RJ motoru x18xe1

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Odpovědět
foofanda
Příspěvky: 11
Registrován: 15 kvě 2009, 11:35

RJ motoru x18xe1

Příspěvek od foofanda » 15 kvě 2009, 11:44

Ahoj lidičky. Moc se mi líbí web a několikrát mi už pomoh podle vyhledaných článků.
Mám problém se svojí zafkou rv konec 99 motor x18xe1. Autu přestal jít posilovač řízení - dal sem repásnout altík ale to nepomohlo i když byl špatněj.
Po ujetí cca 20-ti km jakmile se auto pořádně ohřálo na provozní teplotu přestalo chodit palivové črpadlo a rozeběhla se mi sahara.
Po vychladnutí to zase pár kiláků ujede - posilovač nejde furt - není spálenej.
Měl jsem to v oplu tam mi řekli po diag na 100% Rj motoru
Malinko nemám zbytečných cca 30 tis tak sháním alternativu.
Proto kdyby měl někdo navíc RJ motoru GM 90582539 i s IMO a klíčkama tak jsem vážný zájemce.
Děkuju

Reklama
 

foofanda
Příspěvky: 11
Registrován: 15 kvě 2009, 11:35

Re: RJ motoru x18xe1

Příspěvek od foofanda » 18 kvě 2009, 17:02

Ahoj lidičky tak jsem zjistil že dneska se to dá objednat jako http://cgi.ebay.de/Opel-Steuerger%E4t-T ... otohosting
tj 6237712 a ne jako GM 90582539. Děkuju.

Uživatelský avatar
langdon2
Příspěvky: 3784
Registrován: 17 led 2008, 10:48
Bydliště: Nitra SR
Kontaktovat uživatele:

Re: RJ motoru x18xe1

Příspěvek od langdon2 » 18 kvě 2009, 17:13

Pekna palka...ale zasa je nova.....
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999

foofanda
Příspěvky: 11
Registrován: 15 kvě 2009, 11:35

Re: RJ motoru x18xe1

Příspěvek od foofanda » 19 kvě 2009, 14:27

Tak mě to nedalo a do ty jednotky sem se podival. Fakt humus. Netusim proč chlapci šetřej a neudělali to z klasických součástek v pouzdře. Nonic, ale našel jsem uklepanej jeden drátek. Snažil jsem se to přiletovat klasickou olovnatou pájskou a tavidlem ale vůbec se nechytám. Teda cín se nechytá. :shock:
Je možný že by to byl hliník?
Máte někdo s tím zkušenosti?

foofanda
Příspěvky: 11
Registrován: 15 kvě 2009, 11:35

Re: RJ motoru x18xe1

Příspěvek od foofanda » 19 kvě 2009, 15:25


Okura
Příspěvky: 540
Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Kontaktovat uživatele:

Re: RJ motoru x18xe1

Příspěvek od Okura » 19 kvě 2009, 17:11

pač je to hnedka ochlazováno chladičem
musíš to hodně dobře prohřát, aby si mohl něco vubec zapájet, ale i tak to jde hodně ztuha.
použít hot air na zahřátí chladiče pak zkusit zaletovat
Hádej proč to takhle dělaj, kdyby to udělali normální technologií z toho by moc nevydělali, proto udělali hybridní. Aby se dalo co nejvíce vydělat.
Taky moc nechápu umístění RJ na bloku motoru??? Prý z důvodu chlazení ECU, ale když má motor přes cca 100stupnů nevím co se v jednotce chladí, Spíše ji začne teplo pěkně vyhřívat a dojde ke studěnákům.

Je to plno případů (padají ručičky u oktavky, nefunkční display ScenicII, blbnutí tachometru u PSA atd..)
Bude to jen aby se mělo co měnit a pořádně vydělávat.
:wink:

foofanda
Příspěvky: 11
Registrován: 15 kvě 2009, 11:35

Re: RJ motoru x18xe1

Příspěvek od foofanda » 19 kvě 2009, 21:19

Ahoj je to přiletovaný. Je to trochu o tavidle.Jinak i tak to neběhá.Diag mi hlásí imobilizer není přítomen, přitom se do ima dostanu vymažu chyby a OK a všeno jakoby funguje jen ja se otočí klíčkem a rj hlásí IMO nenalezeno. Nemám to před sebou ale myslím že napětí na W line is too hight....

Okura
Příspěvky: 540
Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Kontaktovat uživatele:

Re: RJ motoru x18xe1

Příspěvek od Okura » 19 kvě 2009, 21:25

W-line bude asi někde přerušená
držím palce, neznič si ecu, pak už jen vyměna

foofanda
Příspěvky: 11
Registrován: 15 kvě 2009, 11:35

Re: RJ motoru x18xe1

Příspěvek od foofanda » 19 kvě 2009, 22:15

Kde takovou w-line najdu :? . Chtěl bych vědět jestli se ty ECU u tědlech motorů tak ser... nebo ne. Pak je zásadní otázka pořídit starší s vidinou že se to někde vyprdlouskuje nebo radší dát 20 klacků a jíít do nový. Jinak chválím svoji zafku kudy chodím. Za rok a půl co ji mám najela 35tis a jediný co chtěla tak rozvody běžnou údržbu a papká olej asi jako každej benzín od opla 8)

foofanda
Příspěvky: 11
Registrován: 15 kvě 2009, 11:35

Re: RJ motoru x18xe1

Příspěvek od foofanda » 08 čer 2009, 18:52

Tak vyměněno. Nesehnal jsem novou ale starší prý na 100% odzkoušenou. Servo to nevyřešilo. Asi je spalený. Auto se stejně chová divně. Po nastartování studenýho motoru v pohodě a po chvilce se neudrží na volnoběh. Diag mi říkala váha vzduchu. Tak sem koukal po kabelu jestli tam není jen blbej dotek. Jeden kabel ze svazku - černý byl naferovku ohlodanej. Opravil jsem to ale stejně to chcípe. Zkusím se pokoukat jestli není těch kabelů pokousanejch víc. Nejhorší je že nevím jestli ta RJ není špatná taky.... Neztrácím optimismus. :cry: P.S. Zas..ný kuny.

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: RJ motoru x18xe1

Příspěvek od denny » 08 čer 2009, 19:06


foofanda
Příspěvky: 11
Registrován: 15 kvě 2009, 11:35

Re: RJ motoru x18xe1

Příspěvek od foofanda » 08 čer 2009, 21:37

Ahoj. Už to vrčí!!!!! :) :) :) :) :) Teď sem s ní najel 50Km. Uplně zadělaná klapka na sání. Fakt humus. Po vyčištění jede jak nikdy před tím. Tak už zbývá jen to servo. Až ho rozběhám tak dám zafce tempomat. koukal sem že na autokelly maj pášku na volant s ovladanim tempomatu za par šupů.... Děkuju za odezvu. Poslední věc co je jak zjistit zda-li je servo řízení total či ne. Dá se to někde na něm doměřit? Jelikož je to motor musí se dát změřit cívka.... Máte někdo zkušenost? Koukal sem na něj když sem měl venku altík. Dá se k němu vlízt i spodem?

foofanda
Příspěvky: 11
Registrován: 15 kvě 2009, 11:35

Re: RJ motoru x18xe1

Příspěvek od foofanda » 30 čer 2009, 21:54

Takže to sice vrčí ale myslel sem že servo se dá pořídit lehčejc. Kdyby se někdo našel kdo má navíc servo na A zafku budu jen rád je to TRW 1 ten žebrovanej typ.

Odpovědět