srp 2009, 07:11, celkem upraveno 1 x.
Kombi, 1,6 16V 74kW r.v.99, x16xel, zaslepený EGR, zavírání okýnek dálkou, díra ve výfuku...
Daignostika VAG-COM

Uživatelský avatar
Kraken
Příspěvky: 457
Registrován: 20 srp 2008, 14:07
Bydliště: Košice

Re: Zahřívání minusové svorky na baterce

Příspěvek od Kraken » 11 srp 2009, 07:29

V prvom rade by som to tipol by som nalomený mínus. Keď sa hreje svorka, tak pravdepodobne prúd, čo tam tečie, prehrieva materiál na vzniknutom zlome. To, že nedobíja a nejde servo sa ani nedivím.
Opel Astra Classic II 1,4 16V Twinport (Z14XEP) 5dv.

HerryCZ
Příspěvky: 3041
Registrován: 03 bře 2009, 20:57
Bydliště: Frydek-Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Zahřívání minusové svorky na baterce

Příspěvek od HerryCZ » 11 srp 2009, 07:29

Pokud mas nizke napeti, posilovac se vypne.
Obrázek

Obrázek

Opel Zafira 1,8 92kW (Z18XE) 2000 Edition-Obyvak na uteku
Skoda 100 (722)-Muj stary dobry verny pritel na ktereho nedam dopustit
Skoda Fabia Combi 1,4MPi-S ni uz to neni tak squleee jako s S100

Uživatelský avatar
mr.login
Příspěvky: 215
Registrován: 10 pro 2008, 19:25
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Zahřívání minusové svorky na baterce

Příspěvek od mr.login » 11 srp 2009, 07:30

HerryCZ píše:Pokud mas nizke napeti, posilovac se vypne.
Aha! tak to jsem nevedel...
Kombi, 1,6 16V 74kW r.v.99, x16xel, zaslepený EGR, zavírání okýnek dálkou, díra ve výfuku...
Daignostika VAG-COM

Uživatelský avatar
susliak
Příspěvky: 84
Registrován: 21 úno 2008, 22:26
Bydliště: BA / DS

Re: Zahřívání minusové svorky na baterce

Příspěvek od susliak » 11 srp 2009, 09:55

mne sa zhavy plusko po starte a tiez neviem co tomu je,ale jazdim bez ujmy tak sa uvidi
Astra caravan i line Y20DTH

Uživatelský avatar
mr.login
Příspěvky: 215
Registrován: 10 pro 2008, 19:25
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Zahřívání minusové svorky na baterce

Příspěvek od mr.login » 11 srp 2009, 14:46

Takze ted jsem delal svorky a dal tam naflákanou baterku z vectry a hovnajs...Nedobiji a posilovac porad nejde...
Nemate nekdo altik na prodej??
Kombi, 1,6 16V 74kW r.v.99, x16xel, zaslepený EGR, zavírání okýnek dálkou, díra ve výfuku...
Daignostika VAG-COM

Uživatelský avatar
mr.login
Příspěvky: 215
Registrován: 10 pro 2008, 19:25
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Zahřívání minusové svorky na baterce

Příspěvek od mr.login » 11 srp 2009, 18:44

Takže: Dali jsme tu baterku do vectry a tam se hrali plus i minus. Takze je f pr... Altik jde zitra na oživování, tak snad to bude f cajku. Ale proc ksakru furt nejde to servo, kdyz tam byla nabita baterka? To musi fungovat i bez altiku, nebo ne?
Kombi, 1,6 16V 74kW r.v.99, x16xel, zaslepený EGR, zavírání okýnek dálkou, díra ve výfuku...
Daignostika VAG-COM

Odpovědět